דעות

רובה עם הסטוריה וקונדום עם טכנולוגיה: 3 מהלכי פרסום מדוברים מרחבי העולם

מנהל הקריאייטיב דיגיטל בגליקמן נטלר סמסונוב על 3 מהלכים שתפסו כותרות. אמריקאים מצטיידים בנשק, אבל לכל רובה יש הסטוריה וזה מבהיל 
לירון בן יעקב |  2
לכל רובה יש הסטוריה (צילום צילום מסך)

נתחיל איך לא, בסקס...חברת הקונדומים דורקס, שיצרה לפני שנה קמפיין שבמסגרתו יכלו בני זוג לגעת אחד בשנייה, ע”י חיישנים מיוחדים, התחברה שוב לתופעת ההיי טק בפרסום ויצרה קמפיין מיוחד במינו. החברה קראה לזוגות צעירים שרצו לפלפל את היחסי המין שלהם והזמינה אותם להשתתף בניסוי שהבטיח להם שדרוג מיידי של יחסי המין, באמצעי לא אחר מאשר המובייל שלהם. לא, לא מדובר ברטט...החברה טוענת שבאמצעות אמצעים טכנולוגיים הקיימים כיום במובייל ניתן להפוך את חיי המין של בני הזוג למדהימים. נשמע מפתיע? חכו שתראו את הסרט עצמו...


דורקס
 

בארה"ב יותר מ-60% מהאמריקאים חושבים שאם הם יסתובבו עם נשק החיים שלהם יהיו בטוחים יותר, הבעיה שהמציאות מספרת סיפור אחר לגמרי. זמינות של נשק בסביבה הקרובה מעלה את הסיכון לרציחות, התאבדויות וירי ללא כוונת תחילה. על מנת להעלות את המודעות לבעיה, הקימה "העמותה הארצית למניעת שימוש אלים בנשק" חנות פופ אפ במרכז ניו יורק שמאפשרת לכל אזרח ניו יורקי לרכוש נשק, ממש כמו חלב ב-AM PM. הנשקים בחנות היו אמיתיים, אולי אפילו אמיתיים מיידי. 
 נשק? זה מוצר צריכה בסיסי! 
 
טעם הוא יחסי אבל כנראה גם פסיכולוגי. חברת הבירות Budweiser הידועה בפנייה שלה לקהל האמריקאי הטיפוסי, מנסה להגדיל את הקהל שלה לקהל נוסף של פלצני בירות אם תרצו, או היפסטרים אם ממש תרצו. החברה חדרה למעוז ההיפסטרים בארה"ב בשבוע הבירות בניו יורק וגרמה להם, בצורה ערמומית משהו, להכיר בעובדה שבאדוויזר איכותית כמו כל בירה מפונפנת אחרת שהם מכירים. התוצאה, מביכה ומשעשעת. 
ההיפסטרים על הגדרות
הכותב הוא מנהל קריאייטיב דיגיטל בגליקמן נטלר סמסונוב/GNS DIGITAL ומרצה לפרסום וקריאייטיב במסלול האקדמי המכללה למנהל
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יופי של טור...רוצים עוד (ל"ת)
    אייל 03/2015/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אחלה מדור
    לינה 03/2015/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור