קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

דעות

טור

סקירת קריאייטיב: קמפיין האוכל הכי מגרה ומתבקש באינסטגרם

מרתון משחקי הכס כמו שמעולם לא ראיתם, פוסט לאכילה בלבד של היינץ ו'פיגקאסו'
 |  0
סקירת קריאייטיב: קמפיין האוכל הכי מגרה ומתבקש באינסטגרם
היינץ. מהלך פרסום באינסטגרם, צילום: יח"צ
1. אם חשבתם שלצפות במרתון משחקי הכס בבית יכול להיות מעייף חכו שתשמעו על זה. לרגל העליה של העונה השביעית של משחקי הכס הציבה רשת הטלוויזיה הבריטית 'SKY' מסך ענק על משאית שעליו הוקרנו כל העונות, כולל פרימיירה אקסקלוסיבית של הפרק הראשון של העונה החדשה, כשהדרך היחידה לראות את הסדרה הייתה, נכון, לרוץ! אם מחפשים, אני חולה בבית.
מרתון משחקי הכס האמיתי

2. מידי יום אנחנו אנחנו נתקלים בפוסטים מגרים במיוחד של מנות אוכל עסיסיות ומפתות שנראות כל כך אמיתיות, עד שאפשר כמעט להרגיש את הטעם שלהן מתגלגל על הלשון. למה כמעט? חברת היינץ הגשימה את משאלת ליבם של גולשי האינסטה בברזיל ונתנה להם, אשכרה לאכול את הפוסט שהרגע הם צפו בו. לא יודע מה אתכם, אני מזמין היום בחוץ.

לאכול את הפוסט

3. יצרנית כלי הרכב היפנית, ניסאן ,ביקשה מאחד האמנים "הגדולים בעולם" לצייר את מסלול הנהיגה הכי יצירתי פרוע ומאתגר. להתנסות על מסלול זה בנהיגה על דגם הסקייליין של ניסאן, נבחר נהג מרוצים מפורסם. יש רק פרט קטן שהנהג לא ידע. יוצר המסלול היה לא אחר מאשר החזרזירון "פיגקאסו". הוינק הוינק.

פיקאסו של עולם הרכב

הכותב הוא איש קריאייטיב ב NoNoNoNoNoYes - ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
תקציבאי חסוי תל אביב שלח קו”ח
מנהל מכירות חסוי כל הארץ שלח קו”ח
מפיק חסוי המרכז שלח קו”ח
מנהל לקוחות פרומרקט המרכז שלח קו”ח
מפיק אירועים פרומרקט המרכז שלח קו”ח

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה