דעות

איך ל'העיף' כרטיסי טיסה כמו חטיפים ומתנת פרידה לבלאטר - בנות בפיפ"א: סקירת קריאייטיב

הצד הטוב של פיפ"א, חטיף שהוא בכלל כרטיס טיסה, שלט שיגרום לכם להזיע ופרסומת שתעצור אתכם בקולנוע. לירון בן יעקב עם סקירת הקריאייטיב העולמית
לירון בן יעקב | 
כרטיסי טיסה על שקיות חטיפים (צילום יח"צ)
1. בצל פרשיות השחיתות זה אולי הדבר הכי טוב שקרה לפיפ"א בזמן האחרון. סדרת משחקי הוידאו של פיפ"א מתוצרת EA Sports, מצרפת למהדורת 2016 נשים, כן, מהמהדורה הקרובה של פיפ"א תוכלו לשחק עם שחקניות אמיתיות מ-12 נבחרות עולמיות, מהלך מדהים בכל קנה מידה שגם פונה לפלח שוק חדש, גם מייצר אחלה באז לקראת ההשקה הקרובה וגם מראה שבפיפ"א נשארו עוד דברים טובים.
שחקי אותה מסי!
2. האינטרט מלא בכרטיסי טיסה מוזלים לרחבי אירופה של חברות לואו קוסט שונות, חברת התעופה, טראנסאוויה איירליינס המספקת טיסות לואו קוסט ללקוחותיה חיפשה דרך מקורית לבלוט בתוך השוק הרבוי ולהציג עד כמה כרטיסי הטיסה שלה זולים. החברה לקחה את כרטיסי הטיסה הזולים ביותר שלה וחיברה אותם לדבר שהכי פשוט וזול לקנות כיום - חטיפים. התוצאה? שניהם נחטפו!
חטיף טיסה

3. לא מוצאים זמן ללכת לחדר הכושר? מותג משקאות האנרגיה, Powerade, מביא את חדר הכושר אליכם בסדרת שלטים שמתפקדים גם כשלטי חוצות פרסומיים וגם כמתקני כושר, שגורמים לעוברים ושבים להוציא כמה שיותר אנרגיות. השלטים כוללים: קיר טיפוס, משיכת מוט ומד עוצמה והכל כדי להוכיח את הטענה שיש לכם יותר כוח ממה שאתם חושבים.

השלט שיכניס אתכם לכושר!

4. חברת פולקסווגן נלחמת בתאונות הדרכים וגם על הדרך במאחרים קבועים בקולנוע. החברה הציגה את טכנולוגיית גלאי הולכי הרגל החדישה שלה, בפעילות גרילה מקורית שהצליחה להפתיע את הקהל וגם את המאחרים, שככל הנראה יקדימו בפעם הבאה.
הפרסומת שמזהה הולכי רגל - בקולנוע!

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה