דעות

קריאייטיב עולמי: הדובי שישמור על ילדכם מעישון פאסיבי

השבוע בסקירת הקריאייטיב העולמית של לירון בן יעקב, דובי לא לא לסיגריות, תג מזוודה חכם של KLM וUnboxing של משאית VOLVO
לירון בן יעקב | 
הקטור. דובי לא לא לסיגריות (צילום יח"צ/ יוטיוב)
1.עישון פסיבי הוא תופעה חמורה בעיקר כאשר, הנפגעים הם ילדים קטנים. לצורך כך יצרה חברת התרופות השוויצרית Roche את הקטור - הדובי הראשון בעולם שמתריע על עישון פסיבי. סוג של דובון אכפת לי מהדור החדש.
 
דובי לא לא לסיגריות

2.רשת התעופה ההולנדית KLM, מרחיבה את השירות המדהים שלה גם אל מחוץ לשדה התעופה. החברה מציעה ללקוחותיה את ה-Care tag - תג מזוודה מיוחד המאובזר ב- GPS ורמקול ההופך כל מזוודה למדריך קולי. המדריך הקולי מנווט ברחבי אמסטרדם - איפה הצמתים המסוכנים? איפה כדאי לשכור אופניים? ועוד טיפים מעולים. לאלו מכם המעוניינים לטוס בקרוב, הנה האתר בו אפשר להזמין את התג המיוחד.
 תמיד איתך KLM

3.אין פלא ש-Unboxing הפכה לתופעה של ממש. עוד כשהיינו ילדים, אהבנו לקרוע מעטפות מתנות שקבלנו, בהתלהבות ובהתרגשות יתר. עכשיו Volvo לוקחת את התופעה לקצה ועושה לילד בן 3 את ההפתעה של החיים שלו - עם חוויית ה-Unboxing הכי גדולה בעולם.
ה-Unboxing  הגדול בעולם
 
הכותב הוא איש קריאייטיב ב-NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה