מינויים

לאחר 11 שנים בכנסת: מיכל גרסטלר מונתה לראש המטה של שגריר ישראל בארה"ב ובאו"ם

ראש המטה ויועצת התקשורת של יו"ר הכנסת מסיימת את תפקידה, תעבוד לצד השגריר ארדן. יריב לוין מסר: "משוכנע כי היא תהווה נכס גדול לשירות החוץ, ותתרום רבות לעבודה הדיפלומטית החשובה שנעשית בארה"ב ובאו"ם"
כפיר אדר |  2
גלעד ארדן (צילום פלאש90)
לאחר 11 שנים בתפקידה בכנסת, מיכל גרסטלר, ראש המטה ויועצת התקשורת של יו"ר הכנסת מסיימת את דרכה ובדרך ליעד חדש, כאשר מונתה לראש המטה של שגריר ישראל בארה"ב ובאו"ם גלעד ארדן.
גרסטלר בת ה-36 ניהלה במשך למעלה מעשור את מערך הדוברות וקשרי החוץ של יו"ר הכנסת, יריב לוין, בתפקידיו השונים כשר התיירות, כיו"ר הקואליציה, כיו"ר ועדת החוץ והביטחון וכיו"ר ועדת הכנסת. בנוסף, שימשה גרסטלר בעבר כדוברת מפלגת הליכוד. 
יו"ר הכנסת, יריב לוין: "אני מודה למיכל על למעלה מ-11 שנים של עבודה מקצועית יוצאת דופן. מיכל ליוותה אותי בתפקידיי השונים בכנסת ובממשלה במסירות ובנאמנות, וצברה ניסיון רחב בעבודה במגזר הציבורי. אני מאחל לה הצלחה גדולה בתפקידה החדש ומשוכנע כי היא תהווה נכס גדול לשירות החוץ, ותתרום רבות לעבודה הדיפלומטית החשובה שנעשית בארה"ב ובאו"ם".
מיכל גרסטלר מסרה: "הייתה לי הזכות לעבוד במשך שנים רבות לצד מנהיג אמיתי שדבר אחד לנגד עיניו - טובת מדינת ישראל. איש עשייה אשר ליבו במקום הנכון. זכיתי לעמוד בצמתי השפעה ובאירועים רבים, בחלקם היסטוריים, ולהפוך את העשור האחרון למשמעותי בחיי. אני מודה ליו"ר יריב לוין על ההזדמנות שהעניק לי בתחילת הדרך ועל הגיבוי לכל אורכה. כעת פניי לעשייה בשירות החוץ של מדינת ישראל, בתקופה רבת אתגרים ושינויים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בית ספר של שקרים
    ייא 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין איזה קשרון יש לה.הכל קשרים.לא כישרונות.הכל בבלאט.הכול מסואב מושחת.זה שילטון של דיקטטורה.
    סגור
  • 1.
    איש מתועב
    רוזן 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "אדם עם הלב במקום הנכון"? איש נורא, שונא את בתי המישפט, גזען ידוע, בהיותו נציג בועדה חבחירת דיינים הדליף לפושע המורשע דויד אפל. היה ועודנו יו"ר הכנסת הגרוע ביותר, לא בוחל בשום מעורבות מפלגתית צרה לעומת יורי"ם אחרים, שידעו להיות ממלכתיים ולקיים הגינות בסיסית בניהול הכנסת. טוב שהגטלר הזו עפה לניורק. משם תלמד מהדמוקרטים קצת ענווה.
    סגור