פודקאסט

חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את איילה צורף

השבוע בפודקאסט, שיחה עם איילה צורף, כותבת ועורכת לשעבר ב-TheMarker ומי שהקימה וניהלה את יחידת הדיגיטל בתנובה. על צ'רצ'יל, כלכלה שיתופית, דור המילניאלז ועוד
כתבי אייס |  1
חצי שעה של השראה. ערן גפן מארח את איילה צורף (צילום יחסי ציבור)
איילה צורף הייתה כתבת ועורכת ב-TheMarker ולאחר מכן הקימה וניהלה את יחידת הדיגיטל הקונצרני של קבוצת תנובה, עד שפשוט קרה למה מה שקורה לטובים ביותר - משבר גיל ה-40.
צורף חיפשה משהו שיעניין אותה, ומתוך סקרנות היא התחילה לחקור את העולם של כלכלה שיתופית - עולם שלטענתה כאן בכדי להישאר, עם מודלים כמו Eatwith, Uber ו-Airbnb. היום, 6 שנים אחרי, היא מובילה את התחום כיועצת ומרצה ועובדת עם הארגונים הגדולים במשק, בראשם צה"ל.
בפודקאסט דובר על למה כלכלה שיתופית היא דבר כזה מסעיר, למה בכל זאת יש עליו ביקורות (הוא לא רק פרפרים ופרחים כמו שהרוב חושבים), איפה הכלכלה השיתופית פוגשת את המותגים והמנהלים של החברות הגדולות במשק ואיך השתמשו בה גם בצבא במיזם חדש. כמו כן, על הצורך האנושי שהיא ממלאת, וניתוח לדור המילניאלז שרואה בשיתוף חלק בלתי נפרד מהחיים שלו.
עוד עלה בשיחה בין גפן לצורף: איך צ'רציל השתמש בעבר במודלים שהולכים להשתמש בהם בעתיד הקרוב בצבא, למה אם לא יהיה win-win אמיתי לכל הצדדים זה לא יעבוד ומדוע עדיין יש לצורף בעיה עם Uber.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחיה מעניינת על עולם מרתק וצומח
    ניצן 04/2019/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקריאה נוספת בתום הכלכלה השיתופית ממליץ להיכנס לאתר חדש ומקצועי https://www.wesocial.co.il/
    סגור