פודקאסט

חצי שעה של השראה: עם חמוטל שיבר מנכ"ל Schieber Research

הפודקאסט של ערן גפן מגיע לאייס, כולל הארכיון המלא. בכל פרק, גפן מנסה לזקק את סוד הקסם של האורחים שכל אחד מהם מצליח בתחומו
משה בנימין | 
חצי שעה של השראה. חמוטל שיבר (צילום יח"צ)
סדרת הפודקאסט חצי שעה של השראה שבה ערן גפן, מנכ"ל ומייסד סוכנות הקריאייטיב והחדשנות GefenTeam מארח דמויות ייחודיות ומעוררות השראה, מגיעה לאתר אייס, כולל הארכיון המלא עם כל הפרקים הקודמים. 
בכל תכנית, גפן מנסה לזקק את סוד הקסם של האורחים שכל אחד מהם הצליח ומצליח בתחומו. הפודקאסט המרתק מספק השראה וחדשנות למנהלים, יזמים וכל מי שאוהב ללמוד. וגם, בודק איך אפשר ליישם את הכללים הללו בחיים של כולנו.
בפרק מיוחד מניו יורק גפן מארח את חמוטל שיבר, מייסדת ומנכ"ל Schieber Research, בוטיק מחקרי שוק וליווי אסטרטגיה שיווקית. חמוטל ייסדה את החברה כדי לעזור למקבלי החלטות בעזרת מחקר תמציתי ואמין. השיחה עוסקת בגידול המטורף של אמזון בשנים האחרונות ולאן היא עוד יכולה להתפתח ועל איך ההיסטוריה חוזרת על עצמה דרך אמזון.
שיבר מציגה את השינויים שעוברים דור ה-Y וה-Z, כיצד הסיפורים משפיעים על הצרכנים, ואיך הם מייצרים ערך ללקוח, ואיך לספר סיפור יהיה יותר חזק מכל פרסומת (כולל סיפור אחד על ילד שבלע קפסולה של מכונת כביסה). בהמשך, על הצורך בשייכות ומה המותגים עושים כדי לייצר אותה, על קהילות ועל הפלטפורמות הדיגיטליות והחיבור בין דיגיטלי לפיזי.
במהלך עבודתה שיבר יעצה למאות לקוחות מהגדולים במשק, שימשה כסמנכ"ל בחברת מודיעין תחרותית ובחברת השקעות. בנוסף, כתבה על מגמות צרכנים ותעשייה בעיתונים המובילים בישראל ומרצה באופן קבע בכנסים, בתי ספר למנהל עסקים, חברות, ארגונים לא ממשלתיים וסוכנויות ממשלתיות. בוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית והוסמכה כעו"ד.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה