דעות

טינדר שמוצא בני זוג לפי דפיקות הלב ובאנג'י מטורף: סקירת מהלכי פרסום מהעולם

קאן כבר מאחורינו ועולם הפרסום לא עוצר לרגע. השבוע בסקירה קפיצת הבאנג'י המשוגעת בחסות איקאה, טינדר בשת"פ עם Apple Watch, נייקי בשלט חוצות שקשה להוריד ממנו את העיניים וחיות נכחדות ביוטיוב 
לירון בן יעקב | 
קפיצת הבאנג'י של איקאה (צילום יח"צ)
טינדר ו-Apple Watch בשיתוף פעולה שהולך עם הלב, קפיצת הבאנג'י האלחוטית הראשונה בעולם של איקאה, מתעמלת שלא מפסיקה להתעמל 24/7 בשלט חוצות של נייק והשתלטות מדהימה של החיות על יוטיוב בקמפיין של ה-WWF.
1. שני הדברים הכי לוהטים היום בשוק ה-Apple Watch ואפליקציית ההכרויות טינדר מתחברים ומאפשרים לכם למצוא בן או בת זוג - רק על פי דופק הלב. אם התמונה שראית מעלה את הדופק אז האפליקציה אוטומטית מבצעת סלייד לצד ימין ומאשרת את בן או בת הזוג ואם נמוך, אז להיפך. האפליקציה עדיין לא יודעת לזהות את הסיבה לעלייה בדופק, כך שאם בטעות גיליתם שהחבר/ה שלכם גולשים בטינדר אל תצפו לקבל אחריות יצרן על השעון של אפל, אבל אחרי הכל כשמדובר באהבה, שווה לתת צ'אנס.
לכו עם הלב שלכם או עם טינדר
 
2. קפיצת באנג'י זה אחד הדברים הכי מפחידים בעולם, ענקית הרהיטים, איקאה, לוקחת את הפחד צעד אחד קדימה ומציגה את קפיצת הבאנג'י הראשונה בעולם ללא חבל, כאשר הדבר היחיד שמונע את התרסקות הקופץ הוא שדה מגנטי. לא ברור מה הקשר לאיקאה אבל בגדול זה נשמע אפשרי. מה אתם אומרים?
כבר יצא לכם לקפוץ באנג'י...בלי חבל?
 
3. נייקי הופכת שלט רגיל לשלט יוצא דופן, כאשר היא מחברת בין מתעמלת מסתורית שלא מפסיקה להתעמל לבין שלט שמכוון רק אליה. שימוש מדהים במדיה ובסביבה, אבל איך זה שהיא לא מפסיקה להתעמל?
מי המתעמלת המסתורית של נייקי?
 
4. ה-WWF, הקרן העולמית לשימור חיות הבר משתלטת על יו טיוב עם קמפיין וידאו קטן ומבריק שממחיש בצורה נפלאה כיצד החיות הכי מדהימות בעולם הולכות ונכחדות. בכל פעם שחיפשתם סרטון של חיות ביו טיוב קבלתם מסך מרצד שמציין את העובדה שהתוכן לא נמצא, פלוס טוויסט קטן שעשה את כל ההבדל. 
סרטון הוידאו לא נמצא
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה