דעות

דעה: "בועז ביסמוט הוא כישלון מוחלט באולפן שישי"

ביסמוט אינו מתאים לייצג את עמדות הימין. הוא נחות מאד לעומת יריביו באולפן, ראוי פחות מפרשנים ועיתונאים אחרים מהימין. אז למה דווקא הוא מופיע מדי ערב שבת? יש כיום שתי תיאוריות המספקות הסברים אפלוליים
פרופ' גבי וימן |  178
גיא פלג בועז ביסמוט (צילום מסך חדשות 12)
מדי ערב שישי, מול הפאנל של "אולפן שישי" בערוץ "קשת" מופיע, כנציג הימין, בועז ביסמוט, עורכו של היומון "ישראל היום". ביסמוט, עיתונאי ותיק ובעל השכלה אקדמית נרחבת, הוא כישלון מוחלט ב"אולפן שישי", גם לדעת מצביעי ימין וביביסטים סופניים. הוא נחפז בדיבור מהיר וקופצני, אינו ממוקד, מתקשה להציג טיעונים מסודרים, גולש למריבות קטנוניות, נעלב ומעליב. כאשר ניתנת לביסמוט ההזדמנות להשיב לשאלה הוא נוהג להקדים לתשובה התייחסות לנושאים אחרים, לרוב שוליים, משיב לדברי מרואיינים אחרים או לדברי פרשנים. ואז בלחץ הזמן, הוא לרוב אינו מספיק לענות לשאלה ונקטע על ידי מנחה חסר סבלנות או על ידי הפרשנים אותם התקיף.
באחד ממופעיו האחרונים הוקדש הדיון באולפן לסגירת תיק ישן נגד שר המשפטים ניסנקורן, בו השתתף  גם השר אמיר אוחנה. ביסמוט, אורח הקבע ב"אולפן שישי", לא הסתיר את אהדתו לאוחנה והחליט על דעת עצמו להזמינו לאולפן באומרו "תבוא כל שבוע". הערה זו עוררה זעם בקרב פרשני החדשות ביניהם רוני דניאל שהגיב: "מה אתה מזמין עכשיו?". ביסמוט טען כי התבדח בעניין, ודניאל הגיב "אתה לא מתבדח וההומור גם דפוק".  בהמשך נקלע ביסמוט לעימות מילולי חריף עם גיא פלג, אף הוא חבר קבוע בפאנל של "אולפן שישי": ביסמוט הציע לפלג איך להתחיל את דבריו בנוגע לתיק כביכול של ניסנקורן. "תתחיל עם זה", אמר ביסמוט לפלג שהתרגז: "אתה לא העורך שלי, אתה העורך של 'ישראל היום' וכולנו רואים איך העיתון הזה נראה". ביסמוט לא נותר חייב והשיח גלש לחילופים גסים של מהלומות מילוליות. נחת ושלווה של ערב שבת לא היו שם.
נוכחותו של פרשן, עיתונאי או נציג אחר של הימין בפאנל היא מבורכת, לדעתי לפחות. מן הראוי שתהיה הזדמנות לכל צד להציג את זווית הראיה שלו, את הטיעונים הנכונים לדעתו. גם עימות, ענייני ומנומס, מסייע להבין לעיתים את מורכבותו של נושא, את התפיסות השונות ואת עמדת האחר. לא אחת מיטיב לעשות זאת, עבור השקפות הימין, הפרשן עמית סגל. אבל האם בועז ביסמוט הוא בחירה נכונה? כנראה שלא, מה שמעורר ספק רב לגבי שיקולי הבאתו לאולפן.
ביסמוט כעורכו הראשי של "ישראל היום", שופרו העיקרי והנפוץ של נתניהו, מסומן מראש, בצדק או שלא, כמביא דבריו של ראש הממשלה. ביסמוט מונה לשגריר ישראל במאוריטניה על ידי השר סילבן שלום, וב-2013 ביקש נתניהו למנות את ביסמוט לתפקיד "פרוייקטור חיצוני מיוחד לנושא הרחקת מסתננים" תמורת משכורת גבוהה ובונוסים נדיבים. גם מינויו כעורך "ישראל היום" היה ללא ספק בברכתו אם לא יותר מזה של נתניהו. מכאן שקשה שלא לראותו כנציג בלפור, דובר יותר מפרשן, שופר יותר מאשר עיתונאי.
אבל מעבר לכך, ביסמוט אינו מתאים גם לייצג את עמדות הימין. יש לימין לא מעט עיתונאים, ופרשנים טובים ורהוטים ממנו (איפה אורי אורבך ז"ל... אבל למה לא פרופ' אריה אלדד? קלמן ליבסקינד?). ביסמוט עושה שירות לימין, למשפחת נתניהו ואפילו לעצמו. הוא טרף קל לשיניים החדות של הפאנל ב"אולפן שישי" כאשר אמנון אברמוביץ', רינה מצליח, גיא פלג, דני קושמרו, דפנה ליאל ודנה וייס – אינם מצליחים להסתיר את הבוז והתיעוב כלפיו. "מה רוצה ממני האיש הזה" התייחס אליו אברמוביץ בעוד דני קושמרו אינו מצליח להסתיר את סלידתו מהאורח הלא רצוי. "אתה פה אורח, לא עורך", הטיח בו גיא פלג. נכותו הרטורית של ביסמוט עושה אותו ליעד נוח למתקפות שהיו לריטואל קבוע, ה"זובור" הצפוי מראש לביסמוט. הוא עצמו העיד על כך כאשר טען בשידור שמתייחסים כאילו  אני כביכול נטול עמוד שדרה, רכיכה שהגיעה לאולפן".
אם כך, למה דווקא ביסמוט? הוא אינו משרת היטב את הימין, נחות מאד לעומת יריביו באולפן, ראוי פחות מפרשנים ועיתונאים אחרים מהימין. אז למה דווקא הוא מופיע מדי ערב שבת? יש כיום שתי תיאוריות קונספירציה המספקות הסברים "אפלוליים": הראשונה טוענת כי מפיקי החדשות של "קשת" הרעבים לרייטינג מודעים היטב ל"שואו" שמספק ביסמוט. דווקא בגלל כישלונו, בגלל המתקפות וחילופי הדברים הבוטים שהוא מביא לאולפן, הוא הופך למקפצת רייטינג. הסבר אחר, נכלולי עוד יותר, מייחס למזמיניו מניע של ציות כביכול לאיזון הקדוש בין ימין ושמאל באולפן, אך נציג הימין שנבחר הוא מועד לכישלון ידוע מראש. גם אם הסברים אלה אינם נכונים, מן הראוי היה שעמדות הימין בשיח הפרשנים של "אולפן שישי" יזכו לנציג טוב יותר. זה ישרת גם את הימין בישראל וגם את איכות השיח והוויכוח במדורת השבט הישראלי.

 גבי וימן הוא פרופסור לתקשורת, באוניברסיטת חיפה ובמרכז הבינתחומי הרצליה.
צילום: אוניברסיטת חיפה
תגובות לכתבה(178):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 167.
    הידד ביסמוט
    מירי 05/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני רואה אולפן שישי בערוץ12 רק ביגלל בועז אינטילגנט מבריק משיב ושואל ברמות על בעל ידע נירחב בועז כל הכבוד
    סגור
  • 166.
    ואם יביאו לאולפן ביביסט רהוט - על מי יצחקו ..... (ל"ת)
    אזרח 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 165.
    עד מתי??
    ישראל השנייה 11/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 5
    עיתונאי מוכשר ובחסד מציע לכל המצקצקים לקרוא קצת על ההיסטוריה שלו.כולל פרופסור גבי וימן שיושב על הכסא שלו כל היום ומבלבל את השכל!!!
    סגור
  • 164.
    בועז
    בני 10/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי היא שמלאן מוסתר
    סגור
  • 163.
    מורכבות
    מחשב מסלול מחדש 10/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחד יש צדק בזה שעמדתי הימין לא מושמעת כראוי באולפן שישי אך הסיבה איננה בועז ביסמוט אלא היא העובדה שהחיים יותר מסורתי מהשמאל ומשכך יושבי האולפן בטוחים שהם יכולים לומר הכל ללא דין וחשבון רק שהם שוכחים שלכל שבת יש מוצאי שבת
    סגור
  • טען עוד
  • 162.
    לא מסוגל לחבר משפט
    זיו 10/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הוא כנראה טוב בכתיבה אבל בעל פה מעביר מסר כמו ילד בן 5
    סגור
  • 161.
    דעה
    ו 09/2020/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביסמוט לא בא על דעת עצמו אלה מוזמן בכוונה כי הוא טרף קל והם חושבים שרק הם חכמים לבחור ההפך
    סגור
  • 160.
    מיצג את העיתון
    משולם 09/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בועז.הוא עורך ישראל היום שהוא בביטול וחבל לדבריו אינם יותר מדף המסרים. טוב היה אם עורכי חדשות 12היו מביאים קול אחר המציג את הימין האמיתי
    סגור
  • 159.
    ביסמוט מאכזב..
    צריך לאמר ביושר 09/2020/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ביסמוט מתגלה כרחוק מכל הסופרלטיבים המצופים ממנו.. הוא מדבר ומתנהל כקוף אדם שהגיע בטעות ללב הציוויליזציה וחייב לתקשר עם סביבתו, לא יודע לעמוד מול מצלמה ואין חיבור בין משפט אחד למשנהו.. מאבד הרבה פעמים את הקשר עם דבריו..אולי בתור המתרפס הנוכחי...אשר ממלא את רצון אדוניו ואדוניתו ... הוא בסדר, עושה את עבודתו בכך שממלא רצונותיהם : מוחק טוקבקיסטים שדעתם מנוגדת לנרטיב שמטפחים, ועם זאת שומר בקנאות על הקללות של הביביסטים הגסים בראש הדף בביטאו של הפשיסטן, במילוי השירותים הללו הוא אולי טוב, אך הרטוריקה שלו והעמידה מול מצלמות הן פשוט מעוררות גיחוך וכושלות..ומוציאות אותו בדיוק כפי שהוא... איש עלוב !
    סגור
  • 158.
    עיתונאי
    אליריס 09/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חבל שאין עוד כמה עיתונאים כמוהו לא סופר אותכם ממטרהוא לא ממציא שקרים כמוכם
    סגור
  • 157.
    אתם מפחדים
    לאה 09/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ביסמוט רהוט , ידען , לא מוותר , קולח אהוב על כל הימנים והביביסטים. אתם פשוט מפחדים ממנו הוא לא בא לכם טוב כי הוא טוב מידי!!!!
    סגור
  • 156.
    גם דמוסטנס היה נכשל.אחד נגד חמישה
    צודק,אבל 09/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר להצליח נגד חמישה שמקהלים םי חמישה זמן וקוטעים ומפריעים בחמישית הזמן שהוקצבה.הביאו אותו כעלה תאנה ושק חבטות.סגל סובל מאותה צרה אבל הוא הרבה יותר נחוש ותוקף את יריביו.הקרב לא הוגן והעורכים תפסו צד.מלחמה אבודה מר וינמן
    סגור
  • נכון מאודד (ל"ת)
    בדיוקק 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 155.
    ביסמוט בדיחה.. הכי פחות אינטלגנטי פאנל (ל"ת)
    חיים 09/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 154.
    חדרה
    ישראלי 09/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן אדם לא מתאים לתוכנית רצינית ולא סמפטי שילך
    סגור
  • 153.
    ימין זו קללה של בורים
    ליאור 09/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מהיום אמור ימני בוגד ולמה? כי הימני דאג כבר עשור שאתה תיהיה קללה ובושה. ותכלס דעת הימין היא בורות
    סגור
  • 152.
    בועז ביסמוט קשה לכם לעכל אותו הוא חריף וחכם (ל"ת)
    דוק 09/2020/22
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • חחח קשה לעכל כי הוא עילג ואויל חחחחח (ל"ת)
    חיים 09/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 151.
    כתלמיד לשעבר של גבי וימן
    עופר 09/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני מתבייש בטור הזה. החזקתי ממנו איש מקצוע רציני. אם היה מדובר בניתוח אובייקטיבי הייתי יכול לקבל,אבל גבי וימן מכניס לכאן את דעותיו הפוליטיות וחבל. לעצם העניין ,בועז ביסמוט בטוח יותר ידען ויותר רהוט מרינה מצליח,רינה מצליח והיא פלג.
    סגור
  • תלמיד של וימן...
    צריך להסביר 09/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    או שאתה תלמיד גרוע וכושל.. אחרת היית בתקשורת כותב תור מסקר או מגיש תוכנית... ולא צריך לכתוב טוקבקים..או שאתה ביביסט כבד "ששונא הכל" (כדברי נתן אשל) ואתה לא יכול להיות בר דעת.. כי למגזר הביביסטי יש חוסרמשמעותי ב שיקול דעת ואובייקטיביות!
    סגור
  • גם אני תלמידו לשעבר ואין פה שום דיעה פוליטית (ל"ת)
    אירה 09/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 150.
    שפת הגוף של פלג בתמונה אומרת הכל - בוטות, שינאה (ל"ת)
    ליאור 09/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 149.
    גבי וימן פוליטיקאי נמוך מהשמאל שלא שמע על ריבוי דעות
    מישל א. 09/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    פרופ גבי וימן של נעליךוהסר את הכובע הפוליטי שלך- שמאל! ביסמוט מגיע מדי שישי לאולפן מלא שיטנה רישעות ופגיעה בו והוא עומד שם באומ״ץ רב מול כיתת היורים החולנית הזאת! רק על זה מגיע לו פרס אבל לא לפי דעתו של וימן שריבוי דעות לא מתאים לו עכשיו לאג׳נדה. בושה!
    סגור
  • 148.
    עוד לקקן בלתי נלאה לביבי
    זכות התגובה 09/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני מחכה ליום בו יופיע צדיק אחד מהליכוד בתקשורת ויבקש מביבי רק לקיים את אשר הוא ביבי דרש מאהוד אולמרט - להתפטר !!! נאה דורש נאה מקיים .
    סגור
  • עוד אחד מהכת של לפיד שמפמפמת שינאה לתומכיה (ל"ת)
    יחי 09/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 147.
    ביסמוט נהדר והכותב נשמע משוחד ומוטה
    שומר הסף 09/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עושה להם בית ספר . ורק בגלל שהוא במיעוט מספרי באולפנים הוא פחות נשמע . לפי איך שפרשני השמאל והסמול באולפנים נגנבים ממנו מובן כמה הוא דורך להם על היבלות . ואם אתה בתור פרופ' לתשקורת אומר שהוא כישלון נותר לי רק לחשוד בך בתור חפרפרת .
    סגור
  • 146.
    גבי ויימן טועה. אני מאוד נהנה מביסמוט. אחד נגד ארבעה. (ל"ת)
    רוץ ביסמוט רוץ 09/2020/20
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 145.
    איך אפשר בכלל לייצג את ביבי (ל"ת)
    אריק 09/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 144.
    שמאל-ימין
    נטע 09/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתוכן הדברים אני מבינה שכל שאר הפאנל הם נציגי השמאל. שהרי אם מצויין שביסמוט הוא נציג הימין, אז השאר-נציגי שמאל. ואם ביסמוט שם לצורך האיזון הקדוש-אז הוא מאזן את השמאל. אם כך, מדוע לא לכתוב בכותרת ובפתיח "באולפן שישי 5 נציגי שמאל ונציג ימין אחד"... ואז להמשיך את הכתבה?
    סגור
  • 143.
    ביבי
    יוביובי 09/2020/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקשה לביבי, אל תתיחס ,בבקשה, לכל התגובות מתקשורת השמאל. ראשית הם מתעלמים ממך, אח"כ מגכחים עליך, אח"כ תוקפים אותך ובסוף בונים פסלים בדמותך. אביר השלום, מקווה שתקבל בתחילה את פרס נובל לשלום, עם ידידנו הגדול טראמפ , ושנית עוד מספר שנים יתחילו בבנית הפסלים., וכיכר רבין תשנה את שמה לכיכר נתניהו קבלן השלום .
    סגור
  • 142.
    ממשלה=מושלת
    שי 09/2020/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מנהלים מדינה בערוץ 12 אלא ע״י ממשלה נבחרת ציבור די להתערבות הפסולה
    סגור
  • 141.
    בועז ביסמוט הוא b.b. (ל"ת)
    hayim 09/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 140.
    בערוץ כאן 11 יש שופר נוסף של הנאשם - גלית דיסטל אטבריאן
    אזהרה 09/2020/17
    הגב לתגובה זו
    3 4
    .
    סגור
  • 139.
    בינתיים תפסיק לרכוב על גבם של אחרים כדי לזכות ליח"צ...
    שי 09/2020/16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תעבוד קשה ואולי יום אחד תעניין מישהו מספיק כדי שיזמינו אותך לאולפן עוד טרמפיסט
    סגור
  • 138.
    בועז ביסמוט מעולה באולפן שישי
    אני 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    7 4
    הוא מצליח לעצבן ולסתור את הקשקושים של הפנל השמאלני וזה סימן טוב.
    סגור
  • 137.
    ביסמונט
    ל"ת 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איש חד,ברור,כנראה שהוא יודע לגרד טוב ולהוציא את הליכלוך. הפוך על הפוך מנסים כאן לפרסום.
    סגור
  • 136.
    מסכים עם הדוקטור הנכבד, ביסמוט כשרוני אבל לא מתפקד טוב (ל"ת)
    dht 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 135.
    עורך חינמון גדול בישראל, ועילג
    ביסמטוטה 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אתה כותב עליו, אז מה יגידו הקוראים?
    סגור
  • חינמון
    יוביובי 09/2020/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חינם זה טוב ! וזוהי רק ההתחלה ! ראשית עיתון מצויין בחינם, שנית תגיע הארנונה בחינם,ואולי גם דירות לזוגות צעירים בחינם.... לא היית מתנגד, שמאלני יקר שלי....
    סגור
  • 134.
    אף כתב לא יכול לייצג את השקרים של ביביב (ל"ת)
    גיגי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 133.
    בועז ביסמוט
    דב 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אים ביסמוט כול כך אדיוט לפי אשמאלנים אז למה באולפן כולם מפריעים ולא נותנים לא לגמור משפט ותחשבו על זה שמאלנים נאורים
    סגור
  • 132.
    בועז ביסמוט (ל"ת)
    דב 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 131.
    אם מישהו אומר את האמת ולא רק שקר אז זה כישלון מפואר (ל"ת)
    מרקו 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 130.
    חלומות באספמיא
    לאו 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לאף ימני יחיד לא יהיה סיכוי להתבטא חופשיומדויק מול פאנל מלא וגדוש בסמולנים צרחנים ומתנשאים
    סגור
  • תשאירו אותו. כדי שהקוראים יבינו מי ההדיוט שעורך את החינ
    אזולאי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עמוד שדרה של בננה יש לו
    סגור
  • 129.
    ביסמוט
    יעלי 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מקלקל את כול הכיף לראות חדשות בערב שישי ,יצור שלא מתאים לטלויזיה הנוכחית ....
    סגור
  • דניאל
    יוביובי 09/2020/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביסמוט יישר כוח ! יחיד מול רבים ויכול להם . תסתכלו על כל השמאלנים ממולו, שלא שווה להתיחס אליהם.נו באמת, דניאל...
    סגור
  • 128.
    ביסמוט
    רונה 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    2 5
    לא מעניין לשמוע אותו ואת הדעות שלו. הגיע הזמן להביא מישהו יותר מעניין
    סגור
  • 127.
    אדון ביסמוט
    עודד 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מחפש תמיד אבל תמיד ריב ומדון תמיד תככים ואינטריגות מסכן סה"כ
    סגור
  • 126.
    השמאל קובע הכל?
    ציון יונה 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    5 2
    גם כאשר יש נציג אחד באולפן מהצד הימני אתם מנסים לפגוע בו.ביסמוט מדבר בשפה הימנית ואתם השמאל לא מבינים אותו.הוא מיצג היטב ואתה הפרופסור אל תטיל דופי בו ולא באף נציג מהצד הימני.לשמוע דעות שונות משלך לא יזיק לך חומר למחשבה פרופסור נכבד
    סגור
  • 125.
    ביסמוט לא מכבד דעות שאינן של אנשי הימין (ל"ת)
    דבורה 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • אופייני לפאנל הזה
    אבי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיוק כמו חלק מחברי הפאנל
    סגור
  • 124.
    ביסמוט הפלגמט מברבר כל שישי בערב טוחן מנטרות
    מצחיק-לי 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    2 5
    משעמם ופטטי עד מוות, בשישי רוצים בידור!!!....לצחוק!!! שיביאו לפאנל במקומו את הלוטרה מאופקים החליפה של מיקי גרב ...
    סגור
  • 123.
    נציג הימין
    אשר 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לימין יש נציג קבוע בכל מהדורות החדשות: עמית סגל. קוראים לו " פרשן" אבל הוא דובר מובהק רק של הימין
    סגור
  • 122.
    אולפן שישי
    גילאור 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לראות את פיה המקובץ משנאה של דנה וייס, ופני הנסיך אברמוביץ, שפיו יורק אש ולהבות, ולשונו של פלג שנדבקת לחכו עם צרור השקרים שפולט, שאפילו הוא לא מאמין להם, ומעל כל התזמורת מנצחת המצליחה ברמת הרוע. ביסמונט לא מבית ספרכם. פשוט לראות ולהקיא
    סגור
  • וויס
    יוביובי 09/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פני דנה וייס כפני הרשת.. טימטום מוחלט ובושה לאיטלגנציה. ממש הטופ של של הטוב-אברמוביץ,פלג ומצליח..פשוט לראות להקשיב ולקנא...
    סגור
  • 121.
    כל מה שהוא ימני בעינכם לא ראוי.
    ליאת 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    7 2
    רק הקלפי יאמר את דברו
    סגור
  • 120.
    לא צריך רטוריקה
    ניר 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אין צורך ברטוריקה טובה לייצג את הימין ולביסמוט רטוריקה טובה יותר משל מצליח וויס ודניאל.
    סגור
  • 119.
    וימן אתה שפל פר אקסלנס
    פידרוס 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    9 1
    הדברים שלך לא ראויים לתגובה תת רמה מרחם על הסטודנטים שלך עלוב נפש זאת מחמאה לשלות שאתה מציג
    סגור
  • 118.
    ומי יהיה המנחה הימני הראוי בעיני השמאל?
    נ.ש 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרי בכל מקרה תקטעו את דבריו תקצרו את זמן תגובתו ותדאגו להעיר בקולניות ולמשוך אותו לפסים אישיים בלי שישמיע טיעוניו ובלי לסיימם. מישהו בפנל בכלל ראוי ? פרשני דמגוגיה זולים שרק שנאה לנתניהו לדת ליהדות ולמדינה מניעים אותם. זה לא הופך את ביבי לצדיק וגם בעיני הימין שלי הוא מושחת- ועדיין אתם מהווים שלוחה ובמה של רקבון השמאל ובית המשפט המקולקל.
    סגור
  • 117.
    נוכחותו רצויה ומענינת אינטיליגנט וענייני. (ל"ת)
    צופים 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 116.
    כתבה לא רצינית
    אביעד 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איך אפשר להתייחס לטענה שלך ברצינות - האם ביסמוט עושה עבודה טובה או לא, כשבכל מילה שאתה כותב יש שנאה לימין - שופר, ביביסט. לפחות היית מנסה להסתיר, טיפה
    סגור
  • 115.
    השנאה מעוורת
    רוי 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אם כל כך שונאים אותו אז כנראה שהוא צודק הוא פורט על הנימים הדקים של רינה מסריח וחבורתה
    סגור
  • 114.
    למה שאתה תחליט מי טוב ומי ראוי
    בועז 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא מצויין הכי טוב
    סגור
  • 113.
    ביסמוט שם את כולם שם בכיס הקטן ולא רואה אף אחד ממטר.
    שולי 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ביסמוט עושה להם בית ספר וחושף מול כל עם ישראל את השקרים ורדידותם של המארחים באולפן.
    סגור
  • 112.
    הפליה
    אדם 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קשה לכם לראות מנחה פרשן מגיש שהוא מזרחי
    סגור
  • 111.
    כל המחזיקים בדעות ימין מאוד מרוצים מביסמוט.
    אריק 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הניתוח הצליח והחולה שלכם מת ..! בפראפראזה נסיוני להמריד נגדו את אוהדי הימין .
    סגור
  • 110.
    התשובה פשוטה. רוב הימניים לא יחולו שבת
    אידר 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכיוון שנאמנים למסורת
    סגור
  • 109.
    חבל שילך, הוא האתנחתא הקומית של היומן. (ל"ת)
    מיקי 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 108.
    בועז ביסמוט
    אילן 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דווקא אני מאוד נהנה לשמוע את ביסמוט. אחלה פרשן
    סגור
  • 107.
    השמאלנים בלחץ!
    ישראלי 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ביסמוט רהוט ואהוד על העם אז השמאלנים מנסים להזיז אותו… השמאלנים בלחץ!
    סגור
  • 106.
    ליצן החצר של נתניהו הוא כשלון מובהק לייצג את הימין בכבו (ל"ת)
    בוזגלו 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • ביסמוט
    יוביובי 09/2020/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממתי התחלת לדאוג,שמאלני יקר שלי, שחס וחלילה ביסמונט הוא כישלון מובהק לייצג את הימין? אכן, הגענו לזמנים טובים.
    סגור
  • 105.
    שישאר
    תניה U S A 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    האידיוט הזה יש לו הרבה דאואיין משכל תשאירו אותו ותרדו עליו כל הזמן.
    סגור
  • 104.
    ביסמוט
    דולי 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בדיחה מהלכת על שתיים שרוט על כל הראש. דוחה ברמות על החכם חנוכה הזה....מכוער בפנים ובחוץ בעיקר...מדבר בצורה זוועתית מתלהם עוקץ פשוט להקיא עליו....ויפה שעה אחת קודם....איך שאני רואה אותו יושב באולפן בימי שישי? אני ישר מעבירה ערוץ!!!!!!! וחבל......אני מאוד אוהבת את תוכנית החדשות עם דני קושמרו....ובגלל התולעת הזו אני מעבירה.....
    סגור
  • 103.
    בסמוט (ל"ת)
    יוסי 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 102.
    פרופסור גבי
    Ami 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מר וימן הרי תמיד הצבעת למפלגת העבודה אתה מוכן להיבדק במכונת אמת שלא כך הדבר..??
    סגור
  • 101.
    פרופסור
    תום 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה יש לפרופסור המלומד על כך שאת האולפן ממלאים פרשנים ושדרנים שמאלנים במובהק. מדוע לא יהיו באולפן מספר שווה של שמאלנים וימניים? אז הבעיה של נציג בודד לא היתה עולה.
    סגור
  • 100.
    ביסמוט
    עיתונאי 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אולי הוא לא מתאים כי עוד עדין מדי לרעבי השמאל.ינון מגל שמעון ריקלין הראל סגל עירית לינור אלה צריכים להיות ואז נראה את כתבי השמאל הקבועים ו קובעים.עמית סגל אחד ויחיד שאומר את דבריו בצורה ישירה אמיתית וכואבת לשמאל.
    סגור
  • 99.
    איזון קדוש... ביסמוט לעומת
    חח 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אמנון אברמוביץ', רינה מצליח, גיא פלג, דני קושמרו, דפנה ליאל ודנה וייס
    סגור
  • 98.
    הבעיה באולפנים הם המגישים מהשמאל
    משה 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה אתה רוצה מביסמוט שהוא 1 נגד 5? כתבה של איש שמאל אין ספק בכך. אחלה ביסמוט נכנס במושחתים מהשמאל.
    סגור
  • 97.
    לפי הכתבה נראה שביסמוט השיג את יעדו
    אלי 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביסמוט תותח על, שם את כל הפאנל בכיס הקטן
    סגור
  • 96.
    ביסמוט ועמית שיזרקו אותם. כמו שעשו בערוץ 13
    סילביה 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביסמן
    סגור
  • 95.
    טעותו של פרופ' וימן
    הפילוסוף 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכישלון הוא לא ביסמוט (גם אם הטענות הביקורתיוות שהשמיע וימן כלפיו נכונות ברובן). הכישלון הרמיתי הוא של אולפן שישי, בשל הפורמאט הלא מאוזן והחד-צדדי שלו שמשדר חוסר סובלנות וסתימת פיות, תוך פגיעה בעקרונות של חופש הביטוי ופלורליזם מינימלי הראויים בדמוקרטיה אמיתית.
    סגור
  • 94.
    איזה עמדות יש לימין?
    גבי 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מה הם מיצגים באמת?הם מיצגים עמדות שמעודדות תפישת עולם הזויה שלראש ממשלה מותר לשקר, לרמות, לפעול בניגוד עניינים, להחליט לבד, לאפשר לאויבים בפוטנציאל לרכוש נשק הכי מתקדם, שמדינה יכולה לפעול בניגוד לדין בין לאומי, שמדינה יכולה לעשוק כי יש איזה הבטחה אלוהית, תפישת עולם של עליונות כי לנו יש אלוהים (שבבחינה מדויקת של עובדות היסוריות מאומתות) נכשל כשלון חרוץ בקיום ההבטחות שלו אבל הוא יושיענו מכל צרה, תפישה שאומרת שאנשים שלא עובדים, לא מיצרים ערך כלכלי יקבלו יותר תקציבים ותנאים מאנשים עובדים ויוצרי ערך רק כי הם יכולים לכופף מנהיג חלש ועלוב נפש.
    סגור
  • 93.
    ניתוח פסיכולוגי משמאלן סופני
    עובד 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמו כל השמאלנים העקומים והמעוותים דר למדעי הזבביר מתפוצץ מקנאה ושנאה . הוא דוקא משעשע וחמוד ומבריק תמות חמות
    סגור
  • 92.
    בועז ביסמוט
    יהודית 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכתבה ממש נכונה כבר שבועות צופה ומשתגעת מהעליהום באולפן על בועז והוא יוצא חלש מאדדדדדד
    סגור
  • 91.
    טבריה
    משה עבו 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ויסמוט מייצג את הימין ,מביא תגובות מנומקות ומלומדות ,גם אם אינו רהוט עדיין עדיף על ההתלהמות והאובססיות של רינה מצליח וחבר מריעיה ... יש התהפכות יוצרות זו מפריעה לאג'נדה של מאן דהוא ...
    סגור
  • 90.
    עורך ישראל היום ביסמוט
    מלי 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מצויין לא מסוגלים לקבל אדם שלא נוח לשמאל רצויי אדם מפוייס יתר ימין חלש שאפשרלתקוף ולא חהזכיר את נתניהו שהץנוא נפשם
    סגור
  • 89.
    ביסמוט הוא נציג מובהק
    אניהיא 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    של בלפור.הוא מייצג אותם נאמנה,גם בדרכו להציג נושאים שוליים כבעלי חשיבות,וכמוליכי הדרך ומסקנותיה.כך למשל העבר וההיסטוריה הציונית הישראלית,אנחנו במסחטת התפוזים הולכים וניכחדים עם העלמות הפרדסים. סטלין לעומת זאת הפך להיות( סוף סוף) אימת הימין.והחרדה והזעזוע ממנו כל פעם שהוא מתהפך בקברו,עצומים וגדולים.אומנם שרה בעצמה יש במשפחה רוסים,אך מי כמוה יודע מה זה אומר.היא שכחה לציין שהיא בת לשושלת של הצאר,ולא של הקומוניסטים.
    סגור
  • 88.
    תימצתת בדיוק רב את מה שאני חשה
    איב 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנוכח הצפייה במר' ביסמוט.
    סגור
  • 87.
    עוד 0מאלן מטונף שרוצה להכתיב מציאות מדומה,לך לברלין (ל"ת)
    שי 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 86.
    זה לא משנה מי יבוא. הימין נחות. נקודה.
    חיים 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בשמאל נמצאים האינטילגנטים
    סגור
  • 85.
    ביסמוט הוא האגזוז של הלפור
    ביבוש ובן 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוציא את כל הגזים הרעים מהמשפחה המטורללת ומפיץ ומזהם את האוייר
    סגור
  • 84.
    ביסמוט
    שאול סלע 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שאתה לא מאוזן בדעות שלך אני הצופה שים לב איפה הוא יושב הפנל תמיד בקצה השולחן ובדרך כלל במיעוט ימני ועוד הערוץ 12
    סגור
  • 83.
    אולפן שישי
    משה 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להביא את שפטל לאולפן ומולו ישבו 20 שמאלנים יאכל את כולם בלי מלח.
    סגור
  • 82.
    בדיחה ושמה וימן
    ארז 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה המרצה הכי גרוע שלי באוניברסיטה. "הלץ", קראנו לו.
    סגור
  • 81.
    בועז בימוט חכם וטוב מהכתבים באולפן
    נורית 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בועז ביסמוט לא מתאים לאולפן שישי רק כי לא נדחף ודחף במרפקים. פשוט לא נתנו לו לדבר!!! חבל. הפסדנו. רק רייטינג מעניין את האולפנים. לא האמת והחוכמה בפרצוף!!!.
    סגור
  • 80.
    בועז ביסמוט
    ביל 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בועז ביסמוט מיצג נאמנה את עמדות הימין מרכז וכל אדם בר דעת מבין שהוא מייצג את רוב עם ישראל
    סגור
  • 79.
    גבי ויימן
    חיים 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היות וגבי ויימן הוא תומך שמאל מובהק כל חייו לא מפליא שינסה להרחיק את ביסמונט המשכיל והחכם והרהוט מהפאנל. כמו בכדורגל אם כוכב משחק בקבוצה היעד מב.1 של הקבוצה מנגד היא להפחל את הכוכב.כי אז כוחה של כל הקבוצה נחלש
    סגור
  • 78.
    לא כוחות
    יגאל 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו לא חוכמה גדולה באולפן כל כך עוין וחד צדדי להתמודד 4 מול 1+ מנחה/מגיש ששולט במועד ומשך זמן התגובה. לא כולם זה עמית סגל וגם לו קשה מאוד
    סגור
  • 77.
    Bb לא יכול לטעון שאין לו נציג בפאנל החשוב
    למה ביסמוט? 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Bb הוא אלוף המצאת הספינים והטיעונים והטענות והמענות...למה הוא מקופח. אז שיביאו את bb לאולפן
    סגור
  • 76.
    כתבה לא רצינית
    יגאל 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רב אנשי הימין שראויים ומתאימים לייצג בפאנל לא רוצים להופיע בערוץ הפח ובוודאי לא בשבת.
    סגור
  • 75.
    לא השתנה כלום
    שמ 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקיצור וימן העיקר לא מזרחי
    סגור
  • 74.
    מסכים בהחלט
    דודי 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביסמוט לא מובן ובלתי נסבל
    סגור
  • 73.
    עלוב
    צח 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא עלוב נפש סמרטוט בבית בק ריה
    סגור
  • 72.
    אתה צודק אבל אתה לא אובייקטיבי (ל"ת)
    ימין 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    מזמן ערוץ 12 זאת מפלגה לכל דבר ועניין.לא צופה כלל (ל"ת)
    סופוקלס 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    ביסמוט ? ימני ? רק בשביל המשרה
    איציק 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכרתי את ביסמוט שנים ותמיד נטה שמאלה ( שוויון וצדק חברתי וכ״ו) ורק כשעבר לערוך את העיתון ( טוב קצת לפני ) הפך ״ימני״ וגם זה לא. הוא לא ימני, הוא יותר תומך ביבי ( שכבר מזמן לא ימני) . בקיצור, הכסף משנה דעות כמו שקרה למירי רגב ואחרים שהתחילו בשמאל ועברו לימין .
    סגור
  • 69.
    נציג של הימין? אתם שומעים את עצמכם? חצי הפאנל לפחות צרי
    מלי 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההתנשאות של השמאל טרם הרפתה ממנו. עדיין הוא רוצה בערוץ אובייקטיבי לכאורה שהביא 4 פרשני שמאל ולשסות אותם בנציג ימין.
    סגור
  • 68.
    ביסמוט
    אריאל 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שצף הדיבור שלו בלתי נסבל ומעיק! כמו כן משדר יוהרה על שום דבר..... תעבירו אותו למי שמוכן לסבול אותו.....
    סגור
  • 67.
    ביסמוט
    דין דין 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחליפו את ביסמוט בברדוגו.
    סגור
  • 66.
    ביסמוט מעולה
    סמדר 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעל ידע ויכולות רטוריות ואפילו עם הומור. מה שחסר לפעמים לצד השני. הוא שונה, אז מה? שונה זה לא לא-טוב ואפילו ע
    סגור
  • 65.
    מדוייק ביותר
    יעל 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחבבת את האיש אבל הוא גורם לי לאי נוחות בפאנל. יש נוספים כמו עמית סגל שיכולות לתת מענה הולם ראוי רהוט ממוקד. חבל על זמן מסך שמתבזבז.
    סגור
  • 64.
    מסכים! הוא גורם לי למבוכה כמעט מדי שישי (ל"ת)
    שי 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    אהבתי את ההגדרה
    אהבתי 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכות רטורית דיבור קופצני קליעה בול!!
    סגור
  • 62.
    מזפזפ
    משה 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברגע שאני רואה שעוד מעט בפאנל, אני עובר לערוץ מתחרה. אני לא שותף לרייטינג שמבוסס על הזויים
    סגור
  • 61.
    אתה פרופסור?את הכתבה שלךהייתי נותנת לתלמידי
    אוי לאקדמאים 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדוגמא לכתיבה נחשלת וגרועה ותאמין לי שזה בלי שום קשר לפוזיציה.
    סגור
  • 60.
    ביסמוט נציג נאמן לערכי הימין - צעקנות, פלגנות, עבודת
    יניקן 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלילים של עגל זהב מושחת, נציג נאמן לאנשים שכל הוויתם - לשון ארוכה בישבן אדונם
    סגור
  • 59.
    הטימטום מעוור
    מרדכי 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרופסור או לא פרופסור אבל השינאה לימין מביאה את הכותב לתאר את אנשי הליכוד כחולי סרטן."ביביסטים סופניים".אז כך את הפרופסורה שלך כותב טיפש ולך להיתבייש בעצמך.השינאה מעוורת אתכם ומוחקת כל טיפת אנושיות אם נותרה בכם ,שמאל ראדיקלי הזוי.
    סגור
  • 58.
    בועז ביסמוט
    זין 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזבוז זמן לשמוע אותו. לא ענייני וק משמיע דעות אישיות ללא כל אפשרות לכנות לו מעניין מה עבר לאחראים בערוץ 12 כשצירפו אותו לפאנל . כנראה שהם היו לאחר לילה ללא שינה או בגילופין
    סגור
  • 57.
    עיתןנות מגוייסת
    עוזי 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם העיתונאים מנוולים ונבזים אתה מייצג את השמא אם לא ביסצוט ענק מייצג אתהיצין מי אתה שתקב מי מתאים ומי לא מתאים תסתום את פיך העלוב והמסרחח תתבייש לך
    סגור
  • 56.
    ברור שבשביל רייטינג
    ג'וני 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכותו של הערוץ לבכר רייטינג על איכות אבל לא חייבים לקרוא לזה אולפן אפשר גם mma עם ביסמוט או ההצגה של ביסמוט או ביסמוז זועמוט
    סגור
  • 55.
    שופר של ביבי
    שוש 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון שביסמוט שופר של ביבי,אבל יש פעמים גם לו קשה להתווכח עם אמירות של הצד השני כשהוא צודק,על אף שעינהם של סופרי ביבי או שעוברים או ששקרים במצח נחושה
    סגור
  • 54.
    ביסמוט
    שוש 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שופר של ביבי
    סגור
  • 53.
    חגי ועמית סגל, טלו קורה מבין עיניכם
    יוסף 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האב חגי והבן עמית סגל מרבים לתת לציונים לאנשים, להטיף, נוהגים כחיילים צייתנים במלחמה. הלו, טלו קורה מבין עיניכם. הציבור החילוני לא מעריך אתכם ולא מחשיב אתכם
    סגור
  • 52.
    מקומון עלוב שכמותכם בעל דעות שמאל נאור ונאלך
    אובייקטיבי 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איני מעריץ של ביסמוט, אך בהחלט כמה רמות מעל שאר הליצנים בפאנל שישי.
    סגור
  • 51.
    אין ספק,פנל על טהרת גזע השמאל הציב בובה כדי כאילו לאזן (ל"ת)
    אולפן ששי שופר השמאל 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    מה??
    יוני 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביסמוט תותח לעל.
    סגור
  • 49.
    לא מרבה במילים כי יודע שהימין משקר (ל"ת)
    רן 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    ביסמוט
    אלי 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היחיד נגד ארבעה שמאלנים שמנסים לא לתת לו לדבר אבל הוא מצליח להכניס לכולם גם לחמור גיא פלג
    סגור
  • 47.
    הוכחת שהוא יותר ממתאים (ל"ת)
    טרומפלדור 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    בועז ביסמוט עושה לכם בית ספר
    מויש 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינני איש ימין, הצפיה בבועז ביסמוט נלחם סימולטנית עם שלושה עיתונאים ואף יותר, מעוררת אצלי הערכה רבה אליו. הוא מהיר מחשבה, מהיר תגובה, רהוט ומצליח לתת פייט ללא שום רגש נחיתות. אני אפילו לקחתי עיתון ישראל היום של סופ"ש
    סגור
  • 45.
    ביסמוט
    ימני 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עולה על כל אחד בפאנל כתבה של השמאל הפחדני שפוחד כל שבוע מחדש. אינטיליגנט וידען גדול
    סגור
  • 44.
    ביסמוט
    ימני 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עולה על כל אחד בפאנל כתבה של השמאל הפחדני שפוחד כל שבוע מחדש. אינטיליגנט וידען גדול
    סגור
  • 43.
    דעה: כותב "הפרוז" הוא שמאלן קיצוני לא רלוונטי
    ויימן 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו לך תתווכח עם עוכר ישראל . אנחנו בזים לך ויימן. ביסמוט הרי ימשיך לבקר אצלנו בסלון כל שישי. ומי זה?אפריים ויימן שמו? ינבח שיירת ראש הממשלה נתניהו תעבור
    סגור
  • 42.
    מה אתה רוצה מהאיש החביב הזה?
    שמאלן 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מכיר את המושג הלועזי-ג'נטלמן?
    סגור
  • 41.
    אתה היועץ לימין?
    איתי 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבין מהטור הזה שהסיבה שכל אורחי האולפן תוקפים את ביסמוט ובזים לו וקוטעים אותו, נובעת מזה שהוא נחות ולא עומד ברמה הדרושה כדי לייצג את הימין. זה לא בגלל שהוא מייצג את הימין וכל שאר הפאנל מייצג את השמאל... הצחקת את סבתא... נראה לפרופסור המכובד או מה שלא יהיה, שנציג הימין ייבחר לפי רצונו... לא מפריע לפרופסור בכלל שיש נציג ימין אחד בפאנל של 6-8 מנחים/פרשנים? כנראה שלא. מה שמפריד לו זה שביסמוט לא מספיק רהוט... ואיזה תחליפים מצא... אורי אורבך- ז"ל. עמית סגל-דתי שלא מופיע בשישי. אלדד- איש מקסים אבל חסר פלפל. ממש תודה לך על הייעוץ. עיצות אחיתופל...
    סגור
  • 40.
    איזה מלל מקושקש שחוזר על עצמו כל הזמן
    ישראל 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה פרופסור זה
    סגור
  • 39.
    גוב אריות.....
    ריקי 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוזמן לאולפן ימני אחד יושבים סביב אותו שולחן עוד 5 שמואלנים.... שאפו לביסמוט.....
    סגור
  • 38.
    נכון מאד
    נעמי 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכימה עם כל מה שכתבת, והצופים צריכים לסבול אותו.
    סגור
  • 37.
    דעה: כותב הפרוזה הוא שמאלן קיצוני
    ויימן 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו לך תתווכח עם עוכר ישראל. ביסמוט
    סגור
  • 36.
    מסכימה עם כל מילה
    נעמי 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביסמוט לא מתאים בעיניי בגלל מאפייני אישיות והתנהגות. הוא מתנהג כמו מנהל האולפן. כשפונים אליו הוא מטיף לאחרים, מלמד את כולם איך צריך לענות, מתייחס בפטרוניות בילתי נסבלת, עונה לא לעניין , גורם לאוירה לא נעימה בפנל.
    סגור
  • 35.
    הקנאה והפוזיצינ
    רמימ 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאומן עד כמה אפשר לסלף. אני פרופסור לעמך אומר לך שאת הרייטינג לערוץ העלוב הזה מביא רקבועז ביסמוט, חריף, שנון וידען, חשיבה מהירה ותשובות שלא תצפהלהם במהירות הסילון. רואה, במקום כתבה ארוכה , תימצות קצר ונכון. לא קשקשת כשלך.
    סגור
  • 34.
    חמישה נגד אחד שמנצח אותם
    יוסף חכמון 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין טוב יותר לייצג את הימין כפי שעושה בועז ביסמוט המבריק.ואם נקח בחשבון שהאולפן גדוש אנשי שמאל שלא מאפשרים לו להשלים משפט שלם..נבין את כדולתו דל האיש..אולפן 12 ללא היבמוט..בית הלוןיות.
    סגור
  • 33.
    וימן קורא לבוחרי ביבי ביביסטים סופנים?
    רחל 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאילו שלהיות תומך ביבי זו מחלה. אם זה הפרופסור של אוניברסיטת חיפה בגלל זה היא נראית כך.
    סגור
  • 32.
    לא מאפשרים לביסמוט לדבר
    מיכל 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפאנל בערוץ 12 כל הכתבים לא מאפשרים לו לדבר באופן בוטה. הפאנל לא מאוזן, קבוצה של שמאלנים מול אחד מהימין.
    סגור
  • 31.
    מסכימה עם כל מילה
    סימה 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיאור כל כך מדויק של בועז ביסמוט. ואכן נותרנו עם השאלה: למה אנו צריכים לראות אותו, אחרי שהצלחנו להתחמק מישראל היום.
    סגור
  • 30.
    שטויות
    עוזי 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדון נויימ , ן הדעה שלך ברורה !!! כל מה שכתבת בטור הטיפשי והמוטה שלך הוא במטרה לחזק את ה"פרשנים " באולפן . ביסמוט עושה עבודה מצויינת ולכן הם יוצאים מדעתם ובזים לו בחוסר נימוס וחוסר הגינות שעטופה בשינאה מטורפת לכל מי שלא חושב כמותם . אתה צריך להתבייש בטור הטיפשי הזה , פרפסור .
    סגור
  • 29.
    ביסמוט
    ריבי 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסור שיגיע צריך להיות ב13 או 20 הוא הורס את הפאנל גועל נפש
    סגור
  • 28.
    ביסמוט
    דני 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש הנכון במקום הנכון רהוט חד אמיתי קולח פעם בשבוע בערוץ רק בגללו
    סגור
  • 27.
    לשאלותיך..
    מויש 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ...''איפה אורי אורבך ז"ל... אבל למה לא פרופ' אריה אלדד? קלמן ליבסקינד'' - אורבך לא פנוי כרגע... - אלדר גנראה לר היה מספק לערוץ 12 את הרייטינג - ראה סעיף ראשון במאמרך. - קלמן ליבסקינד - עובד בערוץ מקביל.. אז...מה בעצם אתה אומר...
    סגור
  • 26.
    ביסמוט אחד הטובים.
    רן 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חכם שנון וישר
    סגור
  • 25.
    גם ביסמוט?
    רמי 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרופסור ויימן שפסל את עמית סגל וכעת את בועז ביסמוט מראה שהם קוץ בעין
    סגור
  • 24.
    תלכו כפרה על בועז
    שושי 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בועז יותר שווה מכולכם
    סגור
  • 23.
    כעובד מצודת זאב לשעבר השנה אעבוד במשרד אמן ןאמן ראיתי
    אקדמאי אשכנזי נאה 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את השמאלן הזה
    סגור
  • 22.
    וזה פרופסור..
    יניב 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כימני גאה, אני כל כך שמח שביסמוט הוא נציגי שם, למרות שזה נמוך מכבודו. החבורה השמאלנית ההומוגנית שהשתלטה על אמצעי התקשורת ובכללם אתה אדוני הפרופסור, עכשיו רוצים לקבוע איך ייראה הימני הנכון בפאנל. החוצפה עוברת כל גבול. ביסמוט מעבר להיותו בכמה רמות מעל חברי הפאנל הן ברמת הטיעונים והן בעניין שהוא מביא, הוא מייצג מדהים ומושלם לכל מי שימני ולא בהכרח תומך ביבי נלהב.
    סגור
  • 21.
    שמאלנים בוגדים
    דרור 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לא לא שמים לב שהכותב פה הוא שמאלני בוגד , בועז לא רואה אותכם ממטר
    סגור
  • 20.
    יפה שברור לכולם שכל האחרים שמאלנים
    גל 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייצוג של הימין בתקשורת הוא עלוב וגם כשיש מישהו מסבירים שהוא עלה תאנה. עדיף ביזמוט מאשר עוד שמאלני בתחפושת. לפחות הפרופסור המכובד יודע שנשאר מייצגים את עמדות השמאל. תקשורת עלובה במיטבה
    סגור
  • 19.
    הופעה דוחה
    עזרא 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביסמוט הוא דף מסרים מהלך של בלפור. אפשר לותר עליו ולהביא רק את הדף.
    סגור
  • 18.
    בועז ביסמוט
    דב 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה הוא לא מתאים בגלל שהוא אומר לכם את האמת בפנים .
    סגור
  • 17.
    בועז ביסמוט
    דב 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתאים מתאים מתאים
    סגור
  • 16.
    לא ביסמוט הוא הבעייה אלא
    יורם ברט 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההטייה השמאלנית המוכרת עד עייפה של כמעט כל יושבי האולפן. כשמוסיפים לכך את תרבות הדיון וגסות הרוח של 'בעלי הבית' מתקבלת תמונה ברורה לגמרי של משחק מכור. בהיקף ידיעותיו, זכרונו ויכולת הניתוח שלו, עולה ביסמוט על כל יושבי הקבע של האולפן המנואץ הזה (כמעט אפילו עולה על כולם יחד) וללא ספק יש לו הרבה מה לומר. המנהג שלו להגיב על דברי אחרים, ממש לא מייחד אותו. מה שכן מייחד אותו הוא מיעוט (עד כדי אפס) הפרעות לדברי יתר המשתתפים. כבר מזמן הצפייה שחץלי בחדשות ערוץ שתיים היא באמצעות שליפת תוכנית שהסתיימה וכך אני יכול לדלג על כל הבלי אברמוביץ', רוני דניאל, פלג המטופש והמגוחך ולהשאר עם עמית סגל, אהוד יערי ועוד אחד או שני כתבים ששווים האזנה.
    סגור
  • 15.
    וימן
    יעקב 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גבי וימן אם אתה נגד איש ימין סימן שהוא בסדר,תדאג למרץ אותנו תעזוב, אין כמו בועז,
    סגור
  • 14.
    צודק
    חיים 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביסמוט מלומד ואינטלגנט, אך לא רהוט ומרושע כיריביו
    סגור
  • 13.
    ככה זה ימין אחד מול חמישה שמאל
    צופה 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שכותב המאמר לא מתייחס ל"איזון" הקלוקל באולפן שישי,לצופה במסך זה יותר נראה כמו ארבעה או חמישה שדרים/פרשנים שנמנים עם מחנה האנטי ביבי מול פרשן אחד שנאלץ להגיב לכל אמירה שהם מייצגים באין פרשנים ימנים לצידו,ושגיא פלג מעיר בברוטליות לביסמוט ש"הוא לא חייב להגיב על כל דבר באולפן" נדמה שהוא מתחסד ושוכח שאולפן שישי הפך מזמן שופר למחנה האנטי ביבי ואם היה איזון ראוי מתבקש היה לצרף לביסמוט לפחות עוד שלושה שיגיבו מהצד הימני על דברי שאר העיתונאים.ביסמוט עושה עבודה טובה ונאמנה ודבריו כמו דברי נציגי השלטון הנבחר בישראל אינם "באים בטוב" בקרב הצד השני שאותו מייצגת נאמנה רוב התקשורת והאקדמיה
    סגור
  • 12.
    ביסמוט
    משה 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שהכתבה צודקת הוא מיותר.עדיף שבלי שנראה אותו ישלח את התכתיבים של משפחת המלך והמנחה יקרא אותם.
    סגור
  • 11.
    אתה כותב מוכשר אך מאוד תמים !
    ארז 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום עיתונאי או דובר מוכשר ככל שיהיה לא יוצג שם באור חיובי אלא הוא יהיה קישוט שתלוי על כסא בקיצו של הפאנל רק כדי לצעוק ולהשתלח עליו. מזמן אנשים בימין כולל אותי הספיקו לצפות בחדשות ובפאנלים המזוייפים האלה.
    סגור
  • 10.
    התנשאות של איש שמאלני .
    טלנט ה 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד בערוצים 12..13.אנשי השמאל מופיעים במלא כוחם בכמות המראיינים ותוקפים.,ביסמוט איש אינטלקטואל חכם ולא נכנס בדברי ג'סי הרוח. בחכמתו עונה וזה פוגע בביטחון הסובבים.
    סגור
  • 9.
    האחרון עיקר (ל"ת)
    איש 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    חי בסרט
    צוחק 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביסמוט רהוט ומוציא מדעתם את חגורת הפיינשמקרים
    סגור
  • 7.
    ודאי גבי, הקסם מתפוגג אבל הקסם של
    חיים 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב גבי ממחזר את עצמו. מקודם לפני שבוע או שבועיים השתלחות בנציג הימין "הקסם מתפוגג" עכשיו בנציג ימין אחר.שום מילה על עיתונאי השמאל שנוהגים כעדר ויותר כפעילים פוליטים מאשר עיתונאים. או שעינייך לא רואות ומוחך לא מעכל או שאתה צבוע שמתעלם מהעובדות ומספק את הסחורה שאתה חושב שצריך ע"מ להשתייך לזרם ולהמשיך לקבל במה
    סגור
  • 6.
    תקשיבו טוב מה ביבי אומר על עצמו
    דון קישוט 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצביעי רק ביבי,מה השמות האלו עושים לכם? פוטין,קים,ארדואן ונחוש אחרון לרשימה.... כולם אותו די.אן.איי. ניחשתם? אהה בטח שלא ,כי זו כת . כת רק ביבי
    סגור
  • 5.
    מי אמר
    רמת אביבי 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם חושבים כך... ואנחנו מרוצים מכך שפעם אחר פעם מכניס אצבע לעין של השמאלנים חגיגה גדולה
    סגור
  • 4.
    אתה אמיתי?
    די 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביסמוט מספר 1
    סגור
  • 3.
    לי נרא יותר שהפרופסור נחות...
    איתמר ק 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביסמוט פשוט בשתי דרגות מעל הכתבים באולפן.
    סגור
  • 2.
    היתה הפוגה ממושכת מקישקושיו הקבועים של הפרופסור מה קרה?
    יותם 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה חזר? תאוריות קונספירציה למה ביסמוט מופיע? מה עוד? ביסמוט הוא פרשן? הוא עוד דובר בתחפושט פרשן שנשלח על ידי השלטון לדקלם את דף המסרים. זה הכל.
    סגור
  • 1.
    ביסמוט ארכאי, טרחן, לא מבין את המדיום בו הוא מתארח
    צ'ונג לוין 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    9 1
    הוא מתאים לפרינט בלבד, וגם זה במקרה הטוב. עמית סגל לעומתו, הוא אחד הביביסטים המושבעים הרהוטים ביותר שיש. לא כוחות.
    סגור