דעות

קריאייטיב בינ"ל: מי החליף את שלטי החוצות ב-Google maps ולמה?

בורגר קינג פותחת את התיאבון, פורד ועליבאבא מזמינים אתכם לנסיעת מבחן מהעתיד
ושלטי חוצות שאי אפשר לצנזר. סקירת קריאייטיב, מתחילים
לירון בן יעקב | 
מי החליף את השלטים בגוגל (צילום יח"צ)
1. העיתונאי האחרון ברוסיה שפרסם משפט כמו "להיות גיי זה נורמלי" קיבל קנס של עשרות אלפי דולרים, שלא לדבר על עיתונאים אחרים שנאסרו, הוכו וחלק מצאו את מותם בדרכים מסתוריות, לאחר שפרסמו כתבות שלא התאימו למשטר.
כדי להשמיע את קולם של העיתונאים המצונזרים, יצר משרד פרסום שבדי את קמפיין "שלטי חוצות ללא גבולות", שלטי חוצות שעליהם מופיעים אותם "מסרים חתרניים". מאחר ושלטי חוצות כאלו היו מובילים לתאונות "מסתוריות" נוספות, מצא משרד הפרסום פרצה תכנותית ב-Google maps שאפשרה לפרסם את המסרים בשלטי החוצות המופיעים רק במפות של גוגל. המהלך אומנם פועל במרחב הווירטואלי בלבד וקרוב לוודאי שלא יעשה מהפכות ורעש כמו שלטי חוצות אמתיים, אך עדיין מדובר במהלך חשוב שמתלבש על מפת החיפוש הגדולה בעולם.

שלטי חוצות לא בחוצות

2. נשמע יותר כמו טריק של 1 באפריל אבל זה אמתי לגמרי, חברת פורד וקבוצת עליבאבא חברו לפיילוט ניסיוני שיכול לשנות את חוויית הזמנת נסיעת המבחן כפי שהכרנו אותה עד היום.
הרעיון בגדול מאפשר לכל אדם להזמין נסיעת מבחן כמעט באופן מיידי, כמו שקונים משקה ממכונת משקר, רק שהמכונה היא בגודל של בניין ענק ובמקום שתייה, יוצא רכב. רעיון מדהים שיכול לחסוך מלא זמן וכסף לקונים פוטנציאלים. מה קורה כשרוצים להוציא כמה רכבים במכה או כשהמכונה מתקלקלת? ובכן, את זה כנראה נדע בעתיד.
מכונת מש-קאר

3. ולקינוח, 1 באפריל זה ה-זמן של כל המותגים "לעבוד" על הצרכנים עם קמפיינים מופרכים, חלקם טובים יותר חלקם פחות ואני אומר, אם כבר עובדים עליי, אז כדאי שיגרמו
לי להזיל ריר תוך כדי.
וופר שוקולד, בקרוב....אולי

הכותב לירון בן יעקב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה