מינויים

מיקי סוקולובסקי מונה לדובר eBay בישראל

סוקולובסקי ישמש כדובר החברה בישראל ובמספר מדינות נוספות באירופה, כחלק מפעילות eBay בשווקים בעלי פוטנציאל גבוה ויחליף את נטלי זיו אשר מונתה לאחרונה לראש מערך הדוברות בטיק טוק

יהודה לוינגר |  3
מיקי סוקולובסקי (צילום יחצ)
חברת eBay בישראל הודיעה היום (רביעי) על מינויו של מיקי סוקולובסקי לדובר החברה בישראל, במקומה של נטלי זיו שמונתה לאחרונה לראש מערך הדוברות בטיק טוק.
סוקולובסקי בן ה-36 ישמש דובר החברה ובמספר מדינות נוספות באירופה, כחלק מפעילות eBay בשווקים בעלי פוטנציאל גבוה. בתפקידו הקודם שימש בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל יחידת האסטרטגיה בקבוצת התקשורת של ג. יפית - ג'י גרופ.  לפני כן מילא שורה של תפקידי ייעוץ אסטרטגי ותקשורתי בין היתר ב-BBDO IM ופאר לוין, כמו גם תפקידי דוברות בעמותת חדו"ש ובמשרד המשפטים.
אנה פלקין, מנהלת חטיבת פיתוח עסקי בישראל, מזרח אירופה, אפריקה ורוסיה מסרה כי "בשנה האחרונה חווינו צמיחה משמעותית בכלל הפעילות של החברה בעיקר בשווקים המתפתחים ובן היתר גם בישראל עם הצטרפותם של כ15,000 מוכרים חדשים לפלטפורמה.  אנחנו נכנסים לשנה החדשה במטרה להמשיך ולתמוך בעסקים בכל הגדלים בישראל ולהקנות להם את הכלים להפוך ממוכרים לוקאליים למוכרים גלובליים בצורה קלה ומהירה".
מיקי סוקולובסקי: "שמח על ההזדמנות להצטרף לחברה מובילה וחדשנית כמו איביי. בימים כמו אלו זו גאווה להצטרף לחברה שמסייעת לעסקים קטנים ובינוניים לצלוח את אתגרי הקורונה ואני מקווה לעזור לה להמשיך במגמת הצמיחה גם בשנים הבאות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה המחליף של נטלי?
    עומר 01/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום דבר נגד מיקי אבל נטלי זיו היא כוכבת וכישרון משכמה ומעלה. פגשתי את מיקי, נראה לי אי ביי יודעים כמה התפשרו פה.
    סגור
  • 2.
    מקצוען
    אייל 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מיקי יא תותח! כל הכבוד!
    סגור
  • 1.
    מוכשר. הרוויחו. (ל"ת)
    יובל 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור