מינויים

עוזי לוי עוזב את תפקידו ב-WeWork כסגן נשיא נדל"ן

בצל קשיים פיננסיים אליהם נקלעה חברת השכרת חללי העבודה, מי שהיה אמון על התרחבות תחום הנדל"ן בחברה מסיים את תפקידו לאחר קצת יותר משנה. לאור המשבר, תוכניות פיתוח מסוג זה לא נראות באופק   
מערכת אייס | 
עוזי לוי, WeWork (צילום מסך מתוך אתר המרכז לנדל"ן, ויקיפדיה-דוד שי)
עוזי לוי, סגן נשיא לנדל"ן ב-WeWork מסיים את תפקידו בחברת השכרת חללי העבודה בתום כשנה וחצי. זאת, על רקע קשיים אליהם נקלעה החברה כתוצאה ממשבר הקורונה אשר הגיעו לאחר שנה בעייתית מאוד לחברה אשתקד במהלכה רשמה החברה הפסדים פיננסיים חדים.   
לוי היה מיועד לעבוד על התרחבות אפיק הנדל"ן החברה בהיבט של איתור נכסים, פיתוחם וקידום פרויקטים מיוחדים, לרבות כניסה לתחום הדיור להשכרה בארץ. ואולם עיתוי כניסתו לתפקיד היה בעייתי, שכן משבר הקורונה בתחילת השנה הנוכחית פגע בחברה קשות לאחר שנה גרועה מאוד מבחינת החברה. 
ב-2019 הייתה מיועדת וויוורק לצאת להנפקה לפי שווי של כ-50 מיליארד דולר, אולם אז המשקיעים הטילו ספק במודל העסקי של החברה, ושוויה צנח לפחות מ-10 מיליארד דולר בתוך חודש. במהלך שנה רשמה החברה הפסדים של מעל מיליארד דולר, וברבעון האחרון א הזדקקה לחבילת חילוץ מסופטבנק, התאגיד היפני בעל המניות בחברה שהפך לבעל השליטה המרכזי בה עם הזרמת  מיליארדי דולרים לסיוע. 
עם תחילת השנה הנוכחית ופרוץ משבר הקורונה, ספגה החברה מכה נוספת בשל הגבלות התנועה וההתקהלות אשר הותירו את חללי העבודה שברשותה שוממים והובילו למכה כלכלית אנושה לחברה ולהפסדים נוספים. 
תחת אקלים זה, פיתוח עסקי ותוכניות התרחבות בתחום הנדל"ן התרוקנו מתוכן ונדמה שאינם בראש מעייני החברה. על כן, הודיע לוי על עזיבתו את תפקיד סמנכ"ל הנדל"ן בחברה. 
לפני כניסתו לתפקיד בוויוורק, ייסד לוי את "דירה להשכיר", חברה ממשלתית לדיור להשכרה בה שימש כמנכ"ל משך 4 שנים. לפני כן שימש במגוון תפקידים בכירים באגף החשב הכללי באוצר, בבנק לאומי, באלעד גרופ קנדה ובתאגיד אי.די.בי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה