מינויים

דנה ירקצי עוזבת את וואלה: עוברת לדסק הכלכלי של כאן חדשות

כתבת העבודה הרווחה של וואלה מצטרפת ככתבת בדסק הכלכלי לצד שאול אמסטרדמסקי, ליאל קייזר ועמית תומר. ירקצי: "מודה לעורכים ולמנהלים בוואלה ששימשו לי בית שני ונתנו לי הזדמנות להתקדם"
שרון טל |  5
דנה ירקצי (צילום אישי)
דנה ירקצי, כתבת וואלה! NEWS לענייני עבודה, רווחה וחינוך, עוזבת את מערכת החדשות שבה עבדה ב-7 השנים האחרונות לטובת מינויה לכתבת בדסק הכלכלי של כאן חדשות. ירקצי הצטרפה לוואלה! News לפני כשבע שנים, במהלכן שימשה במספר תפקידים: כתבת אזור המרכז, כתבת העבודה והרווחה וכתבת החינוך. 
<
ירקצי מונתה לכתבת בדסק הכלכלי של כאן חדשות לצד ראש התחום שאול אמסטרדמסקי, והכתבות ליאל קייזר ועמית תומר. המינוי מגיע על רקע הרחבת הדסק והעלייה בנפח הסיקור של התחום הכלכלי בתקופת הקורונה ולאחר עליית התוכנית הכלכלית היומית בכאן 11 "משחקי הכיס".

במסגרת תפקידה הטרי, ירקצי תהיה אחראית על סיקור תחומי התעשייה, הנדל"ן, המאבקים הכלכליים, שוק ההון והטכנולוגיה של התאגיד. ירקצי באה עם ניסיון רב, והיא חתומה על שורת פרסומים בולטים לאורך השנים ביניהם: הרשעתו של ראש המטה של השר לבטחון פנים יריב לוין בדקירת אדם, הבחירות להסתדרות-הדילים שרקם אבי ניסנקורן כדי למנוע משלי יחימוביץ להתמודד מולו בבחירות להסתדרות והתחקיר על מקורבי משפחת בן לאדן שהתחברו עם מוקדי הכוח בישראל למטרות עסקים.
 
ירקצי מסרה: "אני רוצה להודות לאתר וואלה ניוז ולעורכים והמנהלים בעבר ובהווה אבירם אלעד, מעיין דגן ורועי שושן שליוו אותי לאורך השנים ושימשו לי כבית שני ונתנו לי הזדמנות להתקדם, להתפתח וללמוד טוב יותר על העבודה העיתונאית. אני שמחה להצטרף לנבחרת המקצועית של כאן חדשות".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מקצועית
    איציק 10/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממש אוהב לקרוא אותה!
    סגור
  • 4.
    בהצלחה לכולם (ל"ת)
    חיים 09/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    היה עניין של זמן
    עזרא הכהן 09/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכתבת הכי טובה בוואלה חדשות, וזרקו אותה לתפקידים שוליים. שתי רמות מעל כל הרפש שהלך שם, הביאה סקופים למערכת חדשות גוססת. בשעה טובה קיבלה את הבמה שמגיעה לה - דנה את אלופה ונהנה לקרוא את התוכן שלך
    סגור
  • 2.
    אלופה אחת! (ל"ת)
    מעין 09/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    איזה תותחית את!
    מיכל קליין 09/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בהצלחה נשמה:)
    סגור