דעות

קריאייטיב בינ"ל: חנות הזיופים של דיזל - שדיזל הקימה

מה מיוחד בחנות הפופ אפ של Deisel? האם אהבה באמת חזקה יותר מכסף? ואיך מפרגנים לכל העובדים אחרי שזוכים באפי? סקירת קריאייטיב עולמית, מתחילים.

לירון בן יעקב | 
DEISEL (צילום יח"צ)
1. חברת האופנה דיזל או דזיל, מה זה בעצם משנה, פתחה חנות פופ אפ מיוחדת במינה, מה מיוחד? על כל הבגדים בחנות מוטבע לוגו מזויף של החברה, במקום Diesel Deisel , ומה שנראה כמו דוכן בשוק שמוכר אופנת חיקוי מזויפת היה בעצם קולקציה חד פעמית ואמיתית לגמרי של החברה. אז מה אמיתי ומה מזויף? תשאלו את דיזל.
המזויף הכי אמיתי שיש
2. לא מעט פעמים אנחנו מאבדים חברים בגלל כסף. ING, חברת בנק הולנדית עשתה ניסוי חברתי מרגש, סטייל DOVE, שבא לבחון את שאלת השאלות, מה יותר חזק, אהבה או כסף? מי שלקח חלק בניסוי היו אנשים שהיו קרובים אחד לשני, אך כתוצאה מקונפליקטים הקשורים לכסף התרחקו והפסיקו להיות בקשר. יפה שדווקא בנק בחר לעשות כזה ניסוי.
כסף VS אהבה
3. מכירים את זה שהמשרד שלכם זוכה בתחרות ואז הבוס אומר "הפרס הזה הוא של כולם"? ובכן, משרד הפרסום הבלגי Kunstmaan לקח את המשפט הזו ממש ברצינות ולאחר זכייה בפרס האפי ל"משרד הפרסום הכי אפקטיבי של השנה" הפך את הפסלון האחד למאה ושבע פסלוני אפי קטנטנים, כמספר העובדים בחברה. עכשיו זה באמת הפרס של כולם.
אפי לכולם
הכותב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה