דעות

קריאייטיב בינ"ל: איך מגיעים לנוער שתקוע בנייד ובאוזניות?

ים של דמעות למטרה טובה, מהמוזיאון לרשת הספורט וארוחת גורמה שתגרום לכם ללקק את הרצפה ולבקש עוד. סקירת קריאייטיב, מתחילים
לירון בן יעקב | 
Footlocker (צילום יח"צ/ צילום מסך)
קשה מאוד לייצר באז על נושא כמו סרטן השד. זהו נושא שנטחן במאות קמפיינים, עם קריאייטיב שתקף את המחלה כל פעם מזווית אחרת. המהלך הבא נולד מחדשנות של מחקר אבל לא פחות מבריק.
מחקר חדש מצא כי ניתן לזהות סימנים לסרטן השד בדמעה. כדי להראות עד כמה הסרטים שלהם מתחברים לרגשות הקהל ולתרום למחקר החשוב החליטו בערוץ הסרטים הניו זילנדי Rialto Channel לערוך ניסוי שיאופיין במעורבות רגשית עמוקה שתרמה למחקר באופן מקורי ביותר. אל תכינו את הממחטות.
חבל על כל דמעה

אחד האתגרים הכי משמעותיים של רשתות השיווק נכון להיום הוא, להגיע לצעירים שהולכים לכל מקום עם אוזניות ועם הראש במובייל. רשת הספורט Foot Locker מצאה דרך מקורית והפכה את החיסרון ליתרון. הרשת הפכה את החוויה הסטטית של צפייה בנעלי ספורט בחנות לחוויה אינטראקטיבית הכוללת סיורי אודיו של כוכבי הספורט הכי גדולים כמו, קווין דוראנט, שניתן להתחבר אליהם באמצעות מובייל ואוזניות. דרך נפלאה להתמודד עם הרעשים הטכנולוגיים של היום. 
מוזיאון, הדור החדש

Foot Locker: Audio Tours from CB-H on Vimeo.


מכשיר הקיטור SteaMitt מחטא את הרצפה ב-99.9%. אחת הדרכים הכי אפקטיביות להוכיח זאת היא להראות אנשים שאוכלים מהרצפה. אוי זה מגעיל, אבל, זה עובד וזה מייצר תוכן מרתק שכל אחד היה רוצה לראות. ועכשיו גם אתם. החברה פתחה חנות פופ-אפ גורמה, העסיקה טופ שפית בלגית, חיטאה את הרצפה והגישה לאורחים - Bon appetite!
ללקק את הרצפה ולבקש עוד

הכותב הוא איש קריאייטיב בNo, No, No, No, No, YES ומרצה לפרסום במסלול האקדמי של המכללה למנהל 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה