מינויים

שלושה דירקטורים חדשים מונו בקבוצת הביטוח הראל

השלושה, אפרת יעבץ, מישל דהן ויוני טל, בעלי ניסיון רב בעולם הביטוח והפיננסים. בקבוצת הראל ברכו: "אנו סבורים כי הניסיון המוכח וההישגים, לצד היכרותם המעמיקה עם עולמות הפיננסים יתרמו רבות לקבוצה"
מערכת ice | 
יאיר המבורגר יור קבוצת הראל (צילום מיה כרמי דרור)
קבוצת הביטוח והפנסיות "הראל" הכריזה על צירופם של אפרת יעבץ, מישל דהן ויוני טל, לדירקטוריונים של הארגון. יעבץ, מונתה להיות חברה בדירקטוריון החברה הציבורית של קבוצת "הראל". יעבץ שימשה עד לאחרונה בתפקידים בכירים בהנהלת בנק הפועלים. בתפקידה האחרון בבנק שימשה כמשנה למנכ"ל וכחברת ההנהלה וממונה על חטיבת מחזיקי עניין.
לדירקטוריון חברת הביטוח של קבוצת "הראל" מונו מישל דהן ויוני טל. דהן החל לעבוד בדסק"ש בשנת 1987, שם שימש בין היתר כממלא מקום המנכ"ל, מנהל כספים ראשי ומנהל כוח אדם. לדהן ניסיון רב כחבר דירקטוריון בחברות מובילות במשק הישראלי.
טל שימש בעבר כמנהל ההשקעות הראשי וחבר הנהלה בקבוצת מנורה מבטחים. בנוסף שימש טל כחבר דירקטוריון בשומרה חברה לביטוח, אמפא קפיטל וכן בחברות נוספות בקבוצת מנורה מבטחים. 
מקבוצת "הראל" נמסר: "קבוצת הראל שמחה לקבל לשורותיה, את אפרת יעבץ, מישל דהן ויוני טל כחברים בדירקטוריונים של קבוצת הראל. אנו סבורים כי הניסיון המוכח וההישגים, לצד היכרותם המעמיקה עם עולמות הפיננסים יתרמו רבות לקבוצת הראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה