דעות

קריאייטיב בינ"ל: רשת מזון מציגה צד "טיפש" של הבית החכם

רשת סופרמרקטים אירופאית שמאמינה שפשטות היא הבחירה הטובה ביותר יוצאת בפרסומת עם הלך רוח חברתי שמסרב לתת לטכנולוגיה להשתלט על חיינו
לירון בן יעקב | 
REMA סופרמרקט (צילום צילום מסך)
חשבתם פעם מה קורה כשהבית החכם מפסיק להיות חכם? פרסומת מצחיקה וחכמה של רשת מזון נורווגית תגלה לכם.
אנחנו חיים בתור הזהב של הבאז-וורדס הטכנולוגי, בית חכם, רכב חכם, כלב חכם. כל מיני סוגים של טכנולוגיות מורכבות הופכות את החיים להרבה יותר פשוטים ומאפשרות לנו לקבל הכל מבלי להתאמץ יותר מידי. הכל מוגש לנו מיידית. רק צריך לבקש, יותר טכנולוגי יותר טוב לכולם, כמעט.
הטכנולוגיה מביאה עמה גם הרבה מאוד שאלות מוסריות, החל משכפול גנטי ועד האח הגדול והחדירה לפרטיות, ומסתבר, שיש הרבה מאוד אנשים שהרצון שלהם לחיות חיים שקטים והרבה יותר פשוטים, גובר על התשוקה לטכנולוגיה.
הפרסומת שאתם עומדים לראות היא של 1000 RAME, רשת סופרמרקטים אירופאית, שבנויה על מודל מאוד פשוט. 1000 מוצרים בלבד, רובם של מותגים פרטיים, ללא מותגי יוקרה, שמאמינה שפשטות היא לעתים הבחירה הטובה ביותר.
הפרסומת מציגה בחור שחי את החיים החכמים. יש לו בית חכם שמפעיל את כל הדברים בבית, הכל הולך לו חלק, עד הרגע שזה הופך להיות קצת פחות. הגישה בפרסומת בהחלט מציגה את הטרנד שאנחנו הולכים ורואים יותר בפרסומות, טרנד שנובע מהלך רוח חברתי שאולי מוכן לאמץ את הטכנולוגיה, אבל לא לתת לה להשתלט לו על החיים.
 
בהחלט מרענן וכן, אולי זו התחלה של תקופה חדשה. תקופה המבקשת להירגע מההיי-אנד הטכנולוגי של אלקסה וחברותיה ורוצה קצת יותר שקט ופרטיות. ואולי, זה פשוט קונספט מקסים שעוזר למותג להעביר את המסר שלו, בדרך קצת יותר חכמה.

*** הכותב לירון בן יעקב הוא איש קריאייטיב ב-NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי במכללה למנהל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה