מינויים

טדי שגיא ממנה את גיא ורדי ויניב אמזלג למנכ"לים של זרוע ההשקעות Globe Invest

השניים ינהלו את ההשקעות הבינ"ל של הקבוצה בבעלות איש העסקים טדי שגיא, המחזיק בנכסים בהיקף של כ-5.5 מיליארד דולר
שרון טל |  1
טדי שגיא, גיא ורדי ויניב אמזלג (צילום יונתן בלום, סטודיו Twims)
קבוצת טדי שגיא מקדמת צמד מנהלים בכירים, יוצאי פירמת הייעוץ ארנסט אנד יאנג (EY) וממנה אותם למנכ"לים משותפים של גלוב אינבסט (Globe Invest), הפמילי אופיס המשמש זרוע ניהול ההשקעות של קבוצת שגיא ברחבי העולם. המנכ"לים החדשים, גיא ורדי (40) ויניב אמזלג (37) הצטרפו לקבוצת שגיא לפני כשנתיים ויחליפו את המנכ"ל היוצא סאבס קונסטנטינו, בעברו מנכ"ל ברקליס בקפריסין.  
טדי שגיא הוא הבעלים של פורטפוליו נכסי נדל"ן והייטק בהיקף של כ-5.5 מיליארד דולר בבריטניה, ספרד, גרמניה, רומניה וקפריסין. שגיא, המדורג כאחד מאנשי העסקים הנזילים בישראל ובאירופה, היטיב לקרוא את המפה לקראת המשבר הנוכחי כאשר בשנתיים האחרונות ביצע מימושים בהיקפים משמעותיים בעסקיו וכיום חלק מהותי מהונו, המוערך בכ-4.8 מיליארד דולר לפי דירוג פורבס האחרון, נזיל וזמין להשקעות חדשות.
גלוב אינבסט אחראית על ניהול כלל ההשקעות הריאליות והפיננסיות וניהול היתרות הנזילות של שגיא. הצוות כולל אנשי מקצוע מתחומים שונים בהם אנליסטים, מנהלי השקעות, רואי חשבון, עורכי דין, אנשי טכנולוגיה, נדל"ן ומיסוי. תחת זרוע זו, מתוות האסטרטגיה לחברות הקבוצה, מבוצע תהליך איתור ההשקעות וחיתום, וניהול ההשקעות השוטף עד למימוש. באמצעות זרוע ההשקעות שגיא משקיע גם בחברות טכנולוגיה, פינטק ומסחר אלקטרוני.
במהלך השנתיים האחרונות, גיא ורדי שימש כמנהל ההשקעות הראשי ואמזלג ניהל את תחום המיזוגים והרכישות של הפמילי אופיס. השניים הובילו תהליך רה-ארגון של חברות שונות בקבוצה והרחיבו את פעילות זרוע ההשקעות של שגיא. גיא ורדי ויניב אמזלג חברו לשגיא לאחר ששיתפו פעולה מספר שנים בתפקידם הקודם במחלקה הכלכלית של ארנסט יאנג (EY) בה ורדי שימש כראש תחום עסקאות הנדל"ן והנפקות בבורסת לונדון (LSE), ואמזלג שימש כמנהל בכיר במחלקה.  במסגרת תפקידם החדש, ורדי ואמזלג ינהלו את ההשקעות הקיימות בקבוצה ויובילו הליכי איתור הזדמנויות עסקיות, מתוך משרדי זרוע ההשקעות בלונדון ובקפריסין.
במקביל למינוי זה, שגיא מחזק את זרוע ההשקעות והרגולציה. לתפקיד היועץ המשפטי הבכיר ודירקטור בקבוצה גויס פייר אטיאן לאליה (44), יוצא בנק ההשקעות היפני נומורה וגולדמן סאקס, לילה מביא עימו ניסיון רב של מעל 20 שנים ויפעל בלונדון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צריך לזכור שטדי שגיא עשה את עיקר עושרו מהימורים ברשת!
    יהודי 08/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה לכאורה לא מוסרי בעיני
    סגור