דעות

סקירת קריאייטיב: קמפיין מקדונלד'ס שיביא אתכם לדמעות

סמסונג עוזרת לילדים להבין את הסכנות ברכיבה לא בטוחה, מקדונלדס מודה ללקוחות בצורה מפתיעה ומספרת בוטיק בניו יורק המעניקה תספורת חינם ללקוחות עם ביצים
לירון בן יעקב | 
קמפיין מקדונלד'ס. לאן הכסף מגיע? (צילום יח"צ/ יוטיוב)
1. "תרצו לתרום שקל לילדים חולים?". לא פעם אנחנו עומדים בקופה ונתקלים בשאלה הזאת, הבעיה היא שגם אחרי שאנחנו תורמים, אנחנו לא באמת יודעים מה עושים עם הכסף ולמי הוא בדיוק מועבר. ארגון הצדקה של רשת מקדונלד'ס "רונלד מקדונלד" המגייס תרומות למען בריאותם של ילדים חולי סרטן, רצה להודות לאותם תורמי כספים ויצר מהלך מיוחד המציג לתורמים ממש ברגע התרומה למי הכסף שלהם נתרם.
לאן הולך הכסף
 
2. מידי יום אנחנו נתקלים בחדשות על תאונות דרכים בהם מעורבים רוכבי אופניים, בעיקר הצעירים שבהם, אשר לעיתים לא מבינים את המשמעות והחשיבות של רכיבה בטוחה.
כדי להקדים תרופה למכה, יצרה סמסונג את אפליקציית VR המציגה לאותם צעירים את הסכנות שברכיבה לא בטוחה. האפליקציה מציגה התרחשויות אמתיות ב- 360 מעלות כולל סאונד בסראונד, כך שהתחושה הנוצרת היא שהם ממש נמצאים שם, למרות שהם לא.
דרך נפלאה להשתמש בטכנולוגיה כדי לחנך דור צעיר לרכיבה בטוחה, שנייה לפני שהם עולים על  הכביש.
הכי קרוב לכביש
 
3. מדי נובמבר, מציינים את חודש המודעות לסרטן הערמונית. אחד מאירועי החודש הוא קמפיין הנקרא "מובמבר" שעיקרו גידול שפם במהלך החודש להעלאת המודעות למחלה. לחודש זה מצטרף לקוח חדש. מספרת בוטיק בניו יורק המבטיחה תספורת זקן לכל גבר שייכנס לחנות.
כדי לקבל את התספורת צריכים כמובן הלקוחות לשלם, לא בכסף אלא, בבדיקה רפואית – וכמו שהם הגדירו זאת – PAY WITH YOUR BALLS. המהלך קודם בשלטי חוצות, ברשתות החברתיות ובמספרה עצמה עם צנצנות מלאות בכדורי פינג פונג לבנים, שלטי הסברה המנחים כיצד ניתן לבצע את הבדיקה באופן עצמאי, ואפילו, תחתונים ממותגים עם המסר של המהלך עצמו. 
לשלם עם הביצים




*** הכותב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה