מינויים

"גרין פרודקשנס" מקימה מחלקת תוכן לפיתוח טלוויזיה ומצרפת לשורותיה את רות עפרוני

חברת ההפקה הבינלאומית מקימה מחלקת תוכן לפיתוח טלוויזיה. עפרוני תמונה לראש תוכן תחום הטלוויזיה, תיזום ותפתח תוכן לסדרות איכות בארץ ובחו"ל, תאתר כישרונות חדשים ותעבוד עם מיטב היוצרים בארץ. עפרוני: "הכותבים בראש סדר העדיפויות שלנו"
שרון טל | 
רות עפרוני, גרין פרודקשנס (צילום מאתר גרין פרודקשנס)
חברת ההפקות הבינלאומית גרין פרודקשנס, בבעלות רועי קורלנד וגל גרינשפן, מרחיבה את פעילותה בתחום הטלוויזיה בארץ ובעולם ומגייסת את הסופרת רות עפרוני כמנהלת תוכן בכירה לתחום הטלוויזיה.
המינוי של עפרוני יחזק את פעילותה של גרין פרודקשנס, כאשר יעל בניה מנהלת את הפיתוח בחברה, מאיה פישר מנהלת את מחלקת הקולנוע והטלוויזיה, ורות עפרוני צורפה כראש תחום תוכן הטלויזיה במחלקה. 
רות עפרוני בעברה ערכה חדשות, פיתחה וערכה תוכניות אקטואליה, אולפן, ילדים וריאליטי. במשך שנים שימשה מנהלת פיתוח פורמטים ביולי-אוגוסט הפקות ויזמה וניהלה את "פרויקט סרט של 48 שעות". היא בוגרת החוג לתקשורת ועיתונאות והחוג לפילוסופיה באוניברסיטה העברית ומוסמכת בקולנוע תיעודי מאוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון.
במסגרת התפקיד, עפרוני תיזום ותפתח תוכן לסדרות איכות בארץ ובחו"ל, רות תגשר בין הפרויקטים הישראלים לפרויקטים הבינלאומיים בשאר הסניפים של החברה בעולם, תאתר כישרונות חדשים ותעבוד עם מיטב היוצרים בארץ.
רות עפרוני: "אני נרגשת וגאה להצטרף לגרין, שהם כמוני לפני הקורונה: רזים, ממזרים ועם ברק בעיניים. ביחד יש לנו יומרות עד השמיים להביא לארץ ולעולם תוכן דרמה עדכני, סוחף ומעורר מחשבה ולב. בראש סדר העדיפויות שלנו נמצאים הכותבים. אנחנו מתכוונים לזהות ולהנחות טאלנטים חדשים עם קול ייחודי ולבסס מערך פיתוח, תמיכה ומשוב לכותבים מנוסים מהשורה הראשונה". 
רועי קורלנד, מנכ"ל ובעלים גרין פרודקשנס: "אני שמח לצרף את רות לגרין ככוח נוסף לחיזוק תחום הטלוויזיה. יחד עם רות הגדרנו את היעדים והמטרות ליצור תוכן איכותי ומרתק יחד עם היוצרים והכותבים. רות תהיה מנהלת תוכן תחום הטלוויזיה וצופה לנו דרך מעניינת יחד". 
ב-11 שנות פעילותה, גרין פרודקשנס הפיקה סרטים זוכי פרסים כגון "פיגומים", "לב שקט מאוד" ו"הנוער", פרסומות למיטב החברות הגדולות במשק הישראלי.  סרטי החברה כיכבו בפסטיבלים בעולם כמו: קאן, ברלין, וסאנדנס והופצו בישראל ובמדינות רבות אחרות, ומתמחה בקופרודוקציות בינלאומיות.
החברה פתחה סניף נוסף באוסטרליה ובניו זילנד, בשיתוף עם חברת הפרסומות הבינלאומית Sweetshop, ומפתחת סרטים וסדרות לשוק העולמי, אותו מנהל גל גרינשפן. 
בשנה האחרונה הפיקה החברה סדרת דרמה חדשה לתאגיד- "אחד על אחד" בכיכובו של תומר קפון ובבימוי מתן יאיר ("פיגומים"), שצפויה לעלות בנובמבר הקרוב. בנוסף החברה עובדת על 3 סרטים חדשים שנמצאים בעריכה וצפויים לעלות לקולנוע בשנה הקרובה - הקומדיה "לשחרר את שולי" בכיכובם של חברי שלישיית מה קשור, "סינמה סבאיא" של אורית פוקס בכיכובה של דאנה איבגי, ו"הסירו דאגה מליבכם" בבימוי תום שובל ובכיכובה של השחקנית הצרפתיה ברניס בז'ו.
כעת, גרין פרודקשנס מרחיבה את פעילותה גם בתחום הטלוויזיה, ומקימה מחלקת תוכן לפיתוח טלוויזיה בישראל, שאותה תוביל רות עפרוני כראש תוכן תחום הטלוויזיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה