מינויים

סבב מינויים בחברת פרסום החוצות נור: זאביק נור ימונה למשנה חיצוני למנכ"ל

חברת פרסום החוצות "נור" יצאה בסבב מינוי בכירים. זאביק נור ימונה למשנה חיצוני למנכ"ל. יעל נור-ברקוביץ לסמנכ"לית השיווק בחברה; שירה רייניץ לסמנכ"לית המכירות 
אנגלינה יוסים | 
זאביק נור (צילום תומר רוטנברג)
חברת פרסום החוצות "נור" יצאה בסבב מינוי בכירים כחלק מהרחבת פעילותה בארץ ובחו"ל. זאביק נור ימונה למשנה למנכ"ל. זאביק משמש כמנכ"ל יהב דפוס דיגיטלי ב-23 השנים האחרונות ומשמש כדירקטור בחברות הקבוצה ובחברות נוספות. 
לתפקיד סמנכ"לית המכירות בחברה תמונה שירה רייניץ. שירה תהיה אחראית על מכירות בכל פעילויות החברה, שיתופי פעולה חדשים ותמיכה בהקמת פרויקטים מיוחדים באפריקה ורומניה. בשנתיים האחרונות שימשה כמנהלת מחלקת המכירות ברדיו תל אביב. 
יעל נור-ברקוביץ תמונה לסמנכ"לית השיווק בחברה. בעבר שימשה כמנהלת תכנון פרויקטים וסטודיו בחברה. בת אל נור-איטליאנו תמונה לסמנכ"לית הרכש והפיתוח העסקי של החברה. היא כיהנה בשנתיים האחרונות כמנהלת הרכש והשיווק בקבוצה ועשור לפני שהייתה אמונה על ניהול לקוחות אסטרטגיים.

מימין לשמאל: יעל נור-ברקוביץ', סמנכ"לית שיווק; זאביק נור, משנה חיצוני למנכ"ל; בתאל נור, סמנכ"לית רכש ופיתוח עסקי; שירה רייניץ, סמנכ"לית מכירות בחברת נור; 
החברה רכשה לאחרונה את פעילות השיווק של שלטי ה"לארג' פורמט" של חברת רפיד מקבוצת הכשרת היישוב, נכנסה לתחום פרסום על גבי אוטובוסים בשיתוף פעולה עם חברת אפיקים ויחד זכו במכרז אגד אזור מרכז ודרום. בנוסף, החברה נכנסה לתחום המסכים הדיגיטליים באיילון ומנהרות הכרמל עם צפי להרחבת פעילותה הדיגיטלית בתחילת 2021. נור רכשה 
נור רכשה בחו"ל כ-40% בחברה המחזיקה את זיכיון בשדה התעופה בגאנה Kotoka"" ונמצאת במו"מ על מיקומים נוספים באפריקה. ברומניה קיבלה החברה רישיונות למיקומים בצירים המרכזיים בבוקרשט והם יוקמו בתחילת 2021.
המייסד ובעלי החברה, משה נור, מסר כי "בתוך כל תקופה מאתגרת יש הזדמנויות חדשות ודרכים יצירתיות להתפתחות. בחודשים האחרונים הרחבנו את הפעילות שלנו לשווקים נוספים, מה שהצריך מאיתנו שינוי ארגוני בהנהלה הבכירה. אני שמח על הבחירות שלנו ומאחל לכולם בהצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה