דעות

פינלנד, ספרד ובלגיה: סקירת קריאייטיב בינלאומית של מהלכי הפרסום הבולטים

Nivea מרגשת, RENAULT מודדת צפיות 'אמיתיות' והניווט הקולי שיגרום לכם להוריד את הרגל מהגז. 3 מהלכי פרסום בולטים מהעולם
לירון בן יעקב | 
תאטו, הילדים מנווטים (צילום יח"צ)
1. האם אמא ממדריד יכולה לחבק את בנה שבפרגוואי באמצעות ננוטכנולוגיה? זה בדיוק מה שמותג הטיפוח nivea ניסה לבדוק במהלך מרגש במיוחד, שמותח לא רק את גבולות הטכנולוגיה.
מגע של אמא
2. גם היום שאפשר למדוד בצורה מדויקת צפיות ביו טיוב, עדיין יש חברות ששואפות לדעת,
לא רק כמה אנשים נחשפו לסרטון, אלא כיצד הם הגיבו או עד כמה הם התרגשו? לרגל השקת רנו מגאן החדשה, החליט מותג הרכב למדוד צפיות, רק שהפעם הבדיקה הייתה הכי רחוק מיו טיוב.
איך מודדים צפייה באמת?
3. אם יש משהו בעולם שיכול לגרום לאנשים לנהוג בצורה זהירה יותר - זה ילדים. ממש כמו הניסוי המדהים של פולקסווגן בציורי ילדים, גם חברת הביטוח IF מצאה שימוש מדהים, הפעם בקולם של ילדים, כדי לגרום לאנשים להוריד את הרגל מהגז.
זהירות, ילדים בGPS-!
הכותב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום No No No No No Yes ומרצה במסלול האקדמי המכללה למנהל

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה