דעות

לגזור, לשמור וליישם: 5 מהלכי הדיגיטל הטובים של 2016

מנהל האסטרטגיה והתוכן בסוכנות GO INTERACTION מסכם את 2016 בדיגיטל עם 5 המהלכים הטובים ביותר, מ-5 זוויות שונות: אסטרטגיה, קריאייטיב, טכנולוגיה, סושיאל ויח"צ
שגיא איצקוביץ' |  4
5 מהלכי הדיגיטל הטובים ב-2016. AUDI R8 (צילום יח"צ/ צילום מסך)
הם לא הכי מוכרים, לא זכו בפרסים (עדיין), אבל הם טובים, טובים מאוד, כל אחד והזווית הייחודית שלו. רגע לפני שמסתיימת השנה האזרחית והעולם יחגוג את הסילבסטר, הנה הזדמנות לקבל טעימה מ-5 מהלכי הדיגיטל הבולטים של 2016 מעבר לים.
1. הזווית האסטרטגית | מכניסים צבע לקטגוריית ספריי צבע
כשאנשי השיווק של חברת Krylon, חברה המוכרת ספריי צבע לשימוש יומיומי, רצו להגדיל את הביקוש למוצר שלהם, הם נתקלו באתגר מאוד משמעותי. פתרון שיווקי בו הם יוצאים מהשיח הפונקציונאלי (שטח כיסוי, איכות הצבע ומגוון) לשיח שונה, אמוציונאלי, מייצר מעורבות, כזה שבסוף היום מבדל אותם מכל השאר.
כמו כל פיצוח אסטרטגי מבריק, המהלך שלהם הכיל התבססות על יצירת אירוע יוצא דופן (מכירת חצר ארצית), תובנה צרכנית (הקושי בלמכור פריטים ישנים), פלטפורמה מתאימה ורלוונטית (פינטרסט) וחיבור רגשי מאחד (תרומה לקהילה)

2. הזווית הקראטיבית | תנו גז על נגן הווידאו
זה לא חדש שהפכנו לחסרי סבלנות. גולשים צמאי תוכן הרוצים לקבל את השורה התחתונה ולהתקדם הלאה. על צורך ה"כאן ועכשיו" יש הרבה מותגים המנסים לתת מענה. MINI עשו זאת השנה בדרך מופלאה, מדויקת וקריאטיבית. אז איך משיקים את הגרסה הספורטיבית של המותג? מחברים את הנכס הכי חזק (האצת הרכב) להתנהגות גולשים נפוצה (האצת הגלישה) באמצעות פתרון קל ופשוט - אופציה להריץ סרטוני ווידאו בדפדפן 
 
3. הזווית הטכנולוגית | If you like it then you shoulda put a ring
אין רגע מתסכל יותר כמו הרגע, שבו אתם מתיישבים מול הטלוויזיה אחרי יום מפרך, להוטים לצפות בפרק האחרון של משחקי הכס עם גלידה מפנקת ואז נמנעים מכך כי בן הזוג או בת הזוג שלכם מצפים מכם להמתין להם. במקרה הטוב, אתם אכן נמנעים, במקרה הרע, אתם פשוט מתעלמים ומתמודדים עם ההשלכות הקשות בהמשך. Cornetto החליטו לשים לסיטואציה הקשה סוף והם עשו זאת באמצעות פיתוח טכנולוגיה ייחודית שלא רק מאחדת בין בני הזוג אלא גם ממצבת את המותג במקום מאוד ייחודי בקרב הצרכנים שלהם.
אז מהיום, הטבעת (של Cornetto) תהפוך אתכם לבני זוג שלמים יותר, זוגיים יותר ומסונכרנים יותר - כמה פשוט (ככה טעים). תשכחו ממטפלת זוגית ושבו לאכול גלידה:
 
4. הזווית הסושיאלית | טעימה של תוכן
בשנה האחרונה חווינו מאות אם לא אלפי סרטוני "טייסטי" למיניהם בשלל מתכונים, טעמים ומרכיבים. התחושה הייתה שזו הדרך האפקטיבית ביותר לייצר מעורבות ולספק ערך לגולשים. התחושה הזו השתנתה אחרי הקמפיין של Knorr, שהוכיחו שלסיפור (אפילו אם הוא טיפה יותר ארוך) ותובנה ששווה לבחון יש ערך מאוד גדול. אז מה עושים? פונים לרווקים/רווקות, ומייצרים דייט ראשון כשהדבר המשותף היחיד בהם הוא הטעם הקולנרי. מסתבר שזה מספיק. והתוכן? עשרות סיפורי דייטים מעניינים, שאלוני אישיות שמגלים על הטעם שלך ובעיקר המון הזדהות.
 
5. הזווית היח"צנית | להיתקע באמצע שום מקום – ועדיין ליהנות מזה
הרבה מותגי רכב מדברים על חווית נהיגה. AUDI R8 לא רק דיברו על החוויה, אלא במהלך ייחודי אפשרו לגולשים לחיות את החוויה. אז בואו נעשה חיבור בין Airb&b המאפשר לכם לשכור בית באמצע שום מקום (אבל ממש באמצע שום מקום) וניתן לכם להתנייד משם באמצעות AUDI R8.  מפה הדרך לקריסת האתר של Airb&b ובאזז סביב AUDI R8 מאוד מאוד קצרה.
 
הכותב הוא מנהל אסטרטגיה ותוכן בסוכנות הפרסום הדיגיטלי GO INTERACTION
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איצקו אתה גם יפה וגם אופה! (ל"ת)
    אהוב ליבך 12/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    איצקו מלך! (ל"ת)
    אלירן ב.י 12/2016/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נסיון להכניס לתודעה חברה שלא קיימת
    ציון האיום 12/2016/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלום GO INTERACTION
    סגור
  • הנה נכנסה ואתה עזרת גם
    תכלס 12/2016/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד על העבודה
    סגור