חדשות

הנהלה חדשה לחברת השבבים הישראלית Valens

גדעון בן צבי אשר שימש מנכ"ל זמני בחברה, יאייש את תפקיד המנכ"ל. פיטר מרטנס, מומחה עולמי לתעשיית הרכב, ייכנס לתפקיד יו"ר מועצת המנהלים 
מערכת אייס | 
גדעון בן צבי מנכ"ל ואלנס, פיטר מרטנס יו"ר ואלנס (צילום יחצ)
חברת השבבים הישראלית Valens מתחדשת במנכ"ל חדש, גדעון בן צבי, וביו"ר מועצת מנהלים חדש - פיטר מרטנס. 
בן צבי הוא אחד ממשקיעי החברה וחבר במועצת המנהלים, אשר מילא בחודשיים האחרונים תפקיד של מנכ"ל זמני בחברה. לזכותו רשומים שלושה אקזיטים מרשימים: Ligature, Wizcom ו– Briefcam. 
מרטנס הוא דמות ידועה בתעשיית הרכב הבינלאומית. בעבר שימש סמנכ"ל הפיתוח של אאודי וסמנכ"ל טכנולוגי של וולוו, כמו גם תפקידי הנהלה שונים בדיימלר ובג'נרל מוטורוס. 
החברה, שהוקמה בשנת 2006, היא המפתחת המובילה בעולם של טכנולוגיית HDBaseT, המאפשרת התקנה פשוטה, יעילה וחסכונית של מערכות להפצת תוכן מולטימדיה ברמת אולטרה HD, ללא דחיסה ולמרחקים ארוכים. כיום, הטכנולוגייה הזאת מהווה תקן עולמי למוצרי אודיו-וידאו, שמקודם באמצעות ארגון התקינה הבינלאומי. את המוצרים של ולנס אפשר למצוא בין השאר במקרנים ובמסכים ענקיות האלקטרוניקה הבינלאומיות. 
צירופו של מרטנס, המתמחה בתעשיית הרכב, נובע מכך שלפני ארבע שנים הקימה החברה חטיבה עסקית שמתמקדת בפיתוח תקשורת מהירה בתוך הרכב. למעשה, כבר השנה יותקנו שבבים של ולנס במכוניות מרצדס. החברה אף הודיעה לאחרונה שארגון התקינה העולמי MIPI Alliance, בחר בטכנולוגיה שלה לשמש כבסיס לתקן החדש מתוצרתו לתקשורת מהירה במכוניות. 
כעת, עובדים שם במרץ על מימוש התקן והבאת מוצרים תומכי תקן לשוק בהקדם. באגף המולטימדיה השיקה החברה לאחרונה שבב ייחודי שתומך בהעברת וידאו בתקן HDMI 2.0 למרחקים ארוכים בקצבים וברזולוציה שאינם אפשריים באמצעות טכנולוגיות אחרות בשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה