מינויים

נויה ינאי ישראלי מונתה למנהלת התקשורת השיווקית של YES, פלאפון ובזק בינלאומי

בעבר שימשה כסמנכ"לית השיווק של BUYME וכמנהלת ה-Corporate Marketing של לאומי קארד. טרם לכן עבדה בשידורי קשת ובחברת הפרסום אוגילבי  
שרון טל | 
נויה ינאי ישראלי (צילום רפי דלויה)
אמרה כן: נויה ינאי ישראלי מונתה לתפקיד מנהלת אגף התקשורת השיווקית של חברת YES, פלאפון ובזק בינלאומי. בתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית השיווק של פלטפורמת המתנות BUYME. טרם לכן עבדה כ-15 שנה בלאומי קארד, בין היתר כמנהלת ה-Corporate Marketing של החברה, ומנהלת תקשורת שיווקית.
ינאי ישראלי מוכרת בין היתר, בזכות מהלכים אסטרטגיים שקידמה לאורך עבודתה בלאומי קארד. בין היתר, הייתה חתומה על הובלת האסטרטגיה, בניית המותג ופיתוח השפה המותגית הכה מזוהה עם החברה – "לפנק לפנק לפנק". עוד במסגרת תפקידה, ניהלה את תחומי השיווק והדיגיטל, ערוצי המכר הדיגיטליים והתקשורת השיווקית בכיכובם של קרן מור ויובל סגל.
נויה החלה את דרכה בעולם השיווק בשידורי קשת ב-1994, שם עבדה במשך 7 שנים, ולאחר מכן המשיכה לחברת הפרסום אוגילבי מקבוצת WPP, שם עבדה במשך 3 שנים עד הצטרפותה ללאומי קארד בשנת 2004, שם עבדה עד מינויה לסמנכ"לית השיווק של BUYME ב-2019. כעת, היא סימנה את המטרה הבאה – להוביל את התקשורת השיווקית של חברת YES .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה