מינויים

משרד עו"ד מיתר פותח את 2021 ומצרף תשעה שותפים חדשים

ההכרזה על השותפים החדשים התקיימה בכנס השנתי של המשרד שהתקיים אמש בזום בהשתתפות ליאור סושרד, בנוכחות (בזום) של למעלה מ-600 עובדי המשרד
שרון טל | 
דן גבע שותף במשרד עו"ד מיתר (צילום מיכאל יעקבסון)
שותפים להצלחה: משרד עורכי הדין מיתר הודיע על צירופם של 9 שותפים חדשים לקבוצות העבודה השונות בכנס השנתי לסיכום שנת 2020, שנערך אמש בזום בהשתתפות ליאור סושרד. 9 השותפים החדשים מצטרפים ל-127 השותפים במשרד.
השותפים החדשים שהצטרפו הם:
רן קמחי – מונה לשותף במחלקת תאגידים וניירות ערך.
ליאור לוי – מונה לשותף במחלקת התכנון והבניה.
טלי לונגין -  מונתה לשותפה בתחום הייטק והון סיכון.
יהונתן זלוף – מונה לשותף במחלקת קניין רוחני וטכנולוגיה.
בוריס רוגינקין – מונה לשותף במחלקת הליטיגציה.
רועי בר – מונה לשותף במחלקת הליטיגציה.
ג'ונה אברמוביץ – מונה לשותף במחלקת תאגידים וניירות ערך.
מאור חקק – מונה לשותף במחלקת המיסים.
דורון לוי – מונה לשותף במחלקת הליטיגציה.
אודות
דני גבע, שותף במשרד מיתר אמר, כי "צירוף שותפים חדשים למשרד הוא תמיד אירוע משמח, בפרט בשנה כזו, ואני מברך את שותפינו החדשים ומאחל להם הצלחה רבה. התפתחותם המקצועית והאישית של עורכי הדין וטיפוח ההון האנושי נמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו כמשרד. אנו שמים דגש מיוחד על מקצועיות, על ערכים, על חברות, הוגנות ואמינות, ומאמינים כי באמצעות עבודה קשה, מקצועית וללא פשרות, נגיע להישגים הגבוהים ביותר ולמתן סיוע מיטבי ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם העסקיות. מדובר בעורכי הדין הטובים ביותר – מקצועית ואישית, ואין לי ספק כי הם ימשיכו לעמוד מול המשימות והאתגרים, וביחד נוביל את הפירמה אל הצלחות ושיאים חדשים גם בשנים הבאות".
מיתר הוא משרד עורכי הדין בינלאומי מוביל, עם צוות המונה למעלה מ-410 עורכי דין ולמעלה מ-60 מתמחים, והוא בעל מוניטין וניסיון רב בטיפול במגוון רחב של נושאים מקומיים ובינלאומיים כאחד. המשרד עוסק בכל תחומי המשפט המסחרי והליטיגציה. בין לקוחות הפירמה נמנים אנשי עסקים וחברות מובילות בארץ ובעולם, לרבות חברות ממשלתיות וציבוריות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה