מינויים

שר האוצר ישראל כ״ץ החליט: קובי בליטשטיין מ״מ מנכל משרד האוצר החדש

המינוי מגיע לאחר קביעת נציבות שרות המדינה כי בעת הזו, לא ניתן למנות מנכ״ל קבע מחוץ לעובדי שרות המדינה. בליטשטיין ימלא תפקיד זה בנוסף לתפקידו הנוכחי כראש מטה התשתיות הלאומיות. 
ארנולד נטייב |  1
משרד האוצר (צילום Magma Images)
שר האוצר ישראל כ״ץ החליט להטיל היום (שלישי), על קובי בליטשטיין, ראש מטה התשתיות הלאומיות במשרד האוצר, את תפקיד מ״מ מנכל משרד האוצר. זאת בשל קביעת נציבות שרות המדינה כי בעת הזו, לא ניתן למנות מנכ״ל קבע מחוץ לעובדי שרות המדינה. בליטשטיין ימלא תפקיד זה בנוסף לתפקידו הנוכחי כראש מטה התשתיות הלאומיות. 
השר כ״ץ בחן את האפשרות להטיל את התפקיד על מנהל רשות המיסים או על החשב הכללי באוצר, אולם החליט שבנסיבות הקיימות לא יוכלו להקדיש את הזמן הנדרש לעבודת המנכ"ל בנוסף למילוי תפקידם הנוכחי.
במסגרת תפקידיו כיהן בליטשטיין, בין היתר, כמשנה למנכ״ל משרד התחבורה, כמנכ״ל בפועל וסמנכ״ל פיתוח ותשתיות, סמנכ״ל משאבי אנוש וראש מנהל תכנית נתיבי ישראל. בליטשטיין מכיר היטב את עבודת הממשלה ובנוסף הוא בעל ניסיון כעורך דין במגזר הפרטי. בליטשטיין אל״מ במילואים אשר שירת בצה"ל במשך 25 שנה במגוון תפקידי פיקוד ומטה בחיל התקשוב.
בליטשטיין נשוי ואב ל-3 בנות, הוא בעל תואר ראשון בחוג המשולב כלכלה, מדעי המדינה וסוציולוגיה מאוניברסיטת בר-אילן, בעל תואר ראשון במשפטים מהקריה האקדמית אונו, וכן בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה בליטשטיין וזכור... בממלכת הורדוס אתה כולה פקיד
    צפריר גלר 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אם תעז לצייץ משהו בזכות שמירה על החוק או הצורך בתקציב אתה מפוטר.
    סגור