דעות

"ממשלת ישראל – אתם צריכים משקפיים, הגיע הזמן שתפקחו את העיניים!"

טיפלתם בגל הראשון בהצלחה, אבל אז נחתם על זרי הדפנה ונדבקתם לתפל. היו לכם חודשיים עד חצי שנה וכלום לא קרה. אם חס ושלום אני הייתי מנהל את העסק שלי בצורה הזאת, הייתי מגיע לפשיטת רגל
יעקב הלפרין |  17
יעקב הלפרין (צילום יח"צ/ צילום מסך)
אבא שלי זכרונו לברכה לימד אותי תמיד להיות ישר וכן עם עצמי, וזה הדבר הבסיסי ביותר שאני מצפה מהמנהיגים שלנו. יום הכיפורים מאחורינו, אבל מה עם חשבון הנפש שלכם, הפוליטיקאים שלנו?
כ-7,000 נדבקים ביום, אלפי עסקים בקריסה, מאות אלפים מובטלים, מדינה שלמה סגורה, ואתם... האחראים על גורלנו, מתעסקים באינטרסים אישיים ובהפגנות כוח של ילדים. זוהי הקריאה שלי אליכם, בשם העם כולו שנקעה נפשו, בשביל מיליון אנשים שאין להם את הכוח לצעוק די! עד מתי תובילו אותנו לתהום פעורה?! 
האמון של כולנו בשפל המדרגה. תפסיקו להתעלל בנו, תאמרו "כשלנו", תתחילו דף חדש ותתמקדו כבר בעיקר.
אתם, נבחרי הציבור, העברתם אותנו לא פחות מ-3 מערכות בחירות. עכשיו משהן נגמרו, הגיע הזמן לקחת את עצמכם בידיים, לשחרר את השיקולים האגואיסטיים ולתת לנו לחיות. הגיע הזמן להסיר את החליפות, ללבוש את בגדי העבודה, להתכנס יחד ולדבר לא על שמאל, לא על ימין ולא על מרכז, אלא על דבר אחד בלבד – איך להחזיר אותנו לביטחון, לאמונה. יש לכם את היכולות, זה הכול עניין של החלטה. 
הקורונה היא גזירה משמיים ומודה אני – אין לי פתרון קסם לבעיות שהיא הביאה איתה וזה גם לא מתפקידי, אבל יש לי הצעה: הביאו והתייעצו עם האנשים שמבינים בדבר ושליבם טהור. האם פעם ראיתם רופא או רופאה שלא רוצה להציל חיי אדם? תתייעצו איתם ועם האנשים הנכונים מהכלכלה ומעולם העסקים, ואל תקצצו להם את הכנפיים כמו שעשיתם עם גמזו. מטעם הסמכות שניתנה לכם על ידינו, בחרו בקברניט אחד, לא פוליטיקאי, האדם הנכון להיות "ראש הממשלה של הקורונה". תנו לו או לה לחמוק מהקרחון, להוביל ולנווט את המדינה בראש מורם והחלטי, בלי לזגזג ובלי החלטות בדקה ה-91. אני מבטיח לכם, שברגע שנרגיש ביטחון ונזכה לדוגמה אישית – הציבור יפסיק לזלזל, יישמר לנפשו, ישמור על החוק ויגן על הסביבה שלו, בדיוק כמו על ביתו שלו. 
ראו את הקורונה כהתקפת טילים על ישראל. האם גם אז תתעסקו בריבים בין מפלגות, במחאות או בבתי כנסת? ברור שלא. כולם יסתגרו בבתים וידונו רק בדבר אחד – איך למגר את המלחמה ולעשות את הטוב ביותר למען מדינת ישראל. במקום, אתם – אנשים טובים, שהשקיעו את נפשם למען המדינה, עסוקים כעת במלחמות אגו על מי יקבע ומי יגיד את המילה האחרונה.
סגר זה דבר נכון. כמו שהרבה דברים קורים הוא קורה מאוחר מדי. מוטב מאוחר מאשר אף פעם. מתישהו מישהו יצטרך לתת את הדין על כך שהסגר נמרח בלי סוף. מתו אנשים. לעסקים שנסגרו ונפתחו שוב לא הייתה עבודה. אנחנו נמצאים כנראה במצב כנראה קשה מאוד, על גבול הנואש. כולנו נמצאים בשעת חירום. זה מצב שישראל לא הייתה בו. קודם כל צריך למגר את מה שהנגיף עשה והממשלה תרמה לו. אם הייתה מתעשתת קודם, לא היו מגיעים למימדים הללו.
מכובדיי, התחלתם טוב ונכון, טיפלתם בגל הראשון בהצלחה, אבל אז נחתם על זרי הדפנה ונדבקתם לתפל. היו לכם חודשיים עד חצי שנה וכלום לא קרה. אם חס ושלום אני הייתי מנהל את העסק שלי בצורה הזאת, הייתי מגיע לפשיטת רגל. האם לשם אנחנו מובלים?
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    קיבלת את חבילת המיליונים ונעלמת
    ערן 11/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה וחברך ויזל שדדתם את קופת המדינה קיבלת כסף שמספיק לך לשנה שלמה והוצאת את העובדים לחל"ת. על אלה שהחזרת קיבלת מענק נוסף מהמדינה. אל תזכיר את אביך באותו משפט שאתה משרבב לתקשורת מדי פעם כי אביך היה צדיק אמיתי ואם אתה מזכיר את דבריו כדאי שתפעל לפיהם
    סגור
  • 15.
    רשת הלפרין חייבת להעלם מהעולם
    יותם 10/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סחורה נחותה פרסומות רעשניות צווחניות ומטעות ובעל בית עם אגו שדורש טיפול פסיכולוגי
    סגור
  • 14.
    אם גזירה משמים-פנה לשמיים.
    בעל הגזירה 10/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדואליות הטיפשית של הדתיים גרועה מווירוס. מצד אחד טוענים שהכל בידי שמיים. ומאידך רוצים חיסון מבני אדם. מזל שמספר מטורפי הדת גדול דיו שייחשבו לנורמאליים. (אגב.הלפרין אחלה בן אדם למרות הכל.)
    סגור
  • 13.
    הלפרין אתה רואה סרט
    ירוק לגמרי 10/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הלפרין , התבכיין ואמר שהוא מפסיד ויצא בקמפיין שעלה הרבה מאוד כסף, עכשיו יוצא שוב. בלי בושה. צא ולמד מה זה חסר ואיך מתמודדים עם זה .
    סגור
  • 12.
    בוא לאילת אשאיל לך משקפיים לראות דגים. בוא לחופש. (ל"ת)
    קיסוס 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    משקפיים
    אלי 10/2020/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יעקב הלפרין, המתחסד הגדול ביותר. מוכר משקפיים שמראות רק כמה רע במדינה
    סגור
  • 10.
    מגדל
    משן 10/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דיי לבכות התעדרתם על חשבון נזקקים עדשה אתה קונה המעפיל בקרית שמונה ב2שח מוכר ב700זה גרדיות
    סגור
  • 9.
    יעקב אלפרין היקר, הקברניט מוביל את המדינה לאסון, כי רק
    משקפופר 10/2020/03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    את נתניהו מעניין רק נתניהו ושום דבר אחר לא!!! המשפט יושב לו על הגרון כמו סכין ! קורונה?! ממש הצחקת אותו!! נפלנו חזק עם האיש הזה שמוקף בחנפנים, "יס מנים" ! עצוב מאד ואנחנו במלחמה רצינית שהציבור , בעיקר החרדי קיצוני לא משתף פעולה ומקבל מאיתנו, משלמי המיסים שנמצאים בחל"ת או אבטלה קיצבאות שינאה !
    סגור
  • 8.
    איזו בושה לנו
    גאו 10/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האמירה "טיפלתם בגל הראשון בהצלחה, האומנם? זו אולי הטעות הכי נפוצה ונפיצה המשוגרת אלינו מבוקר עד ערב. המצב היום הוא העדות החזקה ביותרהוא ההוכחה שהפארסה הנ"ל מטעה מסיטה ויוצרת תיקוות שווא לכל אזרחי המדינה. מה השורה התחתונה של תוצאות הטיפול בהתפרצות הקורונה בפברואר מרץ: נסיגה כלכלית אדירה של ישראל שיקח שנים לתקנה, הרס חיים לאלפים או הרבה יותר מאזרחי המדינה, אובדן עשתונות נוראי של הממשלה והעומד בראשה, מיגור הכנסת כגוף עצמאי מהממשלה, ואובדן האמון של האזרחים איש ברעהו ובשילטון כולו. הנגיף לא הוגף, אנחנו הסתתרנו ולא עשינו כלום כדי להתחזק אל מול הנגיף (מעשה בת היענה וטמינת הראש בחול) וכשחזרנו למציאות הנגיף צחק והשתלט. נתניהו וממשלתו הובסו במאבק בנגיף זו המציאות ולא אחרת
    סגור
  • 7.
    כל מילה
    רחל כהן 10/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכתבה מדם ליבו מדינת חלם
    סגור
  • 6.
    אנשים עם לב טהור???
    אבי 10/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהיכן נולדת? בגין שהיה צנוע, התחיל בהסתה נגד מתנגדיו והיא להסית נגד הקיבוצים. נתניהו שכלל את השיטה והסית נגד השמאל שבנה את המדינה. אני זוכר את האבא רפאל הלפרין, זוכר שהחל כמתאבק, ונכנס לכלוב אריות עם מקל בידו. הערצתי את האיש!
    סגור
  • לאבי היקר-מי ייתן ואתה תמכור משקפיים לעם העיוורי
    בעל הגזירה 10/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובתך פוקחת עיניים ואמיתית. ההסתה הנוראה התחילה עם בגין המתוסכל שהצביע לעבר הקיבוצניקים בוני הארץ הזו כמהרסיה חבל מאוד.
    סגור
  • 5.
    כל מילה
    רחל כהן 10/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יצאה מדם ליבו של הלפרין, צודק צודק מדינת חלם..
    סגור
  • 4.
    חחחחחח עוד טיפש שחושב שיודע יותר טוב (ל"ת)
    לילי 10/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    אתה
    יגאל 10/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא מעניין אף אחד, כמו ויזל, עשירים שמנסים לעשות סיבוב בכל גל אין לך רגשות לעובדים או לאזרחים הכול סובב סביב רווחיך ידעת לפחות בניגוד לויזל לרדת למחתרת לאחר הגל הראשון לאחר שקיבלת מה שקיבלת וראו איזה פלא איך שהברז נסגר יוצא שוב אתה נלחם על הקצפת ואין אימון בדבריך.
    סגור
  • 2.
    שרות טוב
    איקא 10/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתום תתבייש קודם תדאג לתת שרות טוב ואמין ללקוחותיך מוכר משקפים וכעבור שנה מתפרקות וטוען שאין חלקי חילוף וזה מה יש שרות גרוע
    סגור
  • 1.
    שחקן
    משה 10/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תפתח את סניפיך ותפסיק לספק סיפורים ותירוצים על מנת לספק את רצוניך להשען על המדינה....
    סגור