מינויים

בכפוף לאישור רשות שוק ההון: אורי קיסוס ימונה למנכ"ל מור גמל

לאחר שבתפקידיו האחרונים כיהן כסמנכ"ל בשיכון ובינוי נדל"ן וכמנכ"ל הפניקס אקסלנס פנסיה וגמל, עובר קיסוס למור גמל שמנהלת כ-10 מיליארד שקלים ורושמת גיוסים וביצועים בולטים ביחס לענף
כפיר אדר | 
אורי קיסוס (צילום פביאן קולדורף)
אורי קיסוס בן ה-39, ימונה למנכ"ל מור גמל. המינוי כפוף לאישור רשות שוק ההון. קיסוס, בעל ניסיון של כ-15 שנים בשוק ההון, כיהן בתפקידו האחרון כסמנכ"ל בשיכון ובינוי נדל"ן. טרם לכן, כיהן כשלוש שנים כמנכ"ל הפניקס אקסלנס פנסיה וגמל, והיה אחראי על הכפלת הרווח של החברה ומעבר לגיוסים משמעותיים. קודם לכן, שימש כעוזר מנכ"ל הפניקס דאז, אייל לפידות, וכן בשורת תפקידים בכירים בבית ההשקעות פסגות.
אייל שלייפר, מנכ"ל מור גמל הנוכחי, עתיר ניסיון בעולם הגמל והפנסיה, ביקש לסיים את תפקידו על רקע שינוי ארגוני וימשיך ללוות את פעילות מור גמל וקבוצת מור. בתקופת כהונתו כמנכ"ל רשמה החברה צמיחה חסרת תקדים.
קיסוס מצטרף למור גמל כשנתיים לאחר כניסתה של מור לתחום. מור גמל מנהלת כיום כ-10 מיליארד שקלים, והיא רשמה גיוסים משמעותיים לאורך כל השנה בעקבות ביצועים בולטים ביחס לממוצע בענף. בדוחות האחרונים של מור השקעות צוין כי היא צופה מעבר לרווחיות במגזר בשנת 2021.
יוסי לוי, מנכ"ל מור בית השקעות מסר כי "אני מודה לאייל על תרומתו האדירה להצלחת החברה. הצטרפותו של אורי קיסוס תסייע לנו להמשיך להוביל סטנדרט שירות גבוה לכלל ערוצי ההפצה, לצד ההשקעה בניהול ההשקעות והמחקר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה