מינויים

סמי בקלש מונה לנציג ועד עובדי סלקום בדירקטוריון החברה

לאחר שבפברואר סיכמו ההנהלה והעובדים על הקצאת מושב בדירקטוריון לנציגם, אושר המינוי שהגיש הועד להצבעת הדירקטורים המכהנים. בקלש יהיה הראשון בישראל להתמנות לדירקטור מטעם העובדים בחברה פרטית
איתי פת-יה | 
מיה יניב וסמי בקלש
דירקטוריון סלקום אישר את מינוי הדירקטור שהציע ועד העובדים בתור נציג מטעמו. את המושב החדש יאייש רו"ח סמי בקלש, כשהמינוי מגיע בהמשך להסכם מתחילת פברואר בין הועד להנהלה, בו בין השאר סוכם על הקצאת זכויות הצבעה לעובדים באמצעות נציגם.
המינוי של בקלש הוא בבחינת תקדים, שכן לראשונה בחברה פרטית בישראל, שלא הייתה קודם לכן בבעלות ממשלתית, מתמנה לדירקטוריון נציג מטעם העובדים. יו״ר ועד עובדי סלקום מיה יניב סיפרה כי היא "גאה להוביל ציון דרך היסטורי בתולדות יחסי העבודה בישראל", והוסיפה כי "קולם של העובדים, המהווים חלק בלתי נפרד מהחברה צריך להישמע לא רק באסיפות הסברה ובכלי התקשורת, אלא גם במקום בו מתקבלות ההחלטות לגבי מצבה ועתידה". 
לבקלש תואר בחשבונאות ומשפטים מאוניברסיטת תל אביב וניסיון רב בתור דירקטור בחברות ציבוריות, ממשלתיות ומדווחות. כמו כן בקלש מייעץ בעניין יישום כללי ממשל תאגידי בחברות. "אין לי ספק שנסיונו הרב ושיתוף הפעולה הפורה בין ועד העובדים למנכ״ל הקבוצה מר אבי גבאי יסייעו לנו להצעיד את ״קבוצת סלקום״ הכי גבוהה שאפשר", כך מסרה ניב בעניין מינויו.
קראו עוד ב-ice
לצד המושב בדירקטוריון, ההסכם שחתמו העובדים מול הנהלת סלקום כולל פרישה מרצון של 450 עובדים. עבור הועד, תנאי הפרישה עליהם הצליחו לסכם מהווים הישג, שכן לפיה התכנית העובדים שיפרשו יקבלו מתן מענק מוגדל לפי תחשיב של ותק כפול שכר חודשי, ייעוץ פנסיוני ופנסיית גישור, ועבור הפורשים מעל גיל 45 מענק נוסף בגובה משכורת חודשית.
בשבוע שעבר העריכה החברה את הפסדיה ברבעון החולף ב-46 מיליון שקל. בצד ההודעה מסר המנכ"ל גבאי ש"למרות משבר הקורונה, אנו ממשיכים בתוכנית העבודה שלנו. מהלך גיוס החוב הינו רובד נוסף מתוכנית זו והוא מצטרף למהלכים אסטרטגיים שביצענו מאז תחילת השנה, בהם מזכר הבנות מחייב לרכישת גולן טלקום וההסכם עם נציגות העובדים. שורת מהלכים אלה ואחרים שנבצע בהמשך נועדו להשיב את סלקום לרווחיות ולחזק את מעמדה כקבוצת התקשורת המובילה בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה