דעות

בברזיל מפהקים ובניו-זילנד פותרים הכל עם גלידה: סיכום מהלכי פרסום בולטים מהעולם

קמפיין ברזילאי שמבוסס כולו על תיאוריית הפיהוק המדבק ויציאה אינטראקטיבית חדשנית של פולקסוואגן. לירון בן יעקב עם סקירת הקריאייטיב העולמית
לירון בן יעקב | 
פיהוק. קמפיין ברזילאי (צילום יח"צ)
1. זה אולי הדבר היחיד שיגרום לכם לפהק בברזיל. מותג הקפה "קפה פלה" בחן את התיאוריה שאומרת כי פיהוק מדבק ויצר בתחנת המטרו של סאו פאולו שלט אינטראקטיבי שמציג אדם שמפהק בכל פעם שאתם עומדים לידו, התיאוריה שהוכחה כנכונה הדביקה את כל הרציף בפיהוקים ואז הציגה פתרון מיידי. אמיתי. פיהקתי.
אזהרה! צפייה בשלט תגרום לכם לפהק
 
2. מספר ההרוגים בתאונות הדרכים הולך וגדל משנה לשנה, עמותות מכל העולם מנסות להילחם בתופעה כדי להצליח להזיז משהו אצל אנשים ולגרום להם להפנים את סכנת המוות בנהיגה על הכביש. אחד הקמפניים שיכולים בהחלט לעשות זאת הוא של עמותת Brake , העמותה לזהירות בדרכים בניו זילנד, שמייצרת קמפיין שהדרך הכי נכונה להגדיר אותו היא - אחר. הקמפיין מספק להורים של חמישה ילדים שנהרגו בתאונות דרכים לפני 15 - 20 שנים, הצצה נדירה כיצד יקיריהם היו נראים כיום והכל באמצעות טכנולוגיה שאז עוד לא הייתה קיימת. 
איך הם היו נראים היום?
 
3. רוצים לקבל העלאה מהבוס, הלוואה לטווח ארוך מההורים או פס מהאשה לערב פוקר עם החבר'ה? אין בעיה! מותג הגלידה הניו זילנדי, Feel Tip Top, השתמש בתובנה המדעית כי אכילה של גלידה גורמת לשינויים נוירוניים במוח שבגדול גורמים לנו להרגיש טוב והדפיס בקשות אישיות של גולשים על מקלות הגלידה. הגלידות יועדו לכל מי שהגולשים רצו לשמוע ממנו את המילה כן, כך שהסיכויים שהם קיבלו את מה שהם רצו אחרי אכילת הגלידה גדלו. ללקק את האצבעות.
הגלידה שתגרום לכולם להגיד כן!
 
4. חברת פולקסווגן לא מפסיקה להפתיע והפעם עם שלט אינטראקטיבי על אוטובוס שבא להדגים כיצד מערכת בקרת השיוט ACC מסייעת למנוע תאונות ושומרת את הרכב במרחק בטוח מהתנועה קדימה. הכי קרוב שהגענו.
שמור מרחק מהשלט!
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה