מינויים

חוצה את הכביש: סמנכ"ל השיווק של פלאפון אילן סיגל מונה למנכ"ל גולן טלקום

דירקטוריון סלקום הודיע כי אישר את המלצת המנכ"ל אבי גבאי למנות את סיגל, בן ה-44, למנכ"ל של החברה הבת. סיגל כיהן בחמש השנים האחרונות כסמנכ״ל השיווק של פלאפון, ובשנתיים האחרונות באותו התפקיד גם ב-yes ובבזק בינלאומי
מערכת ice |  3
אילן סיגל
דירקטוריון סלקום הודיע כי אישר את המלצת המנכ"ל אבי גבאי, ומינה את אילן סיגל לתפקיד מנכ"ל גולן טלקום. סיגל ישמש גם כמנהל הפיתוח העסקי בקבוצת סלקום וחבר בהנהלת סלקום, והוא צפוי להיכנס לתפקיד בתחילת 2021.
סיגל, בן ה-44, שימש בחמש השנים האחרונות כסמנכ״ל השיווק של פלאפון, ובשנתיים האחרונות שימש כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של yes ובזק בינלאומי בנוסף על תפקידו בפלאפון. לפני כן כיהן במגוון רחב של תפקידים בקבוצת בזק במשך 10 שנים, כשבתפקידו האחרון כיהן כמנהל אגף השיווק של החברה.
המנכ"ל אבי גבאי, על הצטרפותו של סיגל לקבוצת סלקום: "אילן הוא מהמנהלים הטובים והמוכשרים בענף התקשורת, ומהיכרות אישית אתו אני משוכנע שהוא יקפיץ את גולן טלקום ויביא אותה למקומות חדשים". 
סיגל מסר כי "לאחר 14 שנה בקבוצת בזק, מתוכם חמש שנים כסמנכ"ל בחברות הבנות, אני נרגש לקראת המעבר לקבוצת סלקום, להביא מהניסיון והידע משוק התקשורת, ולהוביל את גולן טלקום לצמיחה ושיאים חדשים. ברצוני להודות באופן אישי לרן גוראון, מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי על האמון שנתן בי ועל שנים רבות של עבודה משותפת ומקצועית".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה יש למנכלל?? בקושי שתי חבילות ורבע של סלולר..
    שי 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    30 giga 200 giga
    סגור
  • 2.
    זהו, אדלר בדרך החוצה מקבוצת בזק .. (ל"ת)
    חומי 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בחור נחמד שהיה עסוק מאוד ביח"צ אישי
    סיגלית 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קידם את עצמו בכל צורה אפשרית
    סגור