דעות

אספירין בכיסים ואולטרסאונד בסופר: סקירת קריאייטיב בינ"ל

Google מעצבת שמלות, בדיקת אולטרסאונד בסופר ושמות משפחה המצילים חיים. לירון בן יעקב עם סקירת הקריאייטיב הבינלאומית
לירון בן יעקב | 
אולטרסאונד בסופר (צילום יח"צ/ יוטיוב)
הנה חשיבה מקורית שמשנה את העולם. בכל 42 שניות, בארה"ב מישהו חוטף התקף לב. לעיסה של כדור האספירין יכולה להציל את חייו או חייה. הפתרון פשוט, נגרום לכל אדם לקחת איתו תרופה בכיס. לא יקרה. חברת התרופות Bayer חיפשה דרך לשנות את המצב הזה וגייסה לעזרתה גיבורים לא צפויים - אנשים עם שם המשפחה הכי נפוץ בארה"ב.
1. הירו סמית
 
רשת סופרמרקטים בדנמרק רצתה לקדם מארז מיוחד למוצרי תינוקות לנשים הרות. במקום עמדת קד"מ רגילה חשבה החברה על פתרון יצירתי. אולי יותר מידי יצירתי. ליד עמדת הסריקה של מחירי המוצרים, היא הציבה עמדה נוספת - עמדת אולטראסואנד (baby scanner).  עוד יום רגיל בסופר הדני...
2. עוד יום רגיל בסופר
 
טכנולוגיות איסוף וניתוח מידע (DATA) נכנסו לעולם הקריאייטיב ואין להן כוונה לצאת בקרוב. הפעם זאת גוגל שמחברת בין דאטה לעולם האופנה, ומייצרת ביחד עם חברת האופנה הדיגיטלית Ivyrevel אפליקציית מובייל הלומדת את חיי היום של נשים ומעצבת מהדאטה שנאסף, שמלות קוד מדהימות. הכי בחזרה לעתיד.
3. קוד לבוש
 

*** הכותב הוא איש קריאייטיב ב-No, No, No, No, No, YES ומרצה לפרסום במסלול האקדמי של המכללה למנהל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה