דעות

להתחתן באיקאה, ללמוד לתאוריה, לשתות ולנשוף: 4 מהלכי פרסום חדשים

זה נשמע כמו בדיחת 1 באפריל אבל זה אמיתי לגמרי. איקאה לוקחת על עצמה את כל הכנות החתונה במהלך חדש. לירון בן יעקב עם סקירת מהלכים חדשה
לירון בן יעקב |  1
קרלסברג (צילום יח"צ)

ענקית הרהיטים השוודית הופכת את החיים שלנו לפשוטים גם כשזה מגיע לחיי הזוגיות שלנו ומאפשרת לכם מהיום להתחתן אונליין. מה שאולי נשמע כמו בדיחה של 1 באפריל הוא אמיתי לגמרי וכולל הרשמה אמיתית במוסדות הנישואין, הזמנה של עדים לחתונה עצמה, צא'ט וידאו ב-LIVE, ואיך לא, בחירה של המקום שהכי רציתם להתחתן בו. אז נכון שלא תספרו את הצ'קים בדרך לירח דבש בסן חוזה, אבל לפחות תחסכו את כאב הראש של ההכנות וההוצאות המטורפות. מבחינתי, I DO.

כבר סגרתם אולם באיקאה?



מותג הבירות הדני מזמין אתכם לדרינק והוא עושה את זה, איך לא, בצורה שהיא כנראה הכי טובה בעולם. אז אם אתם נמצאים בלונדון בזמן הקרוב תוכלו לחסוך כמה פאונדים על ביקור בפאב ולמזוג לעצמכם פיינט ישר מתוך שלט החוצות היצירתי של קרלסברג.

כנראה שזה השלט הכי טוב בעולם



אז אחרי שקצת שתינו הגיע הזמן להזמין מונית והפעם על חשבון חברת UBER. החברה, המפעילה אפליקציה להזמנת הסעות מהסלולר, נלחמת גם היא בתופעה המסוכנת של נהיגה תחת השפעת אלכוהול ועושה זאת בצורה לא מאיימת וחדשנית. החברה מפעילה שירות מיוחד בקנדה שפועל מחוץ לפאבים בשעות הקטנות של הלילה ומאפשר לצעירים לעשות בדיקת אלכוהול רגע לפני שהם מחליטים לעלות על הכביש. הבדיקה נעשית בלא אחר מאשר שלט אלקטרוני שהוא סוג של "ינשוף". במידה והשלט מזהה שאתם שיכורים הוא מזמין לכם על המקום מונית שתיקח אתכם עד הבית. קצת מוזר במבט ראשון ואולי גם בשני, אבל בהחלט אפקטיבי. 

לנשוף חזק חזק ולחכות למונית


 

כולנו זוכרים את ספרי התיאוריה המשעממים ומסכי המחשב המרדימים שלימדו אותנו איך בתיאוריה לומדים ל"תיאוריה". אז איך מוציאים את השעמום מהתיאוריה? מקרבים אותה למציאות ועושים את זה עם הדבר שהכי קרוב אליה - Google Street View. מועדון הרכב הרומני (ACR) משתמש בטכנולוגית ה-Street View ובסיטואציות אמיתיות שכבר תועדו במצלמת הרכב של גוגל כמו: עקיפות לא חוקיות, אי מתן זכות קדימה, אי ציות לתמרורים ועוד, ככלי לבחינה והכנה של אלפי נערים צעירים לתיאוריה. קריאה נרגשת לשר התחבורה שיגיע, מתישהו...

לומדים תיאוריה בעולם האמיתי


הכותב הוא מנהל קריאייטיב דיגיטל בגליקמן נטלר סמסונוב/GNS DIGITAL מרצה לפרסום וקריאייטיב במסלול האקדמי המכללה למנהל

 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה (ל"ת)
    jesus 04/2015/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור