דעות

פסטיבל מיפ - פרק 2: לא מחלקים תיקים, טועים בפגישה, הסוללה התרוקנה

שי ברמלי ואורי דרור עושים את מיפ: אחרי שהתאוששו מהטיסה לריביירה וההגעה לקאן, אתמול הם יצאו מהמלון לקראת המלחמה האמיתית - יום העבודה הראשון בפסטיבל
שי ברמלי ואורי דרור |  4
חוגגים בפאלה. אורי דרור, שי ברמלי שמצלם, וניר מהקרן לפורמטים (צילום צילום עצמי)
אחרי שהתאוששנו מהטיסה מההגעה לקאן ביום ראשון, את אתמול (יום ב') בבוקר פתחנו בקרואסון צרפתי משובח ומשם לתוך הפאלה דה-פסטיבל, איפה שכל האקשן. לקחנו תגים והתאכזבנו לגלות שבניגוד לפעמים קודמות, לא חילקו תיק ובגלל שהבטחתי לאורי תיק מתנה - נאלצתי לקנות לו תיק של גוצ'י מרוכל ברחוב...
בפאלה, עברנו בדוכן של ארמוזה פורמטס שכבר ברבע לתשע היה עמוס בפגישות. למרות זאת הצלחנו לגנוב סלפי עם נחמה כהן ועם הפורמט הגדול שלהם 'בבושקה'. אורי גם הספיק לעבור בקשת ולהגיד שלום לפורמט השני שהוא היה העורך הראשי שלו - 'אוטוטו'. הפתעה חיכתה לנו כשהגענו לפגישה של השעה 10:00 והתברר שקבענו בטעות עם 2 חברות באותה שעה. אורי סינן שעד עכשיו כבר פגשנו 6 חברות שונות, ולא הספקנו אפילו לחשוב על אוכל...

 עם נחמה כהן והבבושקה שלה
על הדרך התעורר סוף סוף ניר מהקרן לפורמטים והצטרף אלינו למתחם היריד. זה המיפ הראשון שלו, והוא חושב שבין פגישה לפגישה אפשר ללכת. מבטיחים לכם תמונה שלו מזיע.
כיאה לאירועים מסוג זה, החלטנו שצריך להתלבש "ליגת אלופות". אמנם זה קצת פחות נוח, אבל היי... המעמד מחייב (טוב, לא באמת - חצי פה הולכים עם ג'ינסים, אבל אנחנו החלטנו - אירופה שיק!).

 אירופה שיק
מקיימים פגישות, מנסים למכור פורמטים. זה לא פשוט. לפעמים נפגשים עם אנשים שלא מבינים למה נפגשנו איתם. בדרך אוספים מרצ'נדייז מכל מי שאפשר. חלק מהפגישות הן אצל חברות גדולות, אז יושבים אצלן ומתרשמים מהגודל. את הפגישות האחרות עושים בפרטיסיפייט קלאב (הלוקיישן של הכאילו עניים...), תופסים שולחן ויאללה - מתחילים פיצ'ינג אחרי פיצ'ינג.. בקיצור, זורקים חכות ומקוים לתפוס דג שמן... ת'אמת, יש התעניינות, אבל שום דבר לא מגיע לתכל'ס, לפחות לא כרגע.
צהריים - הולכים להרצאה של וירג'יניה מאוסלר, כוהנת הפורמטים הגדולה. שומעים על הפורמטים החדשים, ולא שוכחים שרק יממה לפני כן היא גם המליצה עלינו.

 אם בטעות שכחתם, וירג'יניה המליצה עלינו בתחילת השבוע
טרנד חזק ביריד מיפ הנוכחי הוא תחרויות כישרונות - רק שהפעם מתמקדים במוזיקה קלאסית, אופרה, בלט, ותזמורת פילהרמונית. עוד טרנד בולט הוא תכניות הישרדות למיניהן. האמריקאים לקחו את זה לטקסטים עם משימות שנלקחו מסרטי אקשן, אבל נחשפנו גם לגרסה הקיצונית ביותר - זורקים זוג מתמודדים באמצע האוקייאנוס, ושיהיה להם בהצלחה... :)
הפורמט שגרף את מירב מחיאות הכפיים, הוא שילוב בין משימות הישרדות בתוך יער רק שהטוויסט הוא שכל המתמודדים לבושים בתחפושות ענק של בעלי חיים ולא רואים כלום. אז קיבלנו הרבה נפילות, התנגשויות והחלקות של בובות ענק.
בפינת הביזאר מצאנו פורמט שמכריח גייז לטייל עם האבות שלהם בדרום אמריקה. ביזאר אחר הוא פורמט פיני שמתחיל בזה שמרוקנים את כל הבית של המתמודדים מכל מה שיש להם, והם נשארים ערומים לגמרי.

 חוגגים במיפ
והנה אנחנו מגיעים לפורמטים הישראלים - 'בבושקה' של 'ארמוזה פורמטס' ו'טרייד אפ' של 'קשת'. אורי מבסוט כי בשניהם הוא שימש עורך ראשי. שי מחליט שזה הזמן לתת בראש, ויוצאים לעוד רצף של פגישות. האמת היא שזה די כיף ומרומם רוח לראות שאנחנו לא פחות טובים מכולם. אגב, כשהכל מתנהל באנגלית - זה נשמע יותר טוב.
בתוך רצף הפגישות, יש כמה מפגשים כפולים ולכן מתפצלים. אממה - פתאום באמצע אחת מהן, השיחה גולשת לכיוון משחקי מחשב ושי מבין שנפגשנו עם האיש הלא נכון. אבל היי - שוב תרגלנו את הפיצ'ינג שלנו. ואז - כשאנחנו ב-2 פגישות נפרדות, קרה הנורא מכל... נגמרו הסוללות בטלפונים, איבדנו קשר אחד עם השני. רות, סוף יום. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הכי פוטוגנים שיש!
    בבושקה 04/2015/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי שבקרוב תקבלו הצעות מכל העולם לככב בתוכנית ריאליטי משלכם! מוכשרים גם בטלויזיה וגם בכתיבה.
    סגור
  • 3.
    רק שאף אחד כבר לא קונה זבלים כחול לבן (ל"ת)
    להרשם לשכת העבודה 04/2015/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בתור מי שעשה את המוזיקה לפורמטים האלה
    פריאון 04/2015/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין על אורי ושי , ויאללה תעשו כבר את הכדים :)
    סגור
  • 1.
    ברמלי, תעשה לי פורמט (ל"ת)
    גונטר 04/2015/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור