קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

דעות

TV

אספירין בכיסים ואולטרסאונד בסופר: סקירת קריאייטיב בינ"ל

Google מעצבת שמלות, בדיקת אולטרסאונד בסופר ושמות משפחה המצילים חיים. לירון בן יעקב עם סקירת הקריאייטיב הבינלאומית
 |  0
אספירין בכיסים ואולטרסאונד בסופר: סקירת קריאייטיב בינ"ל
אולטרסאונד בסופר, צילום: יח"צ/ יוטיוב
הנה חשיבה מקורית שמשנה את העולם. בכל 42 שניות, בארה"ב מישהו חוטף התקף לב. לעיסה של כדור האספירין יכולה להציל את חייו או חייה. הפתרון פשוט, נגרום לכל אדם לקחת איתו תרופה בכיס. לא יקרה. חברת התרופות Bayer חיפשה דרך לשנות את המצב הזה וגייסה לעזרתה גיבורים לא צפויים - אנשים עם שם המשפחה הכי נפוץ בארה"ב.
1. הירו סמית


רשת סופרמרקטים בדנמרק רצתה לקדם מארז מיוחד למוצרי תינוקות לנשים הרות. במקום עמדת קד"מ רגילה חשבה החברה על פתרון יצירתי. אולי יותר מידי יצירתי. ליד עמדת הסריקה של מחירי המוצרים, היא הציבה עמדה נוספת - עמדת אולטראסואנד (baby scanner). עוד יום רגיל בסופר הדני...

2. עוד יום רגיל בסופר


טכנולוגיות איסוף וניתוח מידע (DATA) נכנסו לעולם הקריאייטיב ואין להן כוונה לצאת בקרוב. הפעם זאת גוגל שמחברת בין דאטה לעולם האופנה, ומייצרת ביחד עם חברת האופנה הדיגיטלית Ivyrevel אפליקציית מובייל הלומדת את חיי היום של נשים ומעצבת מהדאטה שנאסף, שמלות קוד מדהימות. הכי בחזרה לעתיד.

3. קוד לבוש



*** הכותב הוא איש קריאייטיב ב-No, No, No, No, No, YES ומרצה לפרסום במסלול האקדמי של המכללה למנהל


הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
יועץ תקשורת אורלי כתב י... המרכז שלח קו”ח
מנהל לקוחות דודי מליץ י... תל אביב שלח קו”ח
מנהל צוות קריא... חסוי הרצליה ו... שלח קו”ח
מעצב גרפי חסוי המרכז שלח קו”ח
UI Designer Playtika המרכז שלח קו”ח

אייס ספיישל

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה