דעות

לדפדף וידאו בעיתון, למצוא כלב שנעלם ולשמור על הילדים: מהלכי פרסום בולטים מהעולם

איבדתם את הכלב בפארק? אין סיבה להיבהל. אפליקציית מובייל חדשה של חברת פדיגרי הביאה פיצוח מעולה ופתרון חדשני לבעיה. לירון בן יעקב עם סקירה עולמית
לירון בן יעקב | 
שומרים על הילדים (צילום יוטיוב/ צילון מסך)

1. אם חשבתם שראיתם הכול, אז חכו עוד כמה שורות, שברולט משוויצה ללקוחות שלה ומוציאה מודעה בלעדית שמכילה לא אחר מאשר סרטון וידאו, המודעה מפעילה (עדיין לא מאמין שאני כותב את זה) את הפרסומת של שברולט מהרגע שאתם מגיעים אליה וכוללת סאונד וכמובן נגן וידאו קטנטן שמוטמע בתוך המודעה עצמה. המודעה מקדמת את פרסום משאיות "קולורדו" של שברולט לכ-10,000 לקוחות פוטנציאלים ותופיע במגזיני גברים יוקרתיים כמו אסקווייר. צפו במודעה או בסרטון או בסרטון מודעה או איך שתרצו לקרוא לזה.
יוצאים לפרסומות - בעיתון!
2. בעלים רבים של כלבים וחתולים מכירים היטב את תחושת חוסר האונים של לאבד את חיית המחמד שלהם, ריצות חוזרות ונשנות סביב הפארק, עצים עירוניים שהופכים ללוחות מודעות של כלבים אבודים וקריאות עוצמתיות ומחרישות אוזניים. אפליקציית מובייל חדשה של חברת פדיגרי, שמייצרת מזון לכלבים, הביאה פיצוח מעולה ופתרון חדשני לבעיה, ברגע שהכלב שלך הולך לאיבוד אתה רושם את המיקום המדויק של איפה זה קרה, מעלה תמונה חמודה של הכלב שלך ואז מודעות מבוססות מיקום של גוגל חושפות בזמן אמת את מודעת החיפוש שלך לבעלי כלבים נוספים שנמצאים בסביבה הקרובה למקום. מה שהופך את החיפוש ליעיל וקל יותר והכי חשוב עוזר לבעלים רבים להחזיר את בעל החיים שלהם כמה שיותר מהר הביתה.
כלבים מבוססי מיקום
3. עידן הסמארטפונים הביא איתו תופעה קשה ומסוכנת של חוסר ריכוז ותשומת לב של נהגים ושל הולכי רגל, הבעיה נפוצה בעיקר בקרב בני נוער שחוצים את מעברי החצייה בזמן שהם בעצם מתכתבים וצופים ברשתות החברתיות. חברת התקשורת הבינלאומית, O2, מציעה פתרון חדשני וטכנולוגי לתופעה המסוכנת. חיבור צמיד בלוטוס מיוחד על עמודים הנמצאים לפני מעברי חצייה מתממשק לאפליקציית מובייל ושולח התרעה מיידית לסמארטפון של הצעירים שנייה לפני שהם חוצים את הכביש. שימוש מדהים שיכול להציל צעירים וגם מבוגרים רבים מטעויות שיכולות להוביל לאסון.
תרימו את הראש!   
4. כשזה מגיע לחנייה בעיר אין על סמארט, בכל פעם שרואים את הרכב הקטן משתחל לחנייה זה כמעט כמו לראות פרסומת על גלגלים. את התובנה הזאת לקחה חברת מרצדס בנץ צעד קדימה ויצרה קמפיין חכם ומשעשע משהו שהפך את כל רכבי סמארט ברחוב למיני שלט חוצות. איך? במקום לשים את הסמארט על השלט, שמו את השלט על הסמארט.
שילוט חכם לרכב חכם 
5. מחלת האוסטיאופורוזיס (דלדול העצמות) משאירה חולים רבים על כיסא גלגלים ופוגעת באיכות החיים בצורה משמעותית. המחלה שתוקפת בעיקר נשים שאחרי גיל המעבר, לעיתים רבות זוכה להתעלמות, הפליירים המחולקים פשוט נזרקים לפחים משום שהקהל פשוט מפחד להתעסק בנושא. Crouse, בית חולים פרטי בניו יורק, יצא בקמפיין גרילה מיוחד שעזר לקהל להבין את המשמעות של הסכנה שמתקרבת, תרתי משמע ובצורה שקשה להתעלם ממנה. מאיים משהו אבל למטרה טובה.
זהירות, כסא גלגלים מאחוריך!
הכותב הוא מנהל קריאייטיב דיגיטל בגליקמן נטלר סמסונוב/GNS DIGITAL ומרצה לפרסום וקריאייטיב במסלול האקדמי המכללה למנהל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה