פודקאסט

"לקוח רוצה רעיון חזק, חד, מגניב וויראלי - הכל בבריף אחד"

משה בנימין |  4
דני קמושביץ. EARCATCHER (צילום עמוד הפייסבוק של דני קמושביץ)
הקופירייטר דני קמושביץ התארח השבוע בפודקאסט הפרסום EARCATCHER של מירן פחמן. קמושביץ, לשעבר באדלר חומסקי ולאחר מכן בראובני פרידן כבר הספיק להפוך לפרילאנס בשוק הפרסום. 
בתור אושיית סושיאל שמייצגת את הדור החדש של ענף הפרסום, קמושביץ מגדיר את עצמו כפרסומאי שהוא "בן כלאיים". על השינויים התכופים בעולם הפרסום אומר קמושביץ "מנסים לעשות ממה שיש היום נוסחה למחר אבל זה לא עובד". 
על העבודה עם הלקוחות הוא אומר: "הרבה פעמים הדרישה לחדשנות מגיעה מהלקוחות...הם רוצים רעיון חזק טוב מהיר חד מצחיק מגניב וויראלי - כל זה בבריף אחד ואם אתה לא עונה על אחד מהם אז אולי זה לא יצליח וגם לא יקחו אותך לפרויקט הבא".
על הפער בין מה שנחשב ל"דרך הישנה" בפרסום לדרך החדשה אומר קמושביץ: "היה לי מקרה עם מותג מוביל בישראל שבו הגענו עם רעיונות לפרזנטציה והלקוח לא עף מהרעיונות לאופליין ואז אני הגעתי. זה היה עוד כשהמשחק היה שונה מהיום, הצגתי את הרעיון שלי ועפו עליו והרגשתי את העצבים של המשרד בחדר, של 'מי זה הבחור הזה ומאיפה הוא הגיע, זה שלא עשה קמפיין בחיים שלו ולא יודע לכתוב או לא עשה ככה וככה' והתביישתי, הרגשתי אפילו שאני בוגד קצת בחברים שלי, במשרד שלי".
 
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.

הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    התחיל טוב, סיים ברברבנות מיותר
    או בקיצור 03/2018/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אהבתי שהוא אומר את האמת: הבדיחה היא עליכם פרסומאים יקרים של שנת 2018 שנתקעו ב-2005. הבדיחה היא כבר לא על מנהלת המותג שפרסומאים מזדקנים כה אהבו לחבוט בה ש"לא מבינה" קריאטיב. הפרסומאי הממוצע היום לא בלופ ורק המעטים משכילים לשרוד במערבולת.
    סגור
  • 3.
    קמשוביץ בעצמו חזק, חד, מגניב וויראלי. כבוד! (ל"ת)
    יוני 03/2018/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    טוב כשאתה ליצן פייסבוק ולא באמת איש מקצוע אז זה קשה (ל"ת)
    חיים קשים 03/2018/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מי זה ומה רע בכל מה שהלקוח מבקש?
    רם 02/2018/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזק, טוב, חד, מגניב וויראלי - אפשר לחשוב שמדובר בבקשות מוגזמות או מנוגדות. בסה״כ מדובר בהרבה מילים שמבטאות את אותו דבר - רעיון חזק וטוב חייב בהכרח להיות חד. אם הוא חזק וטוב וחד אז יש סיכוי שהוא יהיה גם ויראלי. ולגבי מגניב... סתם מילה דבילית
    סגור