פודקאסט

חצי שעה של השראה: עם אהובה תורג'מן מנכ"לית ומבעלי BBB

הפודקאסט של ערן גפן מגיע לאייס. השבוע עם מנכ"לית BBB על הרשת שצמחה מ-4 סניפים ל-100; על ההיגיון השיווקי-כלכלי וימי האסטרטגיה בבוקר והפלנצ'ה בלילה
כתבי אייס | 
אהובה תורג'מן. חצי שעה של השראה (צילום יח"צ)
סדרת הפודקאסט חצי שעה של השראה שבה ערן גפן, מנכ"ל ומייסד סוכנות הקריאייטיב והחדשנות GefenTeam מארח דמויות ייחודיות ומעוררות השראה, מגיעה לאתר אייס, כולל הארכיון המלא עם כל הפרקים הקודמים. 
בכל תכנית, גפן מנסה לזקק את סוד הקסם של האורחים שכל אחד מהם הצליח ומצליח בתחומו. הפודקאסט המרתק מספק השראה וחדשנות למנהלים, יזמים וכל מי שאוהב ללמוד. וגם, בודק איך אפשר ליישם את הכללים הללו בחיים של כולנו.
השבוע מתארחת בפודקאסט אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי רשת BBB, עליה מספר גפן, כי היא "אשה שיודעת מה היא רוצה ולאן היא שואפת בכל רגע נתון - ליותר. היא עומדת כיום בראש הקבוצה המובילה בתחום ההמבורגרים בישראל, הכוללת 3 מותגי המבורגר מובילים: BBB, מוזס ובורגרים". בשיחה עם גפן היא מדברת הצטרפותה ב-2008 כשהרשת כללה 4 מסעדות והדרך משם ל-100 סניפים, עם קרוב ל-3,500 עובדים. 
תורג'מן מספרת איך היא בנתה את האסטרטגיה ברשת בתחילת הדרך, כאשר במהלך הימים היא הייתה כותבת את האסטרטגיה ואת ספר ההפעלה, ובלילות הייתה הופכת המבורגרים על הפלנצ'ה. עוד היא מספרת על הסיבה לפריצה וההצלחה של הרשת ומה ההיגיון השיווקי-כלכלי מאחורי ניהול 3 מותגים במקביל. לסיום, היא נזכרת בטעויות שעשתה לאורך הדרך ומה למדה מהן, מה היא מחפשת בצוות הניהול הבכיר ומהם מנועי הצמיחה העתידיים של הרשת והתחום.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה