דעות

סקירת קריאייטיב: קמפיין האוכל הכי מגרה ומתבקש באינסטגרם

מרתון משחקי הכס כמו שמעולם לא ראיתם, פוסט לאכילה בלבד של היינץ ו'פיגקאסו'
לירון בן יעקב | 
היינץ. מהלך פרסום באינסטגרם (צילום יח"צ)
1. אם חשבתם שלצפות במרתון משחקי הכס בבית יכול להיות מעייף חכו שתשמעו על זה. לרגל העליה של העונה השביעית של משחקי הכס הציבה רשת הטלוויזיה הבריטית 'SKY' מסך ענק על משאית שעליו הוקרנו כל העונות, כולל פרימיירה אקסקלוסיבית של הפרק הראשון של העונה החדשה, כשהדרך היחידה לראות את הסדרה הייתה, נכון, לרוץ!  אם מחפשים, אני חולה בבית.
מרתון משחקי הכס האמיתי
2. מידי יום אנחנו אנחנו נתקלים בפוסטים מגרים במיוחד של מנות אוכל עסיסיות ומפתות שנראות כל כך אמיתיות, עד שאפשר כמעט להרגיש את הטעם שלהן מתגלגל על הלשון. למה כמעט? חברת היינץ הגשימה את משאלת ליבם של גולשי האינסטה בברזיל ונתנה להם, אשכרה לאכול את הפוסט שהרגע הם צפו בו. לא יודע מה אתכם, אני מזמין היום בחוץ.
לאכול את הפוסט
3. יצרנית כלי הרכב היפנית, ניסאן ,ביקשה מאחד האמנים "הגדולים בעולם" לצייר את מסלול הנהיגה הכי יצירתי פרוע ומאתגר. להתנסות על מסלול זה בנהיגה על דגם הסקייליין של ניסאן, נבחר נהג מרוצים מפורסם. יש רק פרט קטן שהנהג לא ידע. יוצר המסלול היה לא אחר מאשר החזרזירון "פיגקאסו". הוינק הוינק.
 פיקאסו של עולם הרכב
הכותב הוא איש קריאייטיב ב NoNoNoNoNoYes - ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה