פודקאסט

חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את תרי ישכיל מפרטנר

סמנכ"לית השיווק של פרטנר משוחחת עם ערן גפן על התפקידים שעברה, קבלת החלטות, העולם החדש והמתפתח, השינויים בקרב הצרכנים והשוק ואפילו על שמה הייחודי
כתבי אייס |  3
ערן גפן ותרי ישכיל (צילום יחסי ציבור)
השבוע האורחת בפודקאסט הפרסום ושיווק של ערן גפן, היא תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק של פרטנר. גפן וישכיל שוחחו על הדרך המיוחדת שעברה עד לסמנכ״לות, מעולמות של פסיכולוגיה ומחקר (עם התמקצעות בקבוצות מיקוד לכל החברות המובילות במשק), על התפקידים שעברה לאורך הדרך וכיצד הלימודים שלה עוזרים לה בעבודה גם היום, בדגש על קבלת החלטות.
ישכיל דיברה על הדברים שהיא למדה ולומדת מהעבודה בפרטנר, איך הם מתאימים את עצמם לעולם החדש המתפתח ועל העבודה בכל עולמות השיווק במקביל. כמו כן, על השינוי שנעשה בקרב הצרכנים והשוק, על ההבדל שבין שיווק לפרסום, ולסיום, ניתוח של הקשר בין פרטנר לנטפליקס ופרטנרTV בתור אגרגטור בעולם הטלוויזיה. השיחה בין גפן לישכיל הגיעה גם לשמה המיוחד, ולמה תמיד יזכרו אותה בגללו. 

 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גפן אומר 4 'כאילו' במשפט אחד
    אבשלום 07/2019/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עומק אינטלקטואלי מרשים ויכולת ורבאלית עשירה...
    סגור
  • 2.
    אוף, מה יהיה עם גפן
    ג'ודי 07/2019/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מאנפף ובולע מילים... קשה מאוד להאזין לו גם זה יהיה מאוד מרתק
    סגור
  • 1.
    דוגמא מצוינת לחברה לא רלוונטית
    דודי מהרצליה 06/2019/30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    פרטנר היא חברה שהשקיעה שנים ארוכות תקציבי עתק בפרסום ומיתוג באוויר. כשהייתה רפורמת סלולר המיתוג התברר ככלום ושום דבר והצרכנים נטשו והמחירים ירדו. עד שהיום פרטנר וסלקום נמצאות במצב בכי רע. לכן עם כל הכבוד למנהל השיווק שיהיה שם, אף מנהל שיווק של החברה הזאת או כל חברת סלולר אחרת לא בנה שום ערך ושום דבר שאנשים יסכימו לשלם עליו יותר לעומת המתחרות הזולות. לכן לא משנה מי יהיה בתפקיד בעיני הוא תפקיד פקידותי בלבד ללא משמעות, אם יושב שם דחליל או בעל ניסיון. התוצאה היא שמשלמים על פרטנר כמו שמשלמים על הוט מובייל או משלמים על WE.
    סגור