מינויים

על רקע החוב לסלקום: אסף עופר מונה למנכ"ל אקספון

דירקטוריון חברת אקספון WE אישר את מינויו של אסף עופר למנכ"ל החברה. עופר יחליף בתפקידו את יעקב נדבורני אשר כיהן כמנכ"ל משנת 2015 עד לאחרונה. מינויו מגיע על רקע חובות אקספון לבזק וסלקום

יהודה לוינגר | 
אסף עופר (צילום יעקב בלום)
בחברת אקספון הודיעו היום (שני) על מינויו של אסף עופר למנכ"ל החברה. מינויו של עופר מגיע לאחר שחברת הסלולר עלתה לכותרות לאחר חובותיה לבזק וסלקום. המנכ"ל החדש, אסף עופר בן ה-48, שימש במשך שלוש שנים כמנכ"ל הוט מובייל, וקודם לכן שימש כמשנה למנכ"ל פלאפון וכן כשבע שנים כסמנכ"ל השיווק בחברה.
יו"ר אקספון ובעל השליטה מר חזי בצלאל מסר לאחר המינוי כי "הצטרפותו של אסף עופר מצביעה על עוצמתה של אקספון היום ועל שאיפותיה לעתיד. מהיום הראשון התייצבנו במרכז שוק התקשורת כדי להוכיח שאפשר אחרת. חרף כוחות גדולים שניסו ומנסים לבלום אותנו, אקספון WE היא החברה היחידה שמחוללת כיום את התחרות בשוק הסלולר.  כפי שעמדנו ביעדים שהצבנו לעצמנו עד היום, כך נוביל את החברה בעידן ה-5G לעבר שיאים חדשים עם האמון הרב לו אנו זוכים מהצרכן הישראלי".
בצלאל התייחס בדבריו להודעת סלקום לבורסה שבוע שעבר כי אקספון לא שילמה את התשלום החודשי של אוקטובר. כזכור, בין סלקום ואקספון ישנו הסכם מאז שנת 2016 לשיתוף הרשתות בין שתי חברות הסלולר, וכי על אקספון לשאת בשווה עם סלקום בעלויות השוטפות של הרשת.  על פי הדיווח אקספון לא העבירה את התשלום החודשי הקבוע על חודש אוקטובר.
סלקום עצמה כתבה בהודעה כי "בשלב ראשוני זה, החברה אינה יכולה להעריך את ההשלכה על תוצאות החברה". אולם עצם הודעת הבורסה של סלקום מצהירה כוונות על חשיבות התשלום עבורה והבהילות לקבלתו.
אסקפון מסרו אז בתגובה: "בעקבות רכישת גולן על ידי סלקום נתגלעו בין החברות מחלוקות מסחריות לגביהן קיימת הידברות בין הצדדים. אקספון אינה מנהלת את יחסיה המסחריים מעל דפי העיתון, ומצרה על כך שסלקום פועלת לפגוע במוניטין אקספון לצורך קידום ענייניה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה