דעות

חוקר תקשורת: "הקסם של עמית סגל הולך ומתפוגג"

משהו לא טוב קורה לאחרונה לעמית סגל העיתונאי וזה מעציב אותי כי מדובר באחד מהעיתונאים המוכשרים ביותר שידענו. לאכזבתי הרבה, אני מוצא אותו מציג השוואות מופרכות המובילות למסקנות מוטעות. הוא נהיה פחות עמית ויותר סגל
פרופ' גבי וימן |  349
עמית סגל (צילום פייסבוק/עמית סגל)
עמית סגל הוא אחד מהעיתונאים המובילים בישראל ואת מעמדו זה קנה, ביושר רב, בזכות מזיגה של כישורים נדירים. לסגל יש חדות לשון, מהירות תגובה וכושר ביטוי נדירים והוא עושה בהם שימוש מוצלח. הוא מגיב מהר, שולף בזריזות שמות, תאריכים ואירועים מזיכרונו הפנומנלי ומצטיין בשפה ציורית וקולחת. תוסיפו לכך מידה מבורכת של הומור, חיוך שובבי והופעה ילדותית מטעה והנה הנוסחה לקסם הרב של סגל. גם הציניות, הסרקזם והאירוניה הם כלים מושחזים בהופעותיו וניכר בו כי הוא לעיתים קרובות בז למושאי דיווחיו – פוליטיקאים, סוקרי דעת קהל, עסקנים, תועמלנים ועוד. אני זוכר אותו כשהיה כתב צעיר של גל"ץ וביקש ממני למסור לו מידע מישיבת מועצת הרשות השנייה לרדיו וטלוויזיה בה הייתי חבר. אני לא מדליף מישיבות, עניתי לו והוא הסתכל עליי בחיוך ממזרי וענה: כולם כן ואתה לא?
אבל הקסם של עמית סגל ששבה אותי במשך שנים רבות הולך ומתפוגג. לא מפני נטייתו הברורה ימינה וגם לא בגלל נכונותו לבטא, לעיתים באומץ רב, את השקפתו האישית מול עיתונאים בעלי עמדה פוליטית שונה. משהו לא טוב קורה לאחרונה לעמית סגל העיתונאי וזה מעציב אותי כי מדובר באחד מהעיתונאים המוכשרים ביותר שידענו. סגל איבד משהו מהיושרה המקצועית, מההגינות כערך עליון ומהנאמנות לאמת. לאכזבתי הרבה, אני מוצא אותו מציג בפסקנות טיעונים לא מבוססים, השוואות מופרכות המובילות למסקנות מוטעות.
הנה לאחרונה, ב"יומן שישי" של "קשת" בערב שבת, התנגחו סגל ואמנון אברמוביץ', על ימין מול שמאל בשימוש באלימות פוליטית.  אברמוביץ' כדרכו בחר במטאפורה, והפעם של "האקדחים היורים" וטען כי אלה תמיד ירו מהימין אל השמאל ולא להיפך. סגל שלא נשאר חייב, מיהר לטעון שאין זה כך וכראייה שלף "קלף": אתם יודעים מי זה ניר עפרוני? שאל את חברי הפאנל באולפן והם, נבוכים בעליל, לא זכרו. כנראה על כך בדיוק בנה סגל כי הוא מיהר לספר על אותו רוצח שבא מהשמאל ועוד מקיבוץ של השומר הצעיר. כן, אתם תביאו את אברושמי רוצחו של  אמיל גרינצוויג ז"ל או את יגאל עמיר רוצחו של רבין ז"ל וסגל יראה לכם שיש שוויון סימטרי: הנה ניר עפרוני הרוצח מהשמאל מול רוצחי הימין. באמת? ממש לא כך, ואני חושב שגם סגל יודע זאת.
גם אני לא זכרתי את ניר עפרוני ולכן בדקתי. ניר עפרוני ואלי וענונו (אותו סגל לא הזכיר משום מה), היו חברי קיבוץ דליה של השומר-הצעיר, שרצחו ב-14 בדצמבר 1984 את עומר עודה, עובד תחנת דלק תושב כפר מנדא, כנקמה על רצח החיילת הדס קדמי, שהתרחש שלושה ימים לפני כן. וענונו ועפרוני דקרו בסכינים את עודה, מתדלק בתחנת הדלק במחלף זיכרון יעקב. לאחר הרצח שדדו את התחנה כדי שהמעשה יחשב לשוד. הרצח פוענח רק בשנת 1990, כאשר וענונו, שנעצר על עבירה אחרת, הודה במעשה. עפרוני נידון ל-22 שנות מאסר, אך ב-1997 קצב הנשיא דאז עזר ויצמן את עונשו ל-15 שנות מאסר והוא שוחרר אחרי שנתיים.
ניר עפרוני רצח ערבי כרצח נקמה. הוא לא היה איש שמאל שפגע באיש ימין והנרצח, מתדלק מכפר מנדא לא היה איש השמאל, לא פוליטיקאי של השמאל, לא מפגין של השמאל. הוא נרצח בגלל חמת הזעם של עפרוני ושותפו על ערבים ולא על אנשי ימין. את כל זאת, אני בטוח, ידע היטב עמית סגל. אבל ברטוריקה הסגלית החדשה, ניתן לבנות השוואות מופרכות היוצרות כביכול סימטריה וללוותן בחיוך ניצחון שובבי. אגב, גם את אודי אדיב, הבוגד המורשע, בחר סגל להביא במסגרת יצירת הסימטריה המופרכת. זאת, כי אודי אדיב היה בן קיבוץ גן שמואל, איש שמאל קיצוני.  אבל אודי אדיב לא ירה באיש, לא פגע באיש הימין ובגידתו הייתה בכולנו, ימין ושמאל כאחד. גם זאת, אני בטוח, ידע סגל היטב.
 
משהו רע קורה לאחד מבכירי העיתונאים בישראל וכפי שאמר לי פעם מישהו מעמיתיו למקצוע: הוא נהיה פחות עמית ויותר סגל.

 גבי וימן הוא פרופסור לתקשורת, באוניברסיטת חיפה ובמרכז הבינתחומי הרצליה.
צילום: אוניברסיטת חיפה
תגובות לכתבה(349):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 346.
    ללא ספק
    ניר 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השהייה הארוכה ליד אברמוביץ משפיעה לרעה.
    סגור
  • 345.
    אמנון אברמוביץ' הוא שקרן פתולוגי
    ארז 04/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ובוחר כמובן להתעלם מהטבח שבצעו אנשי השמאל של ההגנה באנשי הלח"י שהיו על הספינה אלטלנה , חלקם שרדו את השואה רק 3 שנים לפני כן. לימים כתב יצחק רבין כי המטרה הייתה לחסל את מנחם בגין! אז שלא יספר לנו אברמוביץ' השקרן סיפורי מעשיות כאילו הירי היה תמיד מימין לשמאל. מה שכן נכון זה שכל הבוגדים המורשעים במדינה באו מהשמאל! זאת עובדה נכונה.
    סגור
  • 344.
    גם לכותב שורות אלו אין ולו שמץ של מושג
    חבר דליה לשעבר 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עפרוני היה חבר דליה. ואנונו לא היה חבר קיבוץ. הרצח לא היה כנקמה על רצח הדס קדמי, הם אמרו את זה בעצת עו"ד.
    סגור
  • 343.
    עמית סגל מטשטש
    מיכה יונגר 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקרה ,אותו רוצח וענונו ,התוודה אצלי ,בעת היותי איש מודעין בתחנת נהריה.יענונו היה כבר אחרי שנים רבות אחרי שהותו בקיבוץ לשם שיקום ונתפס בנהריה על התפרצויות .בוידויו ,סיפר על ניר אפרוני שהוא היה חבר קיבון ושיכנע אותו להשתתף במעשה כי "הוא לה היה כל כך בסדר"אז אם סגל מדבר על השמאל ,מן הראוי שידייק ויוסיף שוענונ כלל וכלל לא היה שמאלני, נהפוך הוא,היה ימני מאוד
    סגור
  • 342.
    זו רק התחלה, ההמשך עוד יבוא (ל"ת)
    עמי 09/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 341.
    לא היה לו מעולם קסם נראה ילד בר מצוה
    מנה 08/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וינמן שמתחזה למומחה מביע דעות הזויית ל משל היה בעד להשאיר את אגרת רשות השידור
    סגור
  • 340.
    יותר סגל ופחות עמית
    בועז 08/2020/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האמת שהוא בכלל לא עמית ורק סגל במראה בטון ובצורה.
    סגור
  • 339.
    תקשורת של המתנחלים
    חוני הצעיר 08/2020/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פרופסור נוימן , לא היית עובר בחינה בתקשורת , שנה א'. "הקסם" וה-charm אצל הצפעוני המתנחל מזה אתה התלהבת ? הרי זו השיטה של המתנחלים עם שיטת שטיפת המוח- להיתנחל בלבבות בכל מחיר ! כדי להיכנס לתקשורת השמאלנית , הרי עוד אורי בכרך "עיתונאי על " של עפרה , יצהר ועוד דרש " להיכנס בעורמה לתקשורת , העיקר להיות שם ! ואם אתה מתפכח סו"ס מהתועמלן המתנחלים עם חיוך שובב , איחרת את הרכבת !
    סגור
  • 338.
    עמית הקשקשן
    ברכה 08/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הפך לקשקשן - בלום נפוח חסר משמעות.
    סגור
  • 337.
    אתה רוצה להגיד שאין כאלה ״נפילות״ לעיתונאי השמאל?
    סמטריה ואלטלנה 08/2020/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רק לא בחרת לחקור אותן ולכתוב אותן.
    סגור
  • 336.
    הקול קול עמית הידיים ידי סגל האב.
    אמיתית משדרות 08/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגל היה והשאר סגל .. רק עכשיו המסכות נופלות .. הוא בא מבית יוצר מאוד מסויים .. וממשיך את הקו במסווה . לא לעולם חוסן
    סגור
  • 335.
    סגל
    נמני 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מתפלא שאברמוביץלא עלה על זה ולא העמיד אותו על טעותו. אבל להביא אינפורמציה שיקרית לא הייתי מצפה מסגל אכן מתדרדר הבחור
    סגור
  • 334.
    אין יושרה
    מסים 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כשאתה עקבי לא אובקטיבי. זה מה קורה.לא רק לעמית לכולם. עיתונאי צריך להיות אוביקטיבי לגמרי.. קשה אך אפשרי.
    סגור
  • 333.
    קשקוש מקושקש של קנאה. עתונאי בחסד עליון
    ליאת 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    8 5
    עמית סגל משכמו ומעלה. אופס.. מישהו גילה שהוא אינו בובה על חוט...
    סגור
  • 332.
    בדיוק ההשוואה לנקמה על רקע גזעני
    טל 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית היה ויהיה העיתונאי הכי טוב ואמין בארץ
    סגור
  • 331.
    טימטום
    אברהם 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טימטום
    סגור
  • 330.
    עמית מוכשר מעל הבנתכם וזה "חטאו"
    גורית 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כשעיתונאי ברמה שלו טועה,או השקפתו ופרשנותו אינם לרוח הסמול,מיד שוכחים לו את היתר? כשעיתונאי סמול פותח את פיו זה כבר שקר שצריך לקלף מיד מכל פרשנות וראיה מעוותת,וזה מה שעושה תקשורת סמול מעוגנת ב"חוק הבגצי'ם" מעוותת מציאות מייצרת חדשה! אם לא היית כותב מפוזיציה אולי היית אמין מי יודע?
    סגור
  • 329.
    גבי אתה מעורר תחושת קבס עמוקה
    פידרוס 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    6 1
    רטוריקן יווני סופיסט הפרצוף שלך או הפרצוף שלך שיושב על מנעמי המיסים שלי הפנסיה הקרנות הכיבודים כול זה ממעוז מעוז השמאל והסמנטיקה נוטפת הארס עאלק פרופ יותר נחש קטלני ומתועב...ככה אתם נראים אחד אחד אחרי שאור השמש חושף את ערוותכם אודי אדיב ילד יומלדת לידכם.....יצאתי להקיא גבי וידר אחזור מייד
    סגור
  • 328.
    אין מצב
    ויק 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בולט מול כולם, בעח צבא עוקבים ומעריצים. במקום השני בועז ביסמוט/אביב בושינסקי שמופיע רק אצל רפי רשף.
    סגור
  • 327.
    נהיה יותר סגל
    סגל אברהם 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה יש לך נגד סגל....
    סגור
  • 326.
    צודק לגמרי. עמית סגל מאכזב.
    חובב פוליטיקה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    4 4
    צודק לגמרי. סגל התחיל לאכזב ולא לעניין יותר ברגע שתפס צד עם הימין. חבל !
    סגור
  • תופשי צד השמאל גם משעממים אותך? (ל"ת)
    בבוניסט 08/2020/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 325.
    איזה שטויות!!
    טלי 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ברור לחלוטין שהאשמה של סגל זה עקב היותו נוטה לימין..... לכן הטענות המגוחכות בכתבה לא רלוונטיות...... כרגיל השמאל המשמיץ בפעולה
    סגור
  • 324.
    עמית סגל
    קורונה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חוקר תקשורת יקר זמנך עבר לך תחקור את עתונאיי השמאל שמסלפים מסיתים וחוטאים לאמת. עמית וגם סגל מהבודדים ששווה להאזין ולקרוא
    סגור
  • 323.
    ערוץ נוסף
    דחוף להקים 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי ביביסטים וביסמטים זה אפשרי
    סגור
  • 322.
    סיימתי איתו
    אישית 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צריך אפליקציה דחוף שתזהיר אותי מהביביסטים שפוגעים לי באייכות החיים אני עובר לנשונל גאוגרפי בלי ביבסטים
    סגור
  • 321.
    קישקוש בגרוש
    יושרה בשמאל.... 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תענוג צרוף לראות את הבחור משפד חבורת 0 בפאנל פוליטי 1 נגד 10...
    סגור
  • 320.
    עוד מגוייס !
    יערי 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    השמאל קונה קולות תעמולתיים מתחת לתחת !
    סגור
  • 319.
    חבל...
    אזרח 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אכן היה מוערך מאד כי ניסה להיות פרשן אמיתי ואובייקטיבי ודווקא אמנון אברמוביץ פירגן לו ואף העלה אותו, אך חבל מרד שלאחרונה תפס צד...לכן נס ליחו כי גם זיו שחצנותו עלתה עליו...חבל כי חשבנו שהוא אכן כוכב עולה שרואה את הנולד אך הוא נכנס לפינה ורואה זוית צרה מאד !
    סגור
  • 318.
    הלוואי ויהיו עוד המון עמית סגל!
    יוסי 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    15 2
    התקשורת הייתה משתפרת לטובה אם כך היה, עמית הולך ומשתבח עם השנים!
    סגור
  • 317.
    עמית סגל
    אזרח הגון 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    4 4
    ברגע שעמית שגל נשכב על הגדר בשביל ביבי הוא גמר אצלי. כל הניתוחים שלו חסרי בסיס, הוא מביא כעובדות דברים לא נכונים ומעוותים. סך הכל פעם הוא היה עיתונאי היום הוא ביביסט
    סגור
  • דהיינו, לשיטתך, "האזרח ההגון"
    גד 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אסור לעיתונאי להיות איש ימין.. פעם היה עיתונאי, כי לא הציג עצמו בריש גלי כאיש ימין, והיום, שהוא רחמנא ליצלן לא מסתיר את נטייתו הפוליטית, והיא אינה מתאימה לשיטתך - הוא פסול. מעניינת מאוד השיטה ה'אובייקטיבית' שלך...
    סגור
  • 316.
    רואים לכם אנשי שנות ה70
    מיק 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    תגידו אתם עוד חיים בעולם של שנות ה70..פרשני שמאל ששיחקו מול עצמם וחילקו פרסים ותארים לאנשי שלומם. היום אנחנו קובעים מה לשמוע ואת מי לשמוע.
    סגור
  • 315.
    עמית סגל
    עפרה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ישנן תגובות שמפרסמים, אך לא כולן, גם אם עונות על ההגדרה, לפרסומן.
    סגור
  • 314.
    עמית סגל
    עפרה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עמית הינו עיתונאי מעולה, בעל יושרה מקצועית, שאינו חושש להביע דעתו, גם אם זו מנוגדת, לדעת האחר. זכותו של כל אדם להביע דעתו,אך על פניו נראה כי הפרופסור משתלח בסגל רק מפני שזה האחרון, אינו מיישר קו עם אנשי התקשורת האחרים, עיתונאים, מגישי חדשות ורדיו, המייצגים את השמאל, מתוך חשש לעתידם הכלכלי, תעסוקתם. עמית סגל היקר. יהמשך בדרכך. מחזקים ידיך. יישר כוח !
    סגור
  • 313.
    גם אני ראיתי את הראיון הזה..
    אזרחית 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למעשה כולם שתקו כששאל אם זוכרים את ניר עפרוני פרט לאברמוביץ שטען שזוכר אבל יצא כפית כשנשאל על כך ואז הבנו כולנו ששיקר כשאמר שזוכר כי הוא כמובן השתתק ועל כך עמית סגל דווקא יצא תותח! אבל למה שתזכור. הוא דווקא עיתונאי מבריק בעיניי ובעיניי רבים! אולי הוא לא עמית של כל חבורת השמאל שנמצאת בתקשורת ואתם גם כיאה לשמאל מתנהגים כמו בגן ילדים. אז מה עכשיו? תעשו עליו "חרם"? הוא חכם מכם הרי... לא יילך לכם!
    סגור
  • 312.
    גבי וייזמיר
    המיואש 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    פרופסור מתוסכל ומיואש כותב גיבוב של שטויות והזיות. טוב שיש מדינת ישראל שמשלמת לו משכורת
    סגור
  • 311.
    סגל ב
    בן לולו 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפסקתי להקשיב ולראות את סגל,קשקשן,הפך לליצן לא רציני.בקרוב יחליף מקצוע,פוליטיקאי.
    סגור
  • 310.
    אין על עמית ....... (ל"ת)
    מייק 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 309.
    אין דבר כזה אוביקטיבי
    נו באמת... 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נסיון פתטי לעצב את דעת הקהל
    סגור
  • 308.
    עמית סגל
    H 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שים לב עמית, אתה מסומן. צפה לכך שבקרוב ימצאו את הסיבה להפוך אותך ללא לגיטימי ולהחרים אותך.
    סגור
  • 307.
    יש גם דעה אחרת
    מיכאל 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתוכן הכתבה עולה כי עד עכשיו עמית סגל הגיב בכפפות של משי ובחוכמה עכשיו הוא מגיב באגרוף בבטן של התקשורת השמאלנית זה מפריע נכון
    סגור
  • 306.
    חסר נימוס אלמטרי
    מזי שחם 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עמית סגל נוהג להתפרץ לדברי פרשנים אחרים, קוטע את דבריהם בברוטליות. חוסר נימוס אלמטרי. כל זה כי השתן עלה לו לראש.
    סגור
  • 305.
    חוקר תקשורת? תגיד לי היכן מלמד ואוכל לכתוב את דעתו
    חוקר תקשורת..תגיד לי 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאיש מרכז, מילות התפל שהפרופסור המלומד כותב לא מצליחות להסתיר אג'נדת שמאל מובהקת סגל, עמית סגל כתב רהוט מעניין ובעיקרישר!
    סגור
  • 304.
    בחלום שלכם
    רוני 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחלום שלכם של כול שמואלני מטומתם
    סגור
  • 303.
    מוסר
    צדק 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שקר וכזב וחצי זנב עלאנה באים לעשות סיבוב עמית סגל מיום ליום עולה וקונה לו מקום כאחד העיתונאים הטובים ביותר מאז קום המדינה
    סגור
  • מסכימה עם כל מילה
    אהובה שילה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עמית סגל עיתונאי מוביל, מוכשר ורגוע- בדיוק כפי שמתאר אותו פרופ. ויימן. אז מה הבעיה? על פי משנתו של הפרופ. זה לא מסתדר עם היותו ימני. סוף סוף התקשורת אינה נחלתם הבלעדית של אנשי השמאל ששלטו בה בלעדית שנים ארוכות. מה שכונה בידיעות אחרונות"פתח לנד" בכיכובו של זיוה יריב, בועז עברון, סילבי קשת, חיים חפר, עמוס קינן וכל דוברי השמאל הדומים להם. עמית סגל, אתה מים רעננים ושופטים בלב המדמנה התקשורתית.
    סגור
  • 302.
    מוסר
    צדק 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקר וכזב וחצי זנב עלאנה באים לעשות סיבוב עמית סגל מיום ליום עולה וקונה לו מקום כאחד העיתונאים הטובים ביותר מאז קום המדינה
    סגור
  • 301.
    פרופ' וימן - איש שמאל מובהק!!! עכשיו כל ברור יותר... (ל"ת)
    ירון שני 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 300.
    סגל מס'1
    יואב 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל מה שכתבת פשוט לא קלעת , סגל מס 1 !!
    סגור
  • 299.
    מקנא בהצלחה? תבלע, שלא יעמוד לך בגרון.
    עובדיה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וכמו שעמית סגל עצמו אמר לך: לכולם מותר להציג איך שבא להם ורק לעמית סגל לא?
    סגור
  • 298.
    איזה שטיות
    אלי 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית סגל אלוף שם את כולכם בכיס הקטן שלו ..
    סגור
  • 297.
    קסם של אדם לא מתפוגג בגללן פעם אחת שלא התאים לך
    אבי 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכיח שורה של טענות ואז נדבר
    סגור
  • 296.
    מקווה שעניתי סגל ייקח את הדברים לתשומת ליבו.
    ש 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אחרי כמה שנים, קל להתדרדר.
    סגור
  • 295.
    וימן אתה מקשקש
    ירחמיאל 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית סגל זה אחד ויחיד שיודע מה הוא סח מבין כל אנשי התיקשורתתמתח ביקורת על אברמוביץ בן כספית וחבריהם מה הם מספרים לנו שביבי עסוק בענינים שלו הרי ידוע לכם שביבי עובד עבור עם ישראל מסביב לשעון מי שרוצה להוריד את ביבי מרשות הממשלה צריך להבין שזה היה רק ב קלפי וימן תן לנו סקירות על עיתונים מהשמאל קצת חוות עליהם נשמע ממך דעה עליהם
    סגור
  • 294.
    בואו "חוקר" תקשורת
    המבין 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תקשורת זה לא מדע, סתם דרך בשביל בטלנים לקבל משכורת על חשבוננו ועוד מאוניברסיטת חיפה... אין סיכוי שהיה כותב כך על עיתונאי שמאלני
    סגור
  • 293.
    כמה שזה מדוייק ונכון
    יפה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גילוי נאות אני משתייכת למחנה ימין מרכז. תמיד הקשבתי בקשב רב לכל מילה של עמית סגל ומשום מה זה היה אורים ותומים בשבילי. תמיד ידעתי שהוא ימני אך היתה יושרה מקצועית ונכון מאד היום זה כבר לא כך וחבל מאד.
    סגור
  • 292.
    למה, עמית?
    הצופה מרחוק 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכים. גם אני הייתי ועודני מחסידיו של עמית. הוא מייצג קול אחר, שיודע לפרגן כשצריך ולבקר כשצריך, וזהו מצרך נדיר במחוזותינו. אנחנו צריכים עוד עיתונאים בכירים ורהוטים עם השקפות עולם וערכים שונים מהזרם המרכזי התקשורתי, במיוחד כשהצד הימני של המפה התקשורתית מתמלא במגנים אנושיים בדמות אראל סג"ל וברדוגו, שיגנו בחירוף נפש על כל צעד של נתניהו, כולל צעדים ציניים ואנטי-ימניים כגון הויתור על הסיפוח שהובטח לנו (ושיתבייש אראל סג"ל, מברדוגו אין ציפיות). אני חושב שלאחרונה עמית קצת התאהב בתפקיד אביר הימין, דווקא בתקופה שבה נתניהו סוחף את הכת שלו לקיצוניות מתגברת (נזכיר שנתניהו אינו איש ימין, אבל תומכיו מגדירים עצמם כאנשי ימין.) קשה להגן על נתניהו בימים אלו - הוא מכר אותנו אנשי הימין שוב, עבור עוד כמה מנדטים בבחירות המתקרבות, הוא מפיץ חדשות כזב באמצעות בנו, הוא משקר לכולנו במצח נחושה אחרי שמכר את ביטחוננו עבור אותו הסכם, והוא נכשל כישלון אדיר בהתמודדות עם משבר הקורונה. כשאי אפשר להגן בטיעונים רציניים על מעשים מסוימים, פונים לטיעוני "מה עם...?" או "וואט-אבאוטיזם" שהם עלבון לדיון ולמידיינים.
    סגור
  • 291.
    לא היה לו קסם נער בר מצוה
    מנה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתב שהוא ברירת מחדל
    סגור
  • 290.
    עמית סגל
    פפה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום קסם ושום כלום בסך הכל עיתונאי מתנשא יהיר שחצן וכולו פקה פקה
    סגור
  • 289.
    עמית סגל המלך
    בי 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגלל שהוא אומר לכם את האמת בפרצוף פג הקסם שלו .אתם הצבועים.
    סגור
  • 288.
    עכשיו החלטתם ללכת עלהראש של עמית סגל..
    רון 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שלא מתיישר איתכם , ומה עם היושרה העיתונאית של כל תועמלני השמאל והחונטה המשפטית בערוצי השקר 11 12 13 ? עליהם יש לכם מה להגיד ??
    סגור
  • 287.
    לא מסכימה בכלל (ל"ת)
    והמשפט האחרון לא במק 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 286.
    תגובה
    מור 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנותני הבמה לכתבה הזו יש כוונה,,,איך למעט מסגל את כוחו,,,פשוט,,אבל אתה אחד שחושב שאתה מנהל משהו בעולם,,,ובכוחך ה,,,,,תשפיע ? כסיל,,,,
    סגור
  • 285.
    לא לשכוח,,,,
    מאיר 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא לשכוח מי מזין את הידיעות ברשתות החברתיות, כמו בעיתונות,, בטלביזיה,, רדיו,, וגלי צהל,, אז עמית סגל תמשיך באותה דרך בה הלכת עד עכשיו,, כתבות כאלה מוכיחות שאתה בכיוון הנכון
    סגור
  • 284.
    ממש לא !
    מיכאל 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משחק אותה " מעציב אותי" עלאק ! עוד שמאלן שהוזמן על ידי נטייתו ואולי עוד המתקנים מודאגים מהעוצמות הנפלאות של עמית סגל. לא יעזור לכם, התקשורת לאט לאט תתאזן ממשטר העריצות שלכם
    סגור
  • 283.
    חוקר התקשורת עמית סגל
    שושנה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון מאוד הקסם שלו הולך ומתפוגג ואין רצון לדמוע את הפרשנויות שלו בעיקר כי לא מדייק ומספר לנו סיפורים לא נכונים...
    סגור
  • 282.
    עמית סגל
    שושנה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מאוד נכון הוא היה מאוד מוערך גם בעיניי ובעיני רבים אל משום מה מתגלה פרצופו האמיתי וזה ממש לא מעורר אהדה ולא תמיד יש רצון לשמוע את פרשנותו . כדאי שידייק באמירות שלו ולא יחשוב שאנשים. טיפשים ויודעים שהוא לא מדייק ומספר לנו סיפורים ....
    סגור
  • 281.
    מזכיר לי את הנאד הזה... הרבה רעש וניחוחות, ואז מתפוגג
    זיגמונד מזרחי 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גבי וימן צודק, אבל פעמים רבות נראה גם שדבריו של סגל הם תעמולה בכסות עיתונאית ומילים גבוהות. כשם שזה פסול משמאל, כך זה פסול מימין.
    סגור
  • 280.
    פופולריות בנסיגה
    אזרח 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חדות המוח היכולת הוורבלית שלו ויכולת הניתוח גרמו לי להעריץ את עמית אך לאחרונה חל בו שינוי ,היריות שחצנות אנני יודע מה מהם מביאים את עמית לחוסר יושרה לציניות וחבל
    סגור
  • 279.
    כמובן שחוקר התקשורת לא הביא תגובה מעמית סגל
    הדמוקרטיה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מצד שני, חיפש קצר ברשת מראה לא מעט מקרי טרור מכיוון ערביי ישראל. בפעם האחרונה שבדקתי הם חלק מהשמאל הישראלי ולא מהימין. אני מניח שחוקר התקשורת המדופלם לא מפלה בין ערבי ליהודי בקרב השמאל הישראלי.
    סגור
  • 278.
    אין גבול לקינאה
    עוזי 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טור עלוב !!! הפחד והקינאה במוצלחים והבולטים של הימין מוציאה כבר מזמן את האקדמיה מדעתה . ממש הזוי !!! טיעונים של ילד בגן . אם אתה חומד כותרות לא תשיג אותן על חשבון עמית סגל .
    סגור
  • 277.
    סגל
    Gal 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעמית סגל קורה דבר מתבקש, התעוררות מתרדמת. עמית סגל אומר את האמת את מה שהוא מבין ומה שהוא רואה. וטוב שכך, הוא הבין קצת באיחור, לאן נושבת הרוח ופשוט התעורר.... עכשיו כשהוא מבין ומביע דעתו לא טוב לכם???? פתאום קרה לו משהו...... אז לא!! לא קרה לו כלום הוא פשוט ה ת ע ו ר ר
    סגור
  • 276.
    אולי ניפטר סו"ס מהכתב הדוחה הזה, בעל החיוך הסרקסטי
    שרה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 3
    עמית סגל לא נחשב לעיתונאי בעיני רבים, בטח לא בכיר העתונאים ולא מוערך. זה "עיתונאי" מבית משפחת סגל, המשתייכים כידוע לימין הקיצוני החבלני ואביו אף נשפט כפעיל. עמית הולך בדרכו, וטה לחלוטין לימין ושופרו של הביוב, ואף פעם, מנש אף פעם לא נשמעה ממנו ידיעה או דעה מאזנת. וכל זאת , כמו שהזכרת לעיל, בחיוך סרקסטי. אצל רבים, ברגע שמופיעה דמותו על המרקע, פשוט עוברים הלאה, או סוגרים, כי זה מה שיש. סגל את סגל וברדוגו וביסמוט, איזו בנדה, איזה איזון. והם עוש בוכים שהתקשורת שמאלנית. ה תקשורת אכן מושחתת.
    סגור
  • 275.
    ניתוח מעמיק
    ליאור 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין מאוד ועצוב לקרוא
    סגור
  • 274.
    תפסת רק השוואה מופרכת אחת
    דרור 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל רוב ההשוואות שלו מופרכות ורוב הויכוחים שלו הם פחות ענייניים ןמטרתם רק פאנצ׳ שנשאר בלי שמישהו מתקן אחר כך את האמת
    סגור
  • 273.
    סגל
    דליה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כואב בתקשורת שיש אחד כמו עמית סגל והנה מנסים לגמד אותו!
    סגור
  • 272.
    מגיע לו להדליק משואה הוא אחלה
    חלי 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל אחד היה מתחרפן הוא בסדר מגיע לו להדליק משואה
    סגור
  • 271.
    שמאל ושמאל
    איריס 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האמת כשיושבים בפאנל שמאלני חייבים להיות יצרתיים. וסגל שלף ואולי לא דייק את מי זה מעניין כאשר כל הפאנל יושב ובעיקר אברמוביץ השנון שאומר כרצונו רק שאחריו אף אחד לא פותח ויקפדיה ובטח אף אחד לא יחלוק עליו כי כולכם בתקשורת יד אחת. (אגב מי שכתב את זה יכול להיצטרף לשולחן האבירים של דרוקר) סגל אתה נציג האומה הימינית עלה והצלח יישר כח על עבודתך ..מושלם!
    סגור
  • 270.
    לגבי אודי אדיב אתה צודק לגבי ניר עפרוני לא
    יוסי 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל מה עם לגנות את עצם הדיון הרדוד מי יורה יותר הימין או השמאל, אנשים טובים שהם הרוב לא יורים לא מימין ולא משמאל!
    סגור
  • 269.
    ואברמוביץ' ..
    אדון שוקו אחר 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגיד ועל אברמוביץ' "החכם והישר" אין לך מה להגיד??? זה שאמר ב2000 שנתניהו יורד מהבמה..זה שטוען שהסקרים לטובתו במקצת כי אחרי כל הסכם שלום יש סקרים טובים..אבל אין פה באמת שלום רק ידידות בגלל אנטרסים ..רגע ועם ה"פלסטינאים" יש לנו באמת שלום???? הסכם אוסלו נקבר מזמן וקבר איתו קרוב ל2000 ישראלי ם ..חשבתי שאחד כמו אברמוביץ ישר ואמין( במרחאות כפולות) ידרוש לפחות וועדת חקירה ממלכתית בדומה לאסון וורסאי להבדיל אלפי הבדלות במספר הקורבנות..
    סגור
  • 268.
    ממסה לבלבל את הצופה??
    רוחי 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אוהבים את עמית סגל,נאמן לעצמו,מעביר את הידיעות בצורה הטובה ביותר,בגלל שהוא לא בצג שלך,אתה מנסה לשנות תודע כלפיו,לא יעזור.
    סגור
  • 267.
    הוא עדיין מקסים (ל"ת)
    א 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 266.
    זה שביקש ממך פעם זה לא אומר....
    שטיות במיץ 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך עמית צודק כשאומר שלימנים מיד מתנפלים, לא יודע חירטטת איזה טעות שהוא עשה וקבעת שזהו הוא מיצה את העצמו, הוא איבד את יושרתו. איפה היושרה שלך, סן אדם אמר עובדה של דעתך היא לא ... אז זהו פסקת הלוואי שיהיה לך עשירית מהחוכמה והיושרה
    סגור
  • 265.
    כדרכו של השמאל...בלה,בלה,בלה...
    יוסי 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחח...
    סגור
  • 264.
    עוד פרופסור שמאלני (ל"ת)
    ניר 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 263.
    ועדיין כל ציוץ זניח של סגל יקראו במאות אלפים.
    שרגא 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צר לי אבל גם אם עמית אולי טעה בדוגמה הזו! למרות שאני לא שמעתי את תגובתו שאני נוטה להאמין שדווקא וא צודק. מאות אלפי אנשים קוראים כל ציוץ קטן דלו. עשרות אלפים נדחפים להקשיב לו.... ולכן יועץ תקשורת טוב ככל שיהיה... פחות מתאים שייתן ציונים לאדם שמצליח. קצת מזכיר לי את יועץ ההשקעות השכיר בבנק נותן ציונים לאיש עסקים מליונר.... אם כל הכבוד לקידום האתר כולל בגוגל. עמית סגל עושה זאת בכוחות עצמו ו...מצליח. את הטור שלו בידיעות קואים מאות אלפים. כמה קראו כאן את הניתוח על עמית??
    סגור
  • 262.
    מתנחל = קנאי דתי, קיבוצניק = אידיאליסט נאור
    יחזקאל 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את ההנחה היסודית של המשוואות האלה סגל מפריך יפה, וזה לא הופך אותו למצדיק טרור. הפליטה השערורייתית ״נעשה יותר סגל״ מצרפת את הכותב לצחי הנגבי ולעוד כנופיית הדיוטות שחושבים שלערב הורים זה מגניב ובוגר...
    סגור
  • 261.
    סגל סתם פלצן מה הוא נביא
    יער 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עמית סגלסתם פלצן מה עשיתם ממנו מגלה עתידות ילד קקה
    סגור
  • 260.
    מזל שזה רק לאחרונה.. כי לאברמוביץ זה התחיל כבר מזמן..
    Osnat 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל על זה כותב הטור לא מעיז לכתוב.
    סגור
  • 259.
    שלחו אותך לעשות לו רצח אופי?
    צבי 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני חושב הפוך ממך פרופסור יקר! עמית נהיה תותח על ומוערך מאד בכל אופן במחנה של השפויים!
    סגור
  • 258.
    סגל
    יעקב 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגל אחד העיתונאים הטובים ביותר הגון דובר אמת יודע להתמודד בכבוד מול אנשי תיקשורת שמאלנים המשך בעבודתם העיתונאית
    סגור
  • 257.
    סגל
    משה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגל אחד העיתונאים הטובים ביותר הבעיה שהוא ימני ויןדע לענות לעיניו לכל השמאלנים שיושבים באולפן הרבה צופים החדשות12,בגלל סגל עמית המשך להיות אמיתי
    סגור
  • 256.
    צודק! האקדח תמיד מימין לשמאל
    ידידיה סגל 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ויעידו על כך הכלבים שלי: סזון ואלטלנה
    סגור
  • 255.
    עיתונאי מספר אחת בישראל
    ניסים 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הדברים החיוביים בעמית עולים על החסרונות שלו אדם מוכשר וחד לשון עם זיכרון מדהים ומה לעשות גם בעל אג’נדה ולהיות בעל דעה זה לא החסרון זה השלם שבוע טוב לכל עם ישראל
    סגור
  • 254.
    עמית
    גני 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעמית לא קרא כלום חוץ מדיוח אמיתי וכנה אתם התקשורת שהשתבשת לכם השכל עם משהו לא מתאים לכם קצת אז זה
    סגור
  • 253.
    ממש לא מעניין אותנו מה אתה חושב.
    נועה 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לא מעניין אותנו מה אתה חושב.
    סגור
  • 252.
    אתה מקנא בעמית, כי אין כמוהו. (ל"ת)
    ציפורה כהן 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 251.
    עמית סגל מספר אחת!!! (ל"ת)
    תאכלו את הלב 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 250.
    עמית עיתונאי משכמו ומעלה, ישר, חכם וכנה
    ריקי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית סגל נשאר עיתונאי ישר, ורק בגלל שהוא מביע את האמת ולא מיישר קוו עם עיתונאים ופרשנים אחרים, רז הוא איבד מקסמו ???? ממש לא, הוא היה ונשאר ישר דרך.
    סגור
  • 249.
    סגל
    קלייר 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרופ יקר. מה הסיפור הזה, על מה אתה מדבר? מתפלאה עליך, לא מתאים לך, חשבתי שאתה ברמה יותר גבוהה. אתה חושב, שבקביעה הזו, תצליח להשפיע ולהוריד את הפופולריות שלו, זו הדרך שלך ? אני לא יודעת באיזה צד במפה אתה נמצא, אבל נראה לי שהוא מכעיס אותך מאיזו שהיא סיבה. כל מי בר דעת , וכל אזרח הגון, מכיר את המקצועיות היושרה , האמינות והבקיאות של סגל, בניגוד לכתבים הכושלים והשקרנים והחנפנים מהצד השני, כמו אביעד גליקמן או ינובסקי. אס דעתך לא תשנה כהוא זה את ההערכה של הציבור אל סגל.
    סגור
  • 248.
    קבלת האחר
    ארי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קבלת האחר כנראה מתבקשת רק מאנשי ימין...לסמאל מותר להשמיץ והימין צריך לשתוק....אולי לכם קרה משהו ולא לעמית???
    סגור
  • 247.
    לא נח לך שהתחיל להביע דעה. חתיכת שמאלן מסכן (ל"ת)
    נח 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 246.
    עצוב לשמוע
    רחל 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל, גבולות היושרה הולכים ומתפוגגים, אכזבה גדולה מעמית סגל. נקווה שיתנצל ויתיישר חזרה במהרה.
    סגור
  • 245.
    הסיבה פשוטה,אתה לא יכול לשקר כל הזמן!!!!
    אריק 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברגע שישלוף את עצמו מסירחונו של מושחת ויתחיל להיות עיתונאי אמיתי אזי יוכל להגיע רחוק
    סגור
  • 244.
    הקנאה אוכלת אותך מבפנים
    ניר 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית סגל כל ערב מחדש מציג את העובדות, לא משקר לקהל בטלוויזיה אבל יש אנשים בתקשורת שלא מתאים להם שמישהו צעיר וכריזמטי כמוהו יציג את האמת בטלוויזיה.
    סגור
  • 243.
    קנאי
    לא מגיע לקרסוליים 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה
    סגור
  • 242.
    עיתונאי גדול
    אבי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תבלבלו את המוח במסווה של מאוד מוכשא אבל משהו קורה לו.... לא קורה לו כלום הוא תותח על ואתה/אתם רדודים רדודים.
    סגור
  • 241.
    לדעתי הדעות הפוליטיות גורמים למסכנות
    חוסה 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך אנשי ביטחון כולל אהוד ברק שחשבו שאסד יפול תוך כמה חודשים.
    סגור
  • 240.
    הקסם שלחדשות 12 הולך ומתפוגג
    מ. 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הדיווחים מוטים, לא ענייניים ויותר מדי משחקים בכותרות עבור רייטינג.
    סגור
  • 239.
    אחלה עמית
    הילה 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עיתונאי ישר אז מה אם הוא ימני?
    סגור
  • 238.
    עוד שמולאני טוב נו.. (ל"ת)
    יוסי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 237.
    חוששתני שאתה צודק
    ימנית שוחרת שלום וצד 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מקווה שאתבדה והוא יחזור להיות מושחז כתער ובעל יושרה כשהיה
    סגור
  • 236.
    פרופסור פרופסור אבל לא רציני (ל"ת)
    ד"ר צבי ש 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 235.
    פתט. עוד משרת נרצע של אג׳נדת הקופסה משמאל.
    אאא 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    68% מעדיפים את פרשנותו של סגל. כולם מדשדשים מאחור כולל הבריון רוני דניאל.
    סגור
  • 234.
    פרופ' גבי וימן, ?1. מאז שעמית החל להביע את דעתו, מתנפל
    טל 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פרופ' גבי וימן, ?1. מאז שעמית סגל החל להביע את דעתו, מתנפלים עליו כל כתבי השמאל, באופן מביך ומביש, על בסיס יומיומי - זה לא מפריע לך? ?2. בפרפראזה על מה שכתבת ("הוא נהיה פחות עמית ויותר סגל"), אתה נראה פחות פרופסור ויותר גבי - סתם גבי! עוד אחד מעדר השמאל שסותם פיות לימין! פרופ' גבי וימן, 1. לגבי מה שכתבת: "הוא נהיה פחות עמית ויותר סגל" - אתה נראה לי פחות פרופסור
    סגור
  • 233.
    אין
    מוש 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין תגובות כי זו ערימת קישקושים
    סגור
  • 232.
    לא משכנע
    שלמה 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשבתי ש״משהו קורה לו לאחרונה״ והנה הכותב מצטט מישהו ש ״אמר עליו פעם״
    סגור
  • 231.
    חוות דעת לא אמינה ההתחלה מאד נכונה הסוף הכפשה
    מירון 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוניברסיטת חיפה אמרת הכל
    סגור
  • 230.
    עמית סגל
    רחל שפירא 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מסכימה לחלוטין עם גבי וימן. היתה לי הערכה רבה לעמית סגל על אף שאינני ימנית, הודות להיותו איש תקשורת מוכשר ומעניין. לאחרונה תגובותיו לנושאים העולים בחדשות אינן מעניינות, כולל הדוגמאות שהעלה פרופ׳ וימן ואינן מבריקות כמו בעבר ואני כבר לא מקפידה להאזין לו. חבל.
    סגור
  • 229.
    טיעוני זאב בעור טיעוני כבש
    איתן 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פרופסור עאלק...
    סגור
  • 228.
    קישקוש (ל"ת)
    עינת 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 227.
    מסכים עם הטענות
    קול ההיגיון הצרוף 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני איש ימין, מעריך את עמית סגל עד רמה מסוימת, ומעריך בהחלט את הביקורת הכתובה כאן בטעם ובהגינות. גם אני שמעתי את ההשוואה לאודי אדיב, גם אני הלכתי ובדקתי, וגם עני התרעמתי על ההשוואה הלא הוגנת ולא הגונה. מוטב לאנשי ימין בכלל ולעמית סגל בפרט, על איכויותיו המפורטות כאן גם הן בהגינות רבה, לדבר לעניין, להגיב בהוגנות ובהגינות, לקבל ביקורת כשנכון לקבל אותה, ולא לדחות אותה בטענות שלא מן העניין ובהשוואות מופרכות מעיקרן.
    סגור
  • 226.
    מותר.
    מגיבוש 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא בסך הכל עושה את מה שעושים אנשי השמאל כבר שנים לספר פנו סיפורים שלא היו ולא נבראו.
    סגור
  • 225.
    הקסם של עמית סגל רק מתחזק ושל השמאל מתפוג
    ישראל 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כתבה של שקרנים לא עמית סגל הוא יודע טוב מאוד מה שהוא מדבר אבל מהפחד שלכם שהוא מבין יותר מידיי טוב איך שהתיקשורת מתנהלת והוא מסביר את אמת לציבור אז הטענה שלכם שהקסם שלו מתפוגג על תזלזלו באינטליגנציה של הימין או המזרחיים
    סגור
  • 224.
    נכנס לפוליטיקה?
    יעל יריב 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה מכין את השטח לכניסה לפוליטיקה
    סגור
  • 223.
    הכל פוליטיקה והכל אישי! גם הכתבה והכותב (ל"ת)
    בן 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 222.
    חוקר תקשורת עאלק... (ל"ת)
    חוקר תקשורת 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 221.
    הקסם של הדמוקרטיה מתפוגג?
    דוד 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל עוד עמית סגל זרם עם הקו של התקשורת ולא חשף את פרצופה האמיתי ,הכל היה טוב. ב3גע שלא זרם עם הקו של החונטה השמאלנית ורחמנה ליצלן חשף את פרצופה.ואת האמת המכוערת .כאן נגמרה הדמוקרטיה וחופש הביטוי ןהדעה.
    סגור
  • 220.
    הוא מעולם לא היה עיתונאי או כתב דגול. (ל"ת)
    סתם שופר של ביבי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 219.
    היהודים אוהבים
    משה רבנו 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שילם לך גבי? אהה ר.ד הכול ברור עכשיו
    סגור
  • 218.
    עמית סגל משהו רע עובר עליו
    אוריאן 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מסכימה עם הכתבה זה כבר לא עמית זה שופר של נתניהו בלתי נסבל בעליל. לא יכולה לראות אותו ובטח לא לשמוע אותו. משהו רע קורה לו לבחורציק סגל
    סגור
  • 217.
    עמית נהיה סגל ופחות עמית (ל"ת)
    אוריאן 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 216.
    קסם
    Popy 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לו שום קסם בראיון עם ביבי וקרו מרציאנו הוא שתק כמו דג
    סגור
  • 215.
    אתה שמאלני
    פרופסור 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית סגל חד כמו תמיד. לא תצליחו לקלקל שמאלנים קנאים
    סגור
  • 214.
    ויימן!בכל הקשור לצביעותך ולצבע בחירתך.אין חדש תחת השמש
    ציון אזולאי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    על עיתונאי שמאל לא היית עושה את ההשוואות המופרכות שלך.אוי לצביעות השמאל באקדמיה.מספיק לשמוע אותך ואת הגיגך כדי לנחש בקלות מי אתה.פיכס לכם ולשיח המזוהם שאתם מנחילים בארץ
    סגור
  • 213.
    יותר חגי פחות עמית סגל
    יאיר נהנתניהו 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל פעם שהוא על המסך, אני מעביר ערוץ
    סגור
  • 212.
    השתן עלה לו לראש זה הכל (ל"ת)
    רון 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 211.
    אתה כל כך מגמתי
    ללי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גבי, אתה כל כך מגמתי! הקסם של עמית עדיין חזק יותר מכל כתב אחר. כתבה בלי טעם ובלי שום נימוק מוצדק.
    סגור
  • 210.
    ימין ושמאל רק חול וחול
    אורח 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באופן לא מפתיע "חוקר התקשורת" מגיע מאוניברסיטת חיפה. בקיצור עוד שמאלן.
    סגור
  • 209.
    הקסם פג כי לא כותב לדעותיך!!!
    ףמשה י 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עמית סגל פרשן מספר 1 ונשאר קוסם. פשוט לא מתיישר לדעותיך אז פג הקסם.
    סגור
  • 208.
    עמית סגל
    אורן 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא עיתונאי לא יוצא דופן מיתר עיתונאי החצר של ביבי. הוא תמיד יהיה לימינו ולא חשוב מאחזו סיבה
    סגור
  • 207.
    סגל עובד עבור בלפור (ל"ת)
    גדי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 206.
    צודק הפרופ' ,עמית איבד כיוון לגמרי ונהיה ביביבסט (ל"ת)
    חי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 205.
    היום כשהשמאל איבד כל רסן יושרה והגינות
    לב 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז עמית סגל מותקף כמו ברדוגו שמוחרםנעי כל העיתונאים בגלצ כמי ישי בן חיים שהותקף בנפגנת השמאל בבלפור ואפילו רבים מהשמאל כבר צורחים להעיף את אברי גלעד מערוץ 13 כי התקשורת כמו המדינה שייכת לשמאל אז איך הם מעזים להגיע לתקשורת ולהביע את דעתם?
    סגור
  • 204.
    גם כשעמית סגל יושן הוא ברמה גבוהה פי שניים מכל הכתבים
    ציקו 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בארץ. אני מבין שרצית לעשות סקופ. הא כבר מה שלא היה.... פשוט אתה פתטי ועצוב כמו כל מחנה המתנשאים בתקשורת. לא פגשתי אחד כמו עמית סגל עם יכולת כישרון וורבליות . מול ים השונאים מולו שגם עובדים אתו . עמית יישר כוח וכמובן זה ברור לי שזה לא מזיז לך
    סגור
  • 203.
    מרגע שכתבת שהוא נעשה יותר סגל ופחות עמית הסגרת פשוט את
    אתי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא קורה ד ר לעמית סגל. גם לו מותר להחליק מידי פעם. פשוט מרגע שהוא מעז יותר להביע את דעותיו בעינילףת הוא יותר סגל ופחות עמית. אולי הגיע הזמן שהמחנה שלך ירצה להקשיב גם למי שאינו חושב כמוכם? בחיים לא יגדל מחנה השמאל, בין היתר בגלל זה.
    סגור
  • 202.
    גם אם ינסה הוא כבר לא אמין ומוטה (ל"ת)
    ליצן החצר של הביב 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 201.
    חסר לי הגילוי נאות של פרופ' וימן: חוקר תקשורת שמאלני.
    קורןנאוה טבריה 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חסר לי הגילוי נאות של פרופ' וימן: חוקר תקשורת שמאלני. כל מילה נוספת מיותרת!
    סגור
  • 200.
    הדליקו אור בכיכרות
    רינת עינת 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה כי העובדות המובאות חדשות לבקרים מלמדות שההסתה ואיתה שובל אבק השריפה מנשבים מזרחה וכיתת היורים שוב, והפעם מכוונת לשם. לעניות דעתי, סגל זה וסגל זה יעשו עבודם נאמנה בהדליקם זרקור אל מול התופעה המאיימת שחוזרת על עצמה אחרי 25 שנים כאילו לא די לנו בה, גם אם דעתם אינה הבון טון אליו הורגלנו לאורך השנים המעטות שלנו, כאן
    סגור
  • 199.
    עיתונות מזוייפת
    יעקב 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההבחנה של הכותב מזמן מורגש וזה מאלץ אותי לעבור ערוץ כל פעם שהוא מתחיל לדבר. אין ספק שהוא איבד את אמינותו.
    סגור
  • 198.
    ך
    אבנר 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סומך על השמאל שימעיט מחשיבותו של העיתונאי הימני המבריק! אולי אדוני הפרופסור ספר לנו מעט על סרסור הדלפות הפרקליטות שיש שמכנים אותם עיתונאים פלג גליקמן כמשל !!!
    סגור
  • 197.
    עמית סגל
    אבי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קשקשת מניפולטיבית, על העיתונאי המוכשר, פרופסורים וביטחוניסטים לשעבר משתתפים בחגיגה להקטין את אנשי הימין, מעלים ומורידים, למי לעזאזל אתם חושבים את עצמכם, אלוהים יש אחד..
    סגור
  • 196.
    שום קסם
    כתב לא מעמין 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דיבורי סרק כתב בינוני ומטה
    סגור
  • 195.
    עמית סגל היה ונשאר משעמם
    דרוקר 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפני שהוא פותח את הפה אתה יודע מה יגיד ולאן יוביל. בקיצור מ ש ע מ ם
    סגור
  • 194.
    מחקר=משאלות לב שמאלניות
    גל 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא רהוט,עומד מול כיתת יורים שמאלניות ומצליח להביך אותם בכל פעם. מובן למה היו רוצים לראות את סגל נעלם
    סגור
  • 193.
    נוהג כביבי מושא הערצתו
    ישראל 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חייבים....
    סגור
  • 192.
    סכל
    צ.כ. 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בוא נראה אותך מתמודד ים פנל שכולו שמאל. רק לאחרונה צרפו את הועז ביסמוט כדי ליצור איזון כביכול.
    סגור
  • 191.
    סגל .
    שאולי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שכך. חיבים אמת בדיבור והשואות נכונות.
    סגור
  • 190.
    משהו ״קורה״
    ריקי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין מאד בדקת מר וימן מה קורה לעתונות היום? תכתובבבקדה שם של עיתוני שהוא באמת ״עיתונאי״? דוגמא : דרוקר ליאל ספי גליקמן? כל אחד מדברר איש שמאל בנושא שהן מסקרים ומה עם הצוואר של רונית כשהיא מראיינת איש ימין? מגיע ראש כשהכתף והעניים בורקות אירגון? זהו אתה איש עם יושרה ומאמינה שתבדוק ותפרסם!!!
    סגור
  • 189.
    מתחיל לשקר כשנגמרות לו העובדות.
    מיכל 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הייתי קוראת לו עיתונאי
    סגור
  • 188.
    סגל
    שאול סלע 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשהוא מציג לך תמונה שהשמאל לפחות אלים מי הימין אז זה לא ניראה והשמאל לא פחות אלים אמירת אמת תמיד כואבת לכן הקסם הלך כי גם לא עוצרים את האלימות וזה מציג את השמאל באור לא טוב סגל תמיד דיבר באמצע למרות שהוא ימני עכשיו שהוא מדבר אמת שימנע זה לא טוב הלך הקסם זה צבוע
    סגור
  • 187.
    קסם
    שוני 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי הקסם של עמית מתפוגג הקסם של פג. נקודה.
    סגור
  • 186.
    עמית סגל תתבייש לך אתה כתב של דיקטטורות! (ל"ת)
    מאור 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 185.
    תגובה
    מישהו 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מא וימן, אין לך חיים? תתעסק בעצמך ומשפחתך ולא בחייהם של אנשים אחרים.
    סגור
  • 184.
    לא בחינם
    רפי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי עמית פוזל לתפקיד רם מעלה כלשהו. והוא סולל את . הדרך לשם. ימים יגידו.
    סגור
  • 183.
    עמית סגל נהדר!!!!
    עמית של עמית 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמה לא מפתיע. אכן, מאז שהחל עמית סגל לפקפק ביושרו וביושרתו של השמאל, מאז שהחליט עמית סגל להתנתק ממחנה "רק לא ביבי", סר חינו בעיני אנשי המדיה התקשורתית הקלאסית השמאלנית. עמית סגל היה ועדיין נהדר. חד כתער. ומייצר חוסר נוחות לשמאל. אם להתבטא בלשון המעטה. עמית סגל הנהדר !!!! למגינת ליבך. פרופסור.
    סגור
  • 182.
    אולי לך קורה משהו ?
    יואב 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה שאתה חוזר על הכותרת 100 פעם זה לא אומר שזה נכון כנראה משהו אחר מניע אותך לכתוב השטויות האלה
    סגור
  • 181.
    אכן שופרו של הביביסט מבלפור מתדרדר כמו הביביסט עצמו (ל"ת)
    אחד 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 180.
    דעתך נחמדה אבל..
    תומר 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה טועה טעות גדולה. האהדה לסגל כפרשן ונציג כמעט יחיד שיש לימין במדיה, רק הולכת וגדלה בזמן שבשמאל השינאה והבוז אליו הולכים וגדלים. אסכם לך, רוב העם איתו.
    סגור
  • 179.
    פרופסור גבי נויימן
    ביבי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה מה שעושים אנשי תקשורת שמלאנית כל יום כל שעה וכל דקה מעוותים את המציאות ועושים שטיפת מוח לצופים שזה נכון וזה מה שאתה עושה גם בכתבה שלך. עמית היה ויהיה עתונאי ופרשן מספר 1 מי שלא מתיישר איתכם הוא נגדכם אז תיתקדמו.
    סגור
  • 178.
    עמית סגל
    אריק 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עתונאי מבריק ומוכשר הגון רהוט מרתק גם מי שלא מקבל את דעתו טוב שיקשיב לאיש חכם אני מצפה לראותו יום אחד בפוליטיקה גם באם אני לעיתים חולק על דעתו
    סגור
  • 177.
    תודה פרופסור גבי וימן
    הילה 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עמית סגל נעשה לעיתונאי חצר של ביבי. על תקן ישראל היום רק בשידור. ראו מקרים דומים כמו הפריצה לפלפון גנץ, מקרה ישראל בכר, יועצו של גנץ. ההשוואה של עפרוני לאברושמי. הכל חצאי אמיתות, כשהמטרה =קיבוע נתניהו מוגשת בעטיפה מרשרשת. למזלנו יש כמה עיתונאים אמיצים כמו אברמוביץ אילנה דיין ופרופסור וימן שמביאים תמונת מצב עיתונאית טובה יותר. כמו שאר התפוחים בסל, עמית סגל הולך ומרקיב בגלל אותו תפוח רקוב שמו נתניהו
    סגור
  • 176.
    עמית סגל
    אב"י 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרה משהו לעמית סגל כי הוא נמצא במצב בלתי אפשרי בו "חבריו" השמאלנים בערוץ הטלויזיה "אוכלים" את נשמתו בשל דעותיו העצמאיות.
    סגור
  • 175.
    הוא תמיד היה סגל
    חשבון פרטי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא מגיע לקצה הציפורן של אברמוביץ, דרוקר וברוך קרא , שגם הוא חובש כיפה
    סגור
  • 174.
    הוא עדיין קול קטן לאיזון בתוך השמאל
    אדוה 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבי החדשות חושבים שהקהל מטומטם ? אין איזון ..הטלויזיה נופלת שמאלה .נמאס מזה .רוצים לדעת את האמת .פחות את הדיעות האישיות ....לתשמת לבם של דנה וייס. אברמוביץ. יונית לוי רינה מצליח. .וכו וכו
    סגור
  • 173.
    אין ספק שעובר על עמית סגל משהו!!
    יוני 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא כבר לא אותו עמית סגל שהכרנו וחבל!
    סגור
  • 172.
    פופלבסקי (ל"ת)
    שוש 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 171.
    סגל
    אמנון 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן טעות /מיקצועית אבל מקווה שתחזור להיות עמית
    סגור
  • 170.
    משהו רע קרה לכל הכתבים..הסיקורים שלהם מגמתיים והם הפכו
    איגי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לסוג של כוכבי תקשורת שהם העיקר ולא הנושאים המדוברים.
    סגור
  • 169.
    עמית סגל - גדול העבדים הנרצעים של נתניהו
    שופר 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית סגל חדל מזמן להיות עיתונאי והפך להיות יחצן לא אינטיליגנטי של השליט העליון בשורה אחת עם ברדוגו, ביסמוט ויאיר נתניהן ולכן זה בזבוז זמן טוטאלי להקשיב לו.
    סגור
  • 168.
    סגל
    רוני 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזמן הפך להיות שופרו של המולך לא מאמין לאף מילה שלו בן של איש מחתרת היהודי שפשע כנגד הערבים אז שלא מטיף מוסר קודם סיבדוק מי מאנשי ביתו התארגן המחתרת היהודית על מנת לקעקע את שלטון החוק ורק לאחר מכן שיאים מוסר באחר
    סגור
  • 167.
    הוא מכור לדף המסרים .
    חביב 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא נשארה לו דעה משלו . מה שהוא מעוניין זה להיות ברשימת הליכוד במקום ריאלי
    סגור
  • 166.
    תלוי בעניי מי הקסם של עמית התפוגג!
    ליה 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עיתונאי וכתב אובייקטיבי..קסם נשאר קסם!
    סגור
  • 165.
    עוות מציאות
    רק מה שנוח 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ללא איזון
    סגור
  • 164.
    זה
    אא 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחקר אמפירי של מי שמתיימר להיות פרופסור...לי נראה שאתה פחות ווימן ויותר חצרוני...
    סגור
  • 163.
    עמית סגל
    נילי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שבחור כזה, סופר אינטיליגנט,שופע ידע , עוסק עכשיו בהתנגחות עם עמיתיו למקצוע שהם כולם בעלי ידע וניסיון בתחום. עמית, היזהר מחטא ההיבריס!!
    סגור
  • 162.
    טעית. התכוונת שהמתדלק לא היה איש ימין שנרצח עי איש שמאל (ל"ת)
    אני 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 161.
    לא לעולם חוסן
    ניר 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך חולפת תהילת עולם
    סגור
  • 160.
    תנו לי לנחש....
    חיים 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפרופסור שמאלן בכל רמח אבריומושסה גידיו.... כך הם נוהגים כלפי כל איש ימין כריזמטי. גם על ביבי הם אמרו שהוא אבד את הקסם והוא כבר לא קוסם.
    סגור
  • 159.
    עמית סגל
    מזל 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית סגל הי אמין הכי מושלם שיש
    סגור
  • 158.
    צודק כל מילה אמת
    צביק ה 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית סגל הרים את האף ושכח את דרך היושרה וחבל
    סגור
  • 157.
    סתם מקשקש בשכל כתבה מגמתית של איש שמאל מתוסכל
    דוידי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עמית סגל כתב משכמו ומעלה אחד הטובים עם יושרה מקצועית ענקית.הכותב היה צריך להחליף את השם בכתבה לרינה לא מצליח.
    סגור
  • 156.
    בקיצור אתה חרטטן שמאלן מחפש תשומי הבנו עזוב אותך (ל"ת)
    Zion 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 155.
    מה כל כך מפתיע????
    חיה 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחור ה"נחמד" ינק עוד ברחם אמו (גנים),שההגדרות פסיכולוגיה התנהגותית,מוגדרת העיוות מחשבתי,אז למה בכלל לחשוב שהוא שינה כיוון....הוא פשוט כיום או בטוח יותר בעמדת ה"צדק" ( המעוות) או שהוא חרד כל כך מהעובדה שהימין חופש כל יום מחדש תכונות השייכות למשחקים אפלים .
    סגור
  • 154.
    כתבה חשובה! תודה!
    איתן 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני הרגשתי כך אבל לא ידעתי להסביר לעצמי ואחרים את הפירוש.
    סגור
  • 153.
    סגל
    יוביובי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקסם של סגל הולך וגובר.
    סגור
  • 152.
    סגל
    יוביובי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקסם של סגל הולך וגובר.
    סגור
  • 151.
    סגל
    יוביובי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקסם של סגל הולך וגובר.
    סגור
  • 150.
    ככה זה שהסביבה מתפעלת ממך כילד פלא
    איריס 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואתה מתמכר לדמוי הזה.אז תקרת הזכוכית מגיעה מוקדם ושם נופלים המתפעלים והפעילים.זה סופו של כל בלון. צר וכואב הלב,אבל השמאל נפל שדוד לרגליו של מי שחשב שהוא בבחינת ימין הגון.
    סגור
  • 149.
    גבי וימן
    רון 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מענין שכל מי שדעותיו שונות הוא לא במנסטירים שלכם. בעני עמית סגל מקצועי וישר. השקרים של אברמוביץ לא מפרעים לך.
    סגור
  • 148.
    פלופ'
    קפוסטה יעקב 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על אף ולמרות... עמית סגל הוא אחד הטובים והמוערכים ביותר בתשקורת השחורה בישראל !! ובהחלט לא יעזור לכל המנסים להשחיר את עמית... כי עמית הוא כמגדלור הזוהר בתשחורת...
    סגור
  • 147.
    עמית סגל
    צילה 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קסמו של עמית סגל הולך וגובר מיום ליום. אמין, מקצועי מבריק וחד כתער
    סגור
  • 146.
    עמית סגל מאז ומתמיד היה יותר פוליטיקאי מעיתונאי. הוא מס
    ניבי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה יפה ומעניינת. על דבר אחד חלוקה - סגל מעולם לא היה מחוייב לאתיקה עיתונאית. אכן עטף הכל בילדותיות תמה ובזכרון עוצמתי אבל תמיד היה שם דגש על התפל, מוציא את העוקץ מהעיקר. היה ניתן ללמוד על משנתו בעיקר ממה שלא אמר - למשל שלא תפרו לביבי תיקים. יעל במחי יד להציל את כולנו מאלימות שיש עכשיו נגד גורמי החוק ושומרי הסף. כשאתה אומר יותר סגל ופחות עמית, לדעתי אתה מתכוון "יותר פוליטיקאי ופחות עיתונאי" וכך תמיד היה.
    סגור
  • 145.
    וואלה מסכים (ל"ת)
    יוני 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 144.
    גבי הפרופסור
    פרופסורמפוזר 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מיהו הפרופסור המפוזר " שעף על עצמו" ורוצה לנתח בשבילנו מיהו עמית סגל . לטענתיו עמית הפך את עורו ובמקום להיות עמית סגל נהיה יותר סגל ופחות עמית ...לדעתי יכול להוציא פרופסורה על הניתוח אופי המעמיק ...ובכלל , ניתוח אופי מעניין וגאוני " פרופסור" !!
    סגור
  • 143.
    ד"ר שכחתה לקחת את התרופה היום,ההיפך הוא הנכון עמית רק מ
    אזרח משלם מיסים 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ד"ר למה לא תחקור אחרי שתיקח את התרופה (הכדור האדום) איך ולמה גנץ גנב את דעתנו ואת קולותינו
    סגור
  • 142.
    תמיד שמישהו לא באג'נדה שלכם
    ברק 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    "קורה לו משהו "...
    סגור
  • 141.
    כתבה נכונה וטובה,
    דניאל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העניין הוא שסגל עלה לגדולה בעיק רבזכות יכולותיו ויכולת טיפטוף מידע פנימי שנתניהו סיפק לו ... ברגע שהפך לשופר נטו של משפחת המלוכה איבד מזוהרו ....
    סגור
  • 140.
    כאשר כיתונאים מימין ומשמאל מתעמתים
    חנקה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר עתונאים מימין ומשמאל מתעמתים האחד עם השני, ברמה אישית הם מפסידים נקודות אצלי ולא בגלל דעותיהם. זה בסדר שיש מגוון דעות. לא צריך לרדת ברמה האישית לעיתונאי שמביע דעה שונה מדעתי. ומי שעושה את זה מפסיק להיות אמין בעיני.
    סגור
  • 139.
    אכן נכון הוא, ומאוד חבל שכך
    נטאלי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגל מנסה בכל כוחו לייצר משוואות היכן שאין שיוויון, ולשכנע אותנו (ואת עצמו? ) בנכןנות ההשוואה. וזה נמוך לכל אחד, ובפרט לסגל שתמיד היה חד וישר ואובייקטיבי בדיווחיו. חבל מאוד!
    סגור
  • 138.
    עמית סגל
    ציפי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קראתי את הכתבה ולא הבנתי איפה אתה רואה שהקסם של עמית סגל מתפוגג ממש לא נשאר חד מהיר תגובה ויודע היסטוריה בצורה יוצאת דופן עיתונאי צעיר וחריף
    סגור
  • 137.
    מעולם לא התפעלתי מדי מעמית סגל
    אני 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנטיה להאדיר את כישוריו של אדם היא פאתטית!
    סגור
  • 136.
    בוקר טוב אליהו לפרופסור הנכבד
    מוטי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל שכתב פרופסור לתקשורת גבי וימן, נכון, והיה נכון כבר לפני 4 שנים, לכן כבר 4 שנים שאיני מוכן לשמוע ולו משפט אחד של עמית סגל (מיד מעביר ערוץ כשסגל מופיע במסך), חבל מאוד, אני חושב שאם פרופסור נכבד לתקשורת נופל בפח במשך שנים רבות בשקרים ונוכלות של שופר מבלפור עמית סגל, משהו רע קרא וקורה לרבים מאוד בתקשורת
    סגור
  • 135.
    יותר סגל
    רפאל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התעלמות מהעובדה מאיזה בית מגיע סגל יוצרת סמטריה לא מאוזנת בנסיון לנתח את פרשנותיו
    סגור
  • 134.
    לפרופ לקח יותר מדי זמן להפנים שטעה
    Wow 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לסגל אף פעם לא ביתה יושרה ...הדיוטות גם עם תארים נדרשו הרבה מקרים בכדי להפנים .. שחרטטנים מוכשרים מגעים בישראל לתפקיד ראש ממשלה
    סגור
  • 133.
    יעלם
    אזרח מודאג 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר הנאשם מבלפור יתאדה מהפוליטקה ויהיה עסוק בניהול המשפטים האין סופיים שלו .הוא יעלם כמו כל הימין הקצוני הקיים בקירבנו
    סגור
  • 132.
    ימינית גם
    אדם 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא מטעה את הימין יותר מנתניהו
    סגור
  • 131.
    תודה על הארת עינינו. (ל"ת)
    אורין 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 130.
    סגל
    קילוט 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגל אכן עיתונאי טוב.יש רק בעייה קטנה אחת.כל דיון בכל נושא נגמר ב" שבחי ירושלים" כלומר ביבי! וכל השאר אבק.כל התרגילים הבעיות הקשיים והתוצאה אחת.ביבי מ.ש.ל
    סגור
  • 129.
    צודק מאוד, מגדיר בחוכמה רבה את המצב. (ל"ת)
    מאיה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 128.
    תכלס התחיל להמאיס את עצמו עם כל הכבוד
    ליז 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף עיתונאי אובייקטיבי ולא שמאלני שמנסה להכפיש ולחרחר ריב אבל התחיל להמאיס את עצמו וחבל מינונים קטנים נותנים רצון לעוד
    סגור
  • 127.
    אל תהיה עצוב
    צפונית לתל אביב 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמאלן מניפולטור. שום דבר לא פג שם חוץ מהיכולת שלכם שמאלנים הזויים חסרי אג'נדה.. או בעלי אג'נדה שכבר אינה מקובלת על העם, להתמודד איתו
    סגור
  • 126.
    מדויק (ל"ת)
    אילן 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 125.
    קאלק סגל איבד מהקסם? היית מת הוא רק משתבח
    סבא מוסא 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד ליצן חצר מבית מדרשו של שוקן עוכר ישראל. אתה הרי תירא את החיצים המוכיחים ותכוון טוב טוב תוך כדי להצטייר כנייטראלי היית מת
    סגור
  • 124.
    עמית סגל (ל"ת)
    עידית 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 123.
    זה לא שהקסם שלו פג אלא שהראיה והשמיעה
    דורון 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אליו התחדדו עד הנהיה שקוף שהשקר מתחפש לאמת
    סגור
  • 122.
    עמית
    יונתן 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתם מדברים ככה בגלל שהוא יורד על איש התקשורת שלכם השמולני דרוקר בן אדם שמחפש רק סיכסוכים
    סגור
  • 121.
    ע.ס
    וו 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית אם היית מתעסק רק אבל רק בתחום שלך .היית מאוד מצליח. אבל נעשית אדם מאוד אלים מילולית .ןיותר מידי מבליט את הצד המפלגתי שלך .רב עם כולם . תשמע הפופולריות כמו שהיא נסקה לשמים כך היא נחתה על הריצפה . ידעתי שזה יקרה כי עשית הרבה טעויות.לצערי כבר לא אוהבים אותך
    סגור
  • 120.
    בול קליעה
    גבי ת. 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המקרה של ע. סגל זה מתסכל כי האיש הפגין מקצוענות בערך עד הבחירות השניות של 2019. יש מקרים נוספים של התקרנפות (אני אמרתי) מימין ומשמאל. הבולטת והרעשנית תרתי משמע (האיש לא נותן לדבר) היא של י. ברדוגו שכנראה אף פעם לא היה עתונאי או הוגה דעות משל עצמו.
    סגור
  • 119.
    כתבה מעולה ערוץ 10 נסגר ערוץ 13 בדרך למה ?
    מיקי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ 12 לא יפגע
    סגור
  • 118.
    כנראה לשמלאנים בתקשורת כואב שיש נישהו לא משלהם עמית סגכ (ל"ת)
    אייל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 117.
    מסכן סגל נשאר לו רק להיות....
    Yl 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבר כנסת בימין והאח של הבן של.... ולקקן של הגברת
    סגור
  • 116.
    במגזר הפרטי
    כשתרויח שקל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תוכל לבקר אחרים
    סגור
  • 115.
    ע. סגל, עתונאי בינוני שדבר מהגיגיו
    ישראל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתובים ובע"פ לא ישאר חקוק בסלע. יחד עם מורו, נתניהו, יזכר כמי שהפיצול, הסתה וקיצוניות היו נר לרגליו.
    סגור
  • 114.
    כתבה של פחות פרופסור פחות גבי ופחות וימן
    בר דעת 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נשאר שמלאני כלומניק שרק חיפש הזדמנות להוריד בערכו של סגל שמביך "פרופסור" ועוד פרשנים "מומחים"
    סגור
  • 113.
    עמית סגל לא התכוון לעשות סימטריה בין שמאל לימין
    ירון 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית סגל לא התכוון לעשות סימטריה בין שמאל לימין, כדברי האידיוט שכתב את הפרשנות הזאת, אלא להשוות בין התייחסות מסוימת לרצח להתייחסות אחרת לרצח.
    סגור
  • 112.
    עמית סגל,בלתי נסבל
    נועה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחור משעמם וצפוי כל כך נמצא על נתיב אחד וחסום לראייה מרחבית. החשיבה שלו נעשית דרך הכיפה שעל ראשו
    סגור
  • 111.
    ודאי גבי, הקסם מתפוגג אבל הקסם של
    חיים 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרוקר, קרא, אביעד גליקמן ואפילו נוסבאום שקסמו עלה שבעתיים בעקבות הכתבה של "ישרה כסרגל..."!
    סגור
  • 110.
    סגל המוכשר ירד מהפסים. יש עוד דוגמאות (ל"ת)
    כל מילה. 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 109.
    גבי ויימן הקומוניסט
    מיכאל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכיר את גבי עשרות שנים, אם עמית סגל היה "אנטי ביבי" ובעד שמאל הזוי אנטי-ישראלי, ויימן היה משבח אותו, מהלל אותו
    סגור
  • 108.
    שופרו של הפטרון מבלפור (ל"ת)
    יוסי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 107.
    טוב נו
    שרי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלימות בין שמאל לימין קחו ליגנוב ילדים מעולים חדשים תמימיםוליסגור בארכיון ל70 שנה ....זה שמאל וימין ...שהמשיך???על האלימות בחסות תגידו תודה הבאנו אותכם לארץ..מישם היתחיל ונימשך ואני אשה פשוטה לא סגל..כמה היתממותצביעות
    סגור
  • 106.
    עמית סגל נהיה שופר של ביבי ותו לא. ממש צמש חבל עליו. (ל"ת)
    מסכים 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 105.
    אני בעד עמית וגם בעד סגל
    אני 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרופסור נכבד, זו התיאוריה שלך בלבד!!!
    סגור
  • 104.
    ימין קיצוני
    נוקי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף שירוץ לכנסת בימין הקיצוני
    סגור
  • 103.
    דעה
    ראובן 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכותב מתותמתם
    סגור
  • 102.
    כזבית
    רינת 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחחח מה קרה מפחדים מהאמת כמו תמיד, שהרי התחיל לפתוח על פשעי הסמאל כאן נגמר לכם חה כמה עולב
    סגור
  • 101.
    את מי זה מעניין????
    פשש. מדהים 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חוקר תקשורת כתב משהו על עיתונאי. 1. את מי זה מעניין? 2. מתי יבינו אנשי התקשורת שהם לא החדשות והם לא מעניינים אף אחד? הם צריכים לדווח על החדשות . הם לא החדשות. 3. ובכל זאת? מעניין אם החוקר המלומד היה כותב זאת על עיתונאי מהשמאל.
    סגור
  • 100.
    ויימן כבר מזמן לא רלוונטי
    תלמיד לשעבר 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תיאוריות נבובות שבנויות על מחקר תיאורטי ארכאי- עדיף שתפרוש
    סגור
  • 99.
    עמית סגל אחד הטובים בתקשורת
    יוני 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חד חכם ואמיתי
    סגור
  • 98.
    דעתך האישית בלבד. הסטנדרט הכפול והפחד שלכם מעמית זועק
    רועי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השמאל לא מסוגל להתמודד עם עמית, ומשום מה נזכרתם שעמית מעז להביע את דעותיו הימניות, א-ברוך. כל השנים שהמקהלה השמאלנית עושה תעמולה בוטה (ולא מפרשנת כמו עמית, שיודע לבקר ולהיות אובייקטיבי כלפי כל הצדדים, גם כשהוא מגלה את דעותיו) מעולם זה לא הטריד אתכם ולא גרם לך לראות בזה אישיו. וככל שעמית משפיע יותר כך המתקפות שלכם עליו מתגברות. מסכים רק שלאחרונה הוא נכנס לקרבות טוויטר רבים מדי - אבל מבין אותו. כנראה פשוט נשבר באיזשהו שלב מקמפיין הבחירות המטורף שהשמאל התקשורתי עורך כבר חודשים , ששיאו בתיזמור וניצוח על קומץ המפגינים שהוא אשכרה משלח ומפזר וגם מסקר בלייב 5-6 שעות ביום.
    סגור
  • 97.
    חוקר תקשורת (ל"ת)
    מירי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 96.
    עמית
    אבי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית חרטטן גדול גזען ומתנשא
    סגור
  • 95.
    כבר מזמן שמתי לב לזיגזוג
    לורן 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לציין שעמית סגל התחבר לשני אנשי תקשורת ימניים ואיבד את הייחודיות שלו. הוא מדבר מגרונם לא מבינה איך זה קרה הוא ברוב המקרים הזדהה עם אמנון אברמוביץ ,ברוב המקרים חבל איבד את זה.
    סגור
  • 94.
    עמית סגל
    נוי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרופ. נכבד אתה מדבר כדי להתפרסם קצת.עמית סגל חכם רהוט ומדבר לעניין. אתה אוהב כנראה רפי שכל שאז תוכל להתנשא. נמאס מטפשים כמוך. תפביק לברבר בשכל ותשמע את עמית שאתה רק יכול ללמוד ממנו אם תצליח חחח
    סגור
  • 93.
    אין דבר כזה אוביקטיבי
    חבל... 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דרך כמעט מתוחכמת לנסות להנדס את דעת הקהל כנגד העיתונאי הימיני המוכשר (אבל כמובן שזה שהוא ימני לא קשור בכלל)
    סגור
  • 92.
    בקיצור מנסים להוריד אותו אולי כי הוא מכאיב למי שהוא (ל"ת)
    דוק 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 91.
    בסוף מתברר שהתפוח נופל קרוב לעץ.
    איפה השכל ואיפה הסכל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האב הבן ורק רוח הקודש איננה.
    סגור
  • 90.
    עמית סגל ישר אך גם מניפולטיבי
    חנה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אוהבת את עמית סגל, את יושרו ונוטה לצד הימני של המפה הפוליטית ובכל זאת הוא משתדל להעביר את המידע מהאמצע. אבל...היו פעמים שתפסתי אותו במניפולציות בזמנים שיתאימו לו כימני...
    סגור
  • 89.
    עמית סגל עיתונאי מצויין!
    ציפי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המשך בדרכך עמית ללא חת!!!
    סגור
  • 88.
    שתן עולה
    אורולוג 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפעמים שתן יש לו תכונה שהוא עולה למעלה במקום לרדת למטה
    סגור
  • 87.
    צודק המלומד. גם אני מסתייג מסגל שהפסיק להיות עתונאי
    קורט 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית סגל הפסיק להיות עתונאי והפך להיות תועמלן של בית הנאשם. גם הוא גם אבישי בן חיים
    סגור
  • 86.
    פרופסור גבי וימן
    ליאור רפי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבה שהוצאת מתחת ידך לא פוגעת לא "על יד" " לא בערך" עמית סגל עיתונאי רהוט בצורה נדירה. לא במקרה לא כתבת על בן כספית שהוא מטורלל ועסוק בנושא אחד עם שלל מילים ברמת בית שימוש. או אמנון אברמוביץ שמרוב רצון להיות מחודד ומתוחכם רק הוא ופרופסורים מבינים את כוונותיו. הבנת פורופסור?
    סגור
  • 85.
    פרו. וימן על סגל....
    אב 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנה זה מתחיל, לא יכולים לראות עתונאי ימני מוכשר ומצליח , מה עושים? מתחילים להנמיך.....לצייץ...וכו. שיטות מוכרות..
    סגור
  • 84.
    סגל
    יורם 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה הספד
    סגור
  • 83.
    סגל (ל"ת)
    יורם 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 82.
    עמית סגל תותח ...עיתונאי מבריק
    יעל וסיסרא 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא עדיין עיתונאי מבריק וחכם ...מישהו מנסה לחבל בגלל דעותיו הימניות , זה פסול ורע , גם אם טעה פעם , זה עדיין לא משנה את העמדה שלו ואת המיוחדות שהוא ...הוא פשוט טוב באתם להפריע .
    סגור
  • 81.
    בול בפוני
    אליהו 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן, סגל, המתנחל הימני, לא מסוגל להודות שהימין הקיצוני אלים ושופך דם. סגל נוטה להתגונן יותר ויותר ב-what about מופרך, תוך שימוש בהשוואות שקריות, כפי שפרופ' וימן הראה. הוא אולי מצטייר כמגן על המחנה שלו אבל מאבד אמינות בקרב הקהל הרחב. לא כל דבר צריך להכחיש, מר סגל. אפשר גם להודות באלימות קשה של הימין ולהתנער ממנה. לא יקרה לך כלום. להיפך.
    סגור
  • 80.
    הכתב מסלף דברים ונותן פרשנות משל עצמו
    אבי ש. 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית תמשיך בדרכך ואל תתן שישפיעו על דרך חשיבתך. ככה זה כשמישהו אומר את מה שהוא מאמין בו, ישר מכפישים.
    סגור
  • 79.
    "חוקר" תקשורת שמאלן גיחי..גיחי..גיחי...
    א 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד שמאלן חוקר את עצמו . גיחי גיחי גיחי.. לך נענע החברים שלך בשמאל ...
    סגור
  • 78.
    עמית סגל
    יוסי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה בילבול מח קראתי עכשיו
    סגור
  • 77.
    לא יאומן
    אדווה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מעריכה שזו הפטריה אחרי הגשם,אחריה יותר ויותר יצוצו כאלה... לקח קצת זמן והנה היושרה העיתונאית השמאלית חסרת סובלנות כלפי מי שיוצא דופן ולכוון הימני של המפה. השימוש בשפה כאילו מקצועית והעיתונאית, כדי להוקיע מי ששונה מהאג'נדה הרגילה, היא עצמה לא מקצועית ועקמומית. כבוד סובלנות גם כלפי מי שחושב אחרת ממכם!!! עמי. היה ישר מוכשר ועדיין כזה . לפעמים מעצבן לפי ים חלוק דעות , אבל מוכשר וישר!!!
    סגור
  • 76.
    עמית סגל הוא מצוין
    גק 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית סגל הוא אדם פיקח עם תבונה מעל הרבה כתבים שמופעיים ברשתות הרדיו והטלוויזיה . יש לו. את האופי לעמוד מול הרבה כתבים הזויים עם אג’נדה פוליטית שמאלנית
    סגור
  • 75.
    ניר עפרוני קיבוץ דליה של השומר הצעיר
    יעקב 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המיר הזה בטח היה כהניסט או לפחות לא מהשמאל ,הרי הוא בא מקיבוץ דליה של השומר הצעיר..
    סגור
  • 74.
    תמונה לא מחמיאה של וימן
    אני 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במציאות הוא חתיך הורס. וכן, כל מילה בסלע
    סגור
  • 73.
    }}}בעיני עמית סגל תחמן עם מסרים סמויים=לא עיתונאי.
    יהודי חרד 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    }}} השתתפתי במפגש בו עמית סגל הוזמן על תקן מרצה אורח. אני צופה בערוץ 12 ורואה איך עמית סגל מבלבל אותנו הצופים. === עמית סגל לדעתי מדקלם דף המסרים מבלפור באופן=== ===מתוחכם וכאילו קסום בפועל לדעתי עבודה בעניים=== עמית סגל בעיני לא באמת עיתונאי או פרשן פוליטי
    סגור
  • 72.
    אדיב?
    מיכאל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדיב חבר לארגון טרור שתכנן פיגועים בישראל, אדון וימן המוטה. גם כשלמדתי אצלך האדון היית מוטה
    סגור
  • 71.
    סגל..כשמו הוא ..סגן לוי, רק סגן סגל,. רק סגן.. (ל"ת)
    רונן מאילת 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    ומן הסתם
    שלומי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כותב הכתבה לא שמאלני ולא ימני סתם אדם מודאג.. יאללה
    סגור
  • 69.
    תחפש את קיומך (ל"ת)
    אז מה אכפת לך 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 68.
    גבי וימן
    יעקב 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אהרן ברק הוא פרופסור למשפטים והנשיא בדימוס. ההשוואות של עמית סגל מופרכות כי הן לא בצד הנכון של המפה הפוליטית או אם לדייק המשבצת שיושב בה החוקר המהולל. דא עקא שדווקא העמיתים באולפן(וגם של גבי וימן) שהיו מתים להעיף את סגל לכל הרוחות מתקשים לענות עניינית לטענותיו . ואיך זית גמור.
    סגור
  • 67.
    מסוג הכוכבים לרגע
    אבנר 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השורפים את עצמם
    סגור
  • 66.
    קולע ומדוייק.
    נחמה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מילה בסלע!!עמית מוכשר רהוט, ואכן כפי שציינת אבד את היושרה האישית והעיתונאית. חשוב, שהצפת את הנקודה, שמאלץ את המציאות לאיזון , אך לא דובר אמת. משתמש בשטיקים !!!
    סגור
  • 65.
    התפוח לא נופל רחוק מהעץ
    יוגי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחור התנפח וכל דבר שמתנהל סופו להתפוצץ. שליח של בלפור שותף של אשל. השתמש בנושא טלפון שרק המוסד ידע עליו וגם כל אלה שקשורים למוסד. אם זה היה של ביבי, האם היה מפרסם? איש קטן תרתי משמע. לא חכים במיוחד, אבל איש רע. כי התפוח לא נופל רחוק מהעץ.
    סגור
  • 64.
    דברים שלא ידענו וחשוב לדעת (ל"ת)
    תודה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    המשתיקים בע"מ
    סגל המעולה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וימן השמאלני מודאג מכך שנחשפים הרבה מעשי שחיתות בשמאל ומה לעשות שעמית מדבר עליהם. זזה הגבינה של מהנדסי התודעה של השמאל
    סגור
  • 62.
    כתבה מעולה
    אינטלקטואלית 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבתי לקרוא.
    סגור
  • 61.
    עמית סגל לא העיתונאי מחמד שלי
    אני 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב אבל מסכימה עם כל מילה. עמית סגל הופך לבעיה של כולנו. מי שקורא ושומע בין השורות את דבריו מבין שהוא כבר מזמן העיתונאי מחמד . הוא מתסיס ומלבה יצרים . הדבר האחרון שאנחנו צריכים כרגע. איבד את זה לגמרי לא אמין והכי רעיל שיש.
    סגור
  • 60.
    אחלה עמית סגל.תמשיך
    ישראל ישראלי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדם ועיתונאי מוכשר.שיצליח אמן.
    סגור
  • 59.
    אין תחליף לסגל, הוא עמית סגל
    גיל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא יורד בעינך וזה יתכן אך כנראה שזה בגלל צד ימין אל דאגה אברמוביץ מזדקן תדאגו למחליף ססגוני ואיכותי
    סגור
  • 58.
    עמית סגל אוהבים אותך הרוב הדומם
    אלי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית סגל הוא נכס לערוץ 12 הוא נאלץ לרדת ברמתו היות והתקשורת השמאלנית לא אוהבת אנשים שסוטים מהקו שלה 'ולכן הוא נאלץ במקום לפרשן את דעתו להתגונן מול הקו הזה ועיתים הוא נאלץ מול התקפות בזויות מהם לענות במטבע דומה
    סגור
  • 57.
    לצערי הרב אתה צודק
    אתי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאוד הערכתי את פרשנותו גם אם חשבתי אחרת. אך לאחרונה הוא נישמע יותר כשופר של בלפור. כמוהו גם ד"ר בן יישי שממהר לפחד אותנו לשני עמים. בשם השופר מבלפור.ויחד עם התואר דוקטור זה נשמע כמו עובדות
    סגור
  • 56.
    הימניות משתלטת על ההגינות העיתונאית
    מרים 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש זו התחושה לאחרונה לגבי ההשוואות והטיעונים של סגל: עמדותיו הימניות וכנראה קיצוניות) חזקות יותר מההגינות והדיוק בעובדות הנדרשים מעיתונאי מוכשר והגון. הטסימטריה הזו בלטה ממש בחדות עם "שליפת" מקרה אודי אדיב לעומת יונה אברושמי. חבל....
    סגור
  • 55.
    גבי ויימן
    בוריס 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגיד אתה מפגר מה אתה חושב שאנשים במדינה הזו כאלו מטומטמים שלא רואים את המאמץ של השמאלנים הנבזים לעשות לסגל סיכול ממוקד בחסות איזה זבל של פרופסור מהאקדמיה גועל נפש
    סגור
  • 54.
    עמית סגל
    שרית-יוצאת גל"צ 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית מגיב לאחרונה על הכל מהכל. ולא תמיד באופן הנכון. פרופסור גבי וימן צודק לצערי... ועם כל אהבתי והערכתי הרבה (והיא רבה מאד!!) לעמית, אני רק יכולה לבקש ממנו לחשב מסלול מחדש, לפני שיהיה מאוחר, וחבל. כי אז- כולנו נפסיד. כי אין לנו עוד עמית כמוך...!!!!!!
    סגור
  • 53.
    שלא ניתן לעובדות לבלבל את כל הביביסטים (ל"ת)
    דנה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    גבי. אתה טועה ומטעה
    מאיר 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מילים הורגות ובזה צודק סגל לגבי השמאל. האלימות המילולית. הגיליוטינה. הקריאה לתת כדור בראש של ביבי. הקריאה לאנוס את שרה. הלו...זה בא מהשמאל ובגדול
    סגור
  • 51.
    עיתונות
    משה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז גבי ויימן אמר. ויטמין גם אתה התפוגגת.
    סגור
  • 50.
    מבט מעניין
    רון כתרי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה על הזווית המעניינת. מניפולציה במידע ועיצוב דעות על בסיסה -סוג של עיוות. למה לא מפתיע??
    סגור
  • 49.
    זה זמן שאני חושב שהוא איבד מיכולותיו, היותו שופר נושא ש
    מילוא יהושע 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש בלי ספק ירד מנכסיו, מקומו התערער,שיקום וילך הביתה
    סגור
  • 48.
    הברון
    יורם 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגל יודע מתי הוא מפסיד הויכוח או בדיון למוצר בעזרת הזכרון שלו כל מיני דמויות הזויות שהינם לבין הנקודה החלשה של סגל אין קשר. הוא מתקרב לדעתי יותר ויותר למחתרת היהודית
    סגור
  • 47.
    תגובה לביקורת של גבי וימן
    נאוה סביון 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכימה מאוד עם טיעוניו של פרופ. וימן. כמי שלא משתייכת לימין דווקא אהבתי מאוד לשמוע את פרשנויותיו של עמית סגל מהסיבות שכתב וימן. ולאחרונה הוא מתחיל להישמע כמו עוד ריקלין, אראל סגל ודומיהם שנשמעים ביביסטים אך לא מושכלים. חבל. הוא איבד בעיני את מהימנותו העיתונאית. אבל מי יודע? אולי יחזור לעצמו.
    סגור
  • 46.
    נכון מאוד גם לצערי
    שוש עמבר 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון
    סגור
  • 45.
    ואנו תוהים מדוע מחפשים בקיעים דווקא אצל עמית (ל"ת)
    דריה וחברים 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    ניתוח מדויק
    מזל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהחלט מסכימה עימך לאחרונה התחושה היא כי עמית סגל הפך להיות דובר מטעם...חבל היה עיתונאי משכמו ומעלה..
    סגור
  • 43.
    הקסם מתפוגג
    חיים 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבתי תגובה עניינית, לא מתלהמת, ללא שפת רחוב, ללא ביטויים גסים ובשפה "יפה" ומצאתם צורך לצנזר אותי, אולי כי התגובה לא התיישבה עם "האג'נדה" של האתר תתביישו!!!
    סגור
  • 42.
    צודק נוימן. ממש מאוס ונמאס הסגל הזה.
    יהודית 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שילך לקבל באופן רשמי תפקיד דוברות אצל ביבי ויצא לנו מהכותרות. למה כל כך חשוב מה אומר או חושב?
    סגור
  • 41.
    עיתונאי
    אליריס 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלום אני רואה שמגיעים. חוקר תשחורת שמנסה לערער על עמית סגל לא ראיתי כתבה של חוקרים אחרים על עיתונאים אחרים שמסלפים עובדות כותבים שקרים וכן איןליחס חשיבות לדברי הרוע שיוצא מהם חזק ואמץ סימן שאתה נוגע במקומות רגישים
    סגור
  • 40.
    גבי ווימן
    קובי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם הרלוונטיות שלך הולכת ומתפוגגת !!
    סגור
  • 39.
    דברים שטעמם כיין.
    בנצי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני כמו הכותב הנכבד "גיגלתי" את שמו של עפרוני ועמדתי על העובדות - ממש כבי שמוצגות בכתבה. אכן גם אני שותף לאכזבה מסגל: סוף סוף מישהו מן הימין שלידו ריקלין והסגל השני נראים בגודלם האמיתי - גמדים. חבל, חבל...
    סגור
  • 38.
    רק לשמאל מותר
    פנחס 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את זה אינך אומרלא על ברק רביד, לא על רביב דרוקר, לא על מצליח ולא על עוד אחרים. אסור לאיש ימין לחשוב. רק לכם מותר. הזויים
    סגור
  • 37.
    כפר סבא
    קובי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כואב לך? הרבה בלבולי מוח. בכמה קנית את התואר שלך?!
    סגור
  • 36.
    גבי וימן - פרופסור לתקשורת
    לא פרופסור לתקשורת 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נדלקת על עמית ? המטאפורה של אמנון אברמוביץ' בלבלה אותך ? באיזה עולם קסמים אתה חי ?
    סגור
  • 35.
    היבריס (ל"ת)
    הלל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    הפרופסור (ל"ת)
    שלמה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    כי הוא לא חושב כמוכה ולא בא מהברנז'ה שאתה בא ממנה?? (ל"ת)
    אדי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    לא אוהב את סגל אבל אתה סתם חמוץ
    מצביע כחו"ל 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא שעמית סגל תופעה נדירה. בעיניי יש לו מגרעות רבות. אבל כנראה שהכותב העלום מנסה להבנות מהרס אדם אחר
    סגור
  • 31.
    עמית כבר מזמן לא סגל
    אור 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בראיון המפורסם (בכל העולם), בו צלבה קרן מרציאנו את נתניהו הנדהם, ישב עמיתוש מיודענו לידה, נזוף כמו ילדון שעשה במכנסיים, ראשו תקוע בנייד. כבר אז היה ברור שביצים אין לו ! לקרן היו גם היו.
    סגור
  • 30.
    ודאי גבי, הקסם מתפוגג אבל הקסם של
    חיים 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רביב, גיא פלג, קרא, גליקמן רק מתחזק. אפילו נוסבאום העבש קסום מתמיד (...ישרה כסרגל!). האמת שאתה גבי מוצא חן בעיננו. רשמנו בפניננו שהתגייסת למערכה ויש לך את הדעות הנכונות! יש מצב שתעביר אצלנו קורס על אזן יונסקו ("הקרנפים")?
    סגור
  • 29.
    קנאי (ל"ת)
    אני 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    חחחחח.
    עופר 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגל הציל את הכבוד האבוד של רבים מהעיתונאים ,החוקר הזה צריך להחקר ....חחחח 18 אחוז אמון בתקשורת ,,,הרבה סגלים אולי יצילו את הענף ..
    סגור
  • 27.
    קוסם
    יורם 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט הקוסם חסף את הפרצוף האמיתי שלכם חחחחחחחחחחח
    סגור
  • 26.
    ישראל
    ש.ב 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תומר לי מה נטיתך הפולטית ואומר לך אם אתה אוהב או שונא לא הצלחתה לעבוד על אף אחד השפעתו של עמית רק תלך ותגדל
    סגור
  • 25.
    תרצה או לא תרצה סגל הוא אחד המבריקים שהיו לנו כאן (ל"ת)
    ירדן 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    נו שוין
    רמי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז פרופסור ויימן הוציא נפיחה.אהה... כן עמית סגל טוב מאברמוביץ.דרוקר.קרא.גליגקמן.גיא פלג.רינה מצליח דנה וייס וכו'.נו אז מה ויימן לר שיכנעת אותי
    סגור
  • 23.
    נכון, אבל חלקי מאד
    שוקי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית הולך ועבה ככל שהוא מבין שהוא נפל באישתו של הנאשם בפלילים. בהתחלה זה היה נחמד לקבל ממנו מידע. אבל,כמו כל מי שעבד עם הפליליסט, גם עמית מרגיש שהוא הופעל. ועכשיו קשה לסגת. זו כנראה הרגשה איומה להיות עוד מדברר של נוכל. בעיה נוספת, שהיום עמית יודע שכולם יודעים מי מקור האינפורמציה שלו.
    סגור
  • 22.
    אמת ויציב (ל"ת)
    אורן 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    ח
    . 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחות עמית יותר סגול
    סגור
  • 20.
    סגל הילדון
    יודיק 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק.סגל שכח את אורי אילן בן גן שמואל שהתאבד בשבי הסורי ולא נשבר בחקירתו, מקרה נדיר. גם שכח את שילנסקי שהביא פצצות למשרד החוץ וגם את זורק הרימוןלישיבת הממשלה ראשות בן גוריון שנפצע השר שפירא.
    סגור
  • 19.
    ההסבר פשוט
    שלפוח 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השתן עלה לו לראש
    סגור
  • 18.
    הקסם
    אברהם 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברגע שעמית פרסם את תמונתו כילד פלא בגאווה כמה היה חמוד ומוכשר , הבנתי שאיש במדרון
    סגור
  • 17.
    חוקר מטעם..
    דוד עובדיה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית סגל ישאר כאן גם אחרי שכל החוקרים מטעם ימצאו את עצמם לא רלוונטים. סוף סוף יש עיתונאי עם אומץ לעמוד מול התשקורת הכללית מתחילים לחפש איך לפגוע בו. לא יעזור לכם. תתחילו להתרגל לתקשורת החופשית שלא מבוססת על ההגמוניה הישנה
    סגור
  • 16.
    מתברר שהוא לא עיתונאי, אלא מדברר
    חבר למשפחה המרעילה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמשוחח עם נתניהו כמה פעמים ביום, ובערב משמיע את דף המסרים , לא מבין שכבר כל אחד שומע את השקרים, אפילו המילים נשמעות כמו אלו של צוות אוריך, לוק, יאיר נתניהו. חבורה שממציאה , מפרסמת , מורידה ומתנצלת , כמו ריקלין שהמציא שסורב להיכנס למלון בירושלים , וכשהדבר נבדק והתברר במצלמות האבטחה שאפילו לא ניסה להיכנס , נשמעה התשובה המטומטמת שהשמיע : "מה אין לכם הומור?". איש מוגבל.
    סגור
  • 15.
    הקמפיין לחיסול עמית סגל, מקווה שיחזיק מעמד
    מחסלי הימנים 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השמאל מחסל כל זרזיר של קול שלא תואם את עמדתם. הכל בשם ה"דמוקרטיה"
    סגור
  • 14.
    למה יש לי הרגשה שהפרופ הוא שמאלני?!
    דפנה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מכבסת המילים הללו מזכירה לי את צביעות השמאלן המצוי וגם כאן יש צביעות ואני לא ממש מאמינה לדברי ההשבח והלל כי הם באיפ במטרה להכפיש בניגוד למה שהוא מנסה לתאר כבו הפרופ המכובד !! ההבדל בין הכתהתהים השמאלנים הוא שהם מעוותים את העובדות ועמית סגל מביא את העובדות כהוויתם בצורה חדה נכונה ואמיתית !! זה כל הסיפור והאמת ואין בילתה עמית כל הכבוד עלה והצלח!!
    סגור
  • 13.
    לא מתאים שמאלל שמישהו שנון מתוכם מזייף
    מעוז 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבי השמאל בצרות. מישהו מהם כל כך שנון ומבריק לא הולך בתלם
    סגור
  • 12.
    מעריך מאוד את סגל למרות דעותיו השונות, אבל..
    אזרח מן השורה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל זה נשבר כשהתחיל עם ההשוואות המאולצות, שלחלוטין אינן הולמות את האינטליגנציה המרשימה שלו, כמו אודי אדיב ואברושמי....
    סגור
  • 11.
    הקסם של חוקרי התקשורת הולך ומתפוגג
    צחי, ירושלים 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תנו לי שם של חוקר תקשורת אחד מחיפה או מהבינתחומי שמצביע לימין, שיכתוב משהו בעד הימין או לכל הפחות שיכתוב משהו שלא יהיה צפוי כל כך
    סגור
  • 10.
    חבל הפך לסגל מהסוג הלא מוכשר (ל"ת)
    רחמים 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    עמית סגל
    צופה 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית סגל עיתונאי מוכשר מאוד ויכולות ניסוח מדהימות.אבל...באולפן מולו יושבים מהשמאל וכנמרים מתנפלים על כל מוצא פיו.אף על פי שעומד בגבורה ולא פוחד להביע את דעותיו הנכונות.אברמוביץ לעומתו איש ממורמר כמוהו רינה מצליח שלא מצליחה לעמוד מולו ומידי פעם פוגעת מהיושב מולה.חצופה.עמית יישר כוח השפויים המאזינים איתך.
    סגור
  • 8.
    עוד אחד "שאוהב" את סגל,
    רון 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד אחד שמנסה להמעיט בערכו של עמית סגל, מספר כמה הוא מעריך את עמית ועוד שטויות ומצד שני "אבל" עם הוכחות כמה עמית כבר לא... ובכן פרופ' יקר ובילתי מוכר, אתה סתם עוד אחד שרוצה להתפרסם עלגבו של סגל, לידיעתך לעמית יש מאות אלפי אוהדים שאוהבים לשמוע את דעתו בכל הזדמנות חושבים אחרת ממך.
    סגור
  • 7.
    מסכים לגמרי
    איש ימין 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערנו זה קרה מזמן להמון אנשי תקשורת מהשמאל, עמית היה אחרת, והוא השתנה.
    סגור
  • 6.
    אני יודע מה קרה לו - או יותר נכון, מה קרה לך גבי וימן.
    רודי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית סגל הדתי מחמד, חורג לפעמים מהאג'נדה של ערוץ 12, ומביע קצה קצהו של הגנה על הימין. ולכן, פרופ' גבי וימן, הוא כבר לא מוצא חן בעיניך. סגל הפסיק להיות דתי שמאלני מחמד.
    סגור
  • 5.
    אף פעם לא החזקתי מהשופר הזה
    יוני 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני ישר מעביר ערוץ
    סגור
  • 4.
    וימן , עמדותיך לא מפתיעות.. עתירות אג'נדה שאלנית מובהקת
    עוש 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אם עטפת אותה יפה.. הכל ברור
    סגור
  • 3.
    נכון מאד. לאחרונה איבד מהמקצועיות
    ימנית 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא רק בגלל השוואות לא נכונות, המסקנות שלו נשמעות יותר כמו תקוותיו האישיות מאשר ניתוחים מושכלים
    סגור
  • 2.
    תיקון-עמית סגל שופר שלטון (ל"ת)
    לא עיתונאי 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סגל היה פעם עיתונאי, עכשיו הוא ריקלין 2 או ברדוגו 3
    דוד שניאור 08/2020/21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    פעם הייתי יושב בהשתאות מול דיווחיו וניתוחיו של עמית ומרגיש שהכיפה שלראשו שקופה לחלוטין. כצופה, הרגשתי שיש כאן עיתונאי משובח שמנסה לתת לי את התמונה המלאה והמאוזנת ביותר. מאז... משהו עבר על האיש... והיום הוא בסך הכל עוד בלוגר ימני - רק עם מיקרופון בפריים טיים. איבדתי עניין. בערוץ 13 ובכאן 11 עושים את זה טוב יותר. אפילו עיתונאים ופרשנים שמאלנים בערוצים הללו מנסים לתת שירות טוב לצופה ולא לגחמותיהם האישיות. אם אתם שואלים אותי, זו הסיבה שחדשות 12 הולכות ונחלשות עם הזמן. כשאתה מאבד את האמינות, צרכני החדשות מחפשים אלטרנטיבות טובות יותר.
    סגור