דעות

אירה דולפין: "עם הקורונה אני מסתדרת, עם השמועות הזדוניות לא"

אירה מתמודדת בו זמנית גם עם המחלה וגם עם הנטל הכלכלי שנפל עליה. זה הזמן המפחיד בחייה, לאחר שנאלצה לסגור את הסטודיו ולעבור לזום: "גם אם אתה מאוד רוצה להציל את העסק שלך, שכרגע גוסס בגלל המצב, אתה לא יכול"
אירה דולפין |  22
אירה דולפין (צילום שי פרנקו)
קורונה....הו קורונה....ההיית או חלמתי סיוט?
אז זהו שלא. הכל קרה. כל מה שלא ייחלתי. אני כל הזמן חששתי שהקורונה תתקוף אותי אבל דווקא איתה באחת על אחת אני מסתדרת. שומרת על משטר אימונים. אוכלת טוב. ממשיכה להתאמן לנינג'ה וי איי פי. עוד לא רואה את הסוף אבל זו לא הבעיה שלי בחיים.
מה שהכי מטורף בקורונה הזאת היא שיש לך אותה הרבה לפני שאת יודעת שיש לך אותה. היא דוגרת ובגלל זה היא תוקפת פתאום ומתפוצצת לכל כיוון. אני קבלתי הודעה על בידוד הרבה אחרי שהייתי במגע עם חולה מאומת והזמן שאת חיה בין לבין הוא מתברר כזמן מפחיד, כי בזמן הזה אתה יכול להיות מדבק ואתה לא יודע. לא משנה שברגע שנודע לי היינו בבידוד בבית עם ריחוק מהילדים, ריחוק שהוכיח את עצמו - כי זה נכון שקשה להיות עם ילדים בבית ולא להתחבק ולהתנשק וכל הזמן אלכוג'ל ולשטוף ידיים ובעל שיושב בסלון עם מסיכה. אבל אחרי כל המאמץ הזה לקבל הודעות רעות מהורים או מהעוקבים ברשת שלי זה היה כמו לקבל  מטר של חיצים לתוך הלב שלי.

אירה דולפין, בימים טובים יותר
זה ממש גמר אותי. רב סרן שמועתי בגרסת הקורונה הכה בי קשות. חבט בי ללא רחם. קודם הוא חבט בי בקטע המקצועי והכלכלי. בעודי בטוחה שהאויב הכי גדול של הקורונה הוא הסימפטומים הפיסיים, אני מגלה שמה שבסוף יהרוג אותי זה חרושת השמועות שהסטודיו שלי "מדבק" ושמסוכן להתאמן אצלי כי אני הרי חיובית. עזבו שלא התקרבתי לסטודיו עוד כשרק עלה החשש התיאורטי. עזבו את הניקיון והחיטוי ששילמתי עליו כדי להרגיע את חששן של המתאמנות. עזבו שבמקום תריסר בנות בשיעור אנחנו עם שש בנות - נאלצתי לצמצם את הסטודיו ואת החלום לפתוח סטודיו ענק במרכז תל אביב אני שמה כרגע בבוידם עד יעבור זעם.
חזרה לבידוד. כל בוקר  נראה אותו הדבר, מאבדת את הספירה של הימים. אי אפשר להתרגל להרגשה הזאת, של הבדידות, של הניתוק, אתה לגמרי בודד וגם אם אתה רוצה מאוד להציל את העסק שלך, שכרגע גוסס בגלל המצב, אתה לא יכול.
ותמיד אומרים שצרות באות בצרורות, אז לא מספיק שאני חיובית לנגיף, גם בעלי נדבק ושנינו מושבתים בבית, ובנוסף מקבלים הודעה שכנראה שוב הולך להיות סגר וסוגרים את החדרי כושר ושוב התחושת ייאוש, שהפעם כבר לא נצליח לצאת מזה, ומי עוזר לנו פה במדינה הזאת - לאנשים העצמאיים שמנסים להצליח - להיות עצמאיים וטובים בתחומם.
אבל לא משנה כמה קשה, כמה סתירות לחי מקבלים ביום יום, אני מרגישה שאני מתחזקת ולומדת יום יום- לא מוותרת , כמו שאני מחנכת את ילדיי וכמו הדוגמא שאני מביאה למתאמנות שלי- אל ייאוש, יהיה טוב. חייב להיות!!!
הקורונה כנראה פה להרבה מאוד זמן. היא פה להישאר, צריך להכיר בעובדה הזאת ולנסות לחיות איתה, כמובן כשיש הנחיות ברורות ומדוייקות ולא כשיש דוגמא שלילית מאנשי ציבור, שלא באמת ממלאים אחרי ההוראות של עצמם.
הסיבה לבהלה ולהיסטריה שאני חווה עכשיו סביבי זה מחוסר ידע ובורות של אנשים לגבי המחלה. הרי רק אחרי שאת חווה משהו על עצמך את לומדת ומבינה. ואני מרגישה שאני במסע הסברה של קורונה או נציגה של משרד הבריאות. עכשיו יש לי מקצוע חדש, חוץ מהספורט.
ואז הגיעו  ההורים, שמאשימים אותי ואת בעלי בחשיפת ילדיהם למחלה, וגם אחרי שהילדים יצאו שליליים, והם עדיין לא מצאו מקום בכל הקיום האפסי שלהם להתנצל חס וחלילה על ההאשמות המופרכות, הם הפיצו וכתבו דברים מזעזעים. הרוב שקרי ובמעט מהם גרעין אמת. כל כך נפגעתי מהם מאותם הורים היסטריים וחסרי לב.
בסופו של דבר אני מקשיבה לבעלי ובמקום לכעוס עליהם אני מרחמת עליהם – או כמו שהוא אומר – "אתחשופה להם רק כמה רגעים בחיי, הם צריכים לחיות עם עצמם יום יום כל חייהם".
 ואז אני חוזרת לאופטימיות והסטודיו שלי הוא תמיד מקום לאופטימיות, כי למרות כל גל השמועות עדיין נשארו לי המתאמנות שלי, נאמנות אלי כמו שאני נאמנה להן. אני באמת מקריבה המון כדי לקיים את הסטודיו שלי ואת הסטודיו אונליין, שהוקם כתוצאה מהקורונה. וחשבתי שיחלוף,  אבל הוא תופס מקום יותר ויותר גדול בחיי, כולל תוכנית חדשה דיגיטלית  שהוצאתי לעולם ממש בתוך עולם שכולו קורונה. אני חיה בתוך הבידוד את העולם הוירטואלי בכל עוצמתו. הוא מדהים ומלא אופציות. התחלתי לאמן מתאמנות מקריית שמונה, אילת ואפילו מניו-יורק (היי בנות!!).
אני מתגעגעת לסטודיו היפה והורוד שלי. יש שם אנרגיה שהיא חד פעמית ונדירה ורק מי שנכנסה בשערי היכל התהילה הורוד שלי יודעת על מה אני מדברת.
בקרוב גם זה יעבור. אולי לא לגמרי, אבל נחזור לשפיות שלנו. בינתיים חפשו אותי באונליין – קשה איתי  , וקצת מפחיד אבל יש תוצאות ואח" כ מחייכים ומרוצים. וזה כבר שווה את הכל.
תישארו בריאים. אוהבת אירה.
תגובות לכתבה(22):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    אני שמעתי שאירה הגיעה לסטודיו לאמן
    דפנה 07/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות שהרגישה לא טוב וידעה שהיא אולי חולה. אירה, האם השמועה נכונה? האם הגלל נכנסו מאמנות ומתאמנות אחרות לבידוד או חלילה נדבקו?????
    סגור
  • 15.
    קארמה איז א ביצ'
    ים 07/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    את מרוכזת בעצמך ועם 0 מודעות עצמית. תמיד היית. לעשות בדיקה ולאחר מכן להגיע לסטודיו שלך ולהדביק ולסכן את המתאמנות. אין לזה שום שם חוץ מסוציומטית. ותמיד היית כזו
    סגור
  • 14.
    דולפין
    שירה 07/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחלת לך בריאות ושענין העסקים יסתדר. כולנו באותה סירה
    סגור
  • 13.
    ילדים של חולים הם סיכון , גם אם שליליים, אין חיובי לפני
    מוש 07/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לכן כמו שאמרת, המחלה דוגרת בשקט. בלי סימפטומים לא תצאי חיובית אבל עדיין תדביקי. אכן מתסכל אבל זה המצב. מקווה שהם לא הסתובבו ונשארו בבית.
    סגור
  • 12.
    מי זאת? (ל"ת)
    ככ 07/2020/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    אירה יפיפיה תהיי בריאה
    מלאכית אלוהים 07/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעזרת השם הכול יעבור טוב לב יחסן ורשעיים ידומו.
    סגור
  • 10.
    אירה דולפין
    זיו 07/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אירה די לבלבל במוח . אין שמועות זדוניות. כול מה שהיה כתוב היה באמת. תלמדי לשמש דוגמה. אל תקפצי לכול מסיבה. אתם רוצים להיות "סלבס" בכאילו. בארה"ב "הסלבס בבית עם הילדים. לא יסכנו אותם. אתם רק חיכוי של "סלבס" לא אמיתי.
    סגור
  • 9.
    למה שמועות זדוניות אמורות להיות בסדר?
    רינה 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים רעים סופם יהיה רע ומר אל תספרי אותן אירה. את אישה מדהימה ועוצמתית
    סגור
  • 8.
    יא לובלו
    פוטין 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    you are nuber one babe
    סגור
  • 7.
    את מדהימה
    גילי 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעזבי את המחרטטים. אין עליך אירה
    סגור
  • 6.
    אוי לעם שאלה מפורסמיו.
    יואב 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מדינת ביבי 2020. לא יאומן לאן התדרדרנו. עצוב. כמה רדידות. כמה חשיבות עצמית. כמה שטויות.
    סגור
  • 5.
    אירה
    אתי 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה את כועסת הבאת זאת לעצמך
    סגור
  • קארמה?
    אזרח פשוט 07/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה נוח זה לא לשמור על ההנחיות לחלות במחלה ואז לבכות על רוע הגזירה הכלכלית^^ בגלל אנשים כמוך המצב שלנו הכלכלי נהיה יותר גרוע. עכשיו תגידי שאנחנו נופלים עלייך כי את סלב?אענה בכך שאת לא סלב את בן אדם ואזרחית שאמורה לשמור על הכללים כמונו לא לבכות שכולם עושים. בוגרת
    סגור
  • אבל היא שמרה על ההנחיות
    אני זאת אני 07/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא יודעת אם אתה מבין שאנשים יכולים להידבק גם אם הם שומרים על ההנחיות זה לגמרי תלוי בכולם אז היא ממש לא אשמה בזה שהיא נדבקה! היא שמרה על ההנחיות והחברים שלה לא זה הכי קל ישר להאשים
    סגור
  • 4.
    לא ייאמן
    אסף 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ביום שישי הגברת שלא שמעתי עליה מעולם קיבלה כתבת יח"צ בידיעות אחרונות, התרברבה שם כמה היא מבוקשת (תיארה מותגים שרודפים אחריה "כמה כסף את רוצה?") - התגאתה בזה שהגל השני עשה לעסק שלה טוב - ועכשיו אירה "קיבלה טור" והיא מתבכיינת על מר גורלה הכלכלי? מילא לשפוך כסף על יח"צ, אבל לפחות שיהיה הגיון פנימי. הקיצר הזוי, כמעט כמוה
    סגור
  • 3.
    המשמעות של להיות סלב
    ערן 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחרת להיות סלב. את עובדת בזה ואת מתפרנסת מזה. יש לזה צדדים טובים - כשאת למעלה את יכולה להרוויח סכומים פסיכיים שהקולגות שלך רק יכולים לחלום עליהם. אבל יש לזה גם את הצד השני - החשיפה וההתעסקות בחיים הפרטיים שלך. לא טוב לך? תברחי מהעולם הזה. אבל אם את נהנית מהפירות של הסלביות על תתבכייני על הצדדים הפחות טובים.
    סגור
  • 2.
    כמה מרוכזת בעצמה גברת דולפין . טור אישי שמלא בכלום. (ל"ת)
    דון דריפר 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • אירה בלה בלה בלה, שבי בבית ותפסיקי לקטר, איסה חוסר מודע (ל"ת)
    שיר 07/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אירה דולפין
    ריקה 07/2020/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אירה לא מרוכזת בעצמה אירה היא אמיתית ואומרת את שבליבה. הייתי רוצה להיות אחת מהמתאמנות שלה חבל שהסטודיו בתל אביב ולא השרון. היא מהממת אמיתית ומקצועית. זה נטו צרות עין ובעקבות כך מגיע הקנאה שנאה ורשעות.ממש נורא קשה לפרגן לא מתים מזה אדרבה קצת אהבת חינם עושה טוב.
    סגור
  • אירה, הבנו שזאת את, יד לך את זה ביותר מתחזה? (ל"ת)
    שולה 07/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אולי תנסי לקרוא את הכתוב ולא רק את הכותרת
    רון 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוכן לעזור בהבנת הנקרא
    סגור
  • 1.
    את מלכה אמיתית (ל"ת)
    דנה 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור