פודקאסט

"ההבדל בין יח"צ לפרסום הוא שאצלנו זה לא זבנג וגמרנו"

מייסדו ובעליו של משרד הייעוץ התקשורתי יוניק מדבר עם פחמן על פרסום, ירידת קרנה של העיתונות, העולמות החדשים, רני רהב ועוד
כתבי אייס | 
נסים דואק. יוניק (צילום יח"צ)
נסים דואק, מייסדו ובעליו של משרד יחסי הציבור, הייעוץ התקשורתי וניהול המשברים יוניק הוא האורח השבועי בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER של מירן פחמן.
דואק התייחס למערכת היחסים של משרדי היח"צ עם משרדי הפרסום המטפלים בלקוחות ולעתים נלחמים על אותו נתח שוק ומקומם בעסקי הלקוח כשלדבריו שניהם למעשה "מחשבים את זמנם". על עסקי היח"צ בשנים עברו אומר דואק: "מה שנדרש אז בשנות ה-90 זה קשר טוב עם עיתונאי עורך או כתב, שהיה מכניס הרבה ידיעות. איש יח"צ טוב היה יודע למשוך בתנוך אוזנו של עיתונאי עד שאוזנו מסמיקה כסלק והידיעה היתה נכנסת לעיתון". 
על תחום היח"צ בימים אלו אומר דואק: "בעשור הזה לא מספיק להיות רק אדם שמכיר או יודע לנסח אסטרטגיה תקשורתית - כל מותג היום הוא בעצם מותג פוליטי כי הוא מתמודד עם שורה של תביעות מצד מהציבור. פעם ההבדל בין מותג פוליטי למסחרי היה בכך שהבמבה על השלט לא פותחת את הפה אבל הגענו ליום שהמותג המסחרי כן פותח את הפה, או פותחים לו את הפה כי הוא צריך להסביר מה זה זיהום הרכב או הרכיבים שיש במזון ואיפה אתה מייצר את הבגדים שלך אם אתה מותג הלבשה וכו'".
על ההבדל בין משרדי היח"צ למשרדי הפרסום אומר דואק: "אצלנו זה לא זבנג וגמרנו עם אימפקט שכולם מדברים עליו ושוכחים אותו אלא לייצר שיח מתמשך שנגזר מערכי היסוד של המותג".
 
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.

הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה