מינויים

מנכ"ל אל על החדש: "לא נבזבז כסף שאין, האתגר הגדול ביותר שלנו הוא פרידה מעובדים"

אביגל שורק במסר לעובדים עם כניסתו לתפקיד: "חברה שלנו עוברת תקופה לא פשוטה, אני לא מתכוון להסתיר את זה או להתחבא מאחורי מילים יפות, אעשה הכל על מנת לסיים את התקופה הזו ולטוס ולפעילות מהר ככל האפשר, הדלת שלי פתוחה"
כפיר אדר |  3
אביגל שורק (צילום צילום מסך מהווידאו לעובדים)
לאחר שגונן אוסישקין נפרד מהתפקיד בשבוע שעבר, מנכ"ל אל על הנכנס, אביגל שורק פנה הבוקר (שלישי) במסר מצולם לכלל עובדי החברה עם כניסתו לתפקיד ובין היתר דיבר על משבר הקורונה, האתגרים שעומדים בפני החברה, הפיטורים הצפויים והצעדים שינקטו בהמשך.
"משפחת אל על, אני רוצה להודות על הזכות שנפלה בחלקי להיות מנכ"ל אל על ולהוביל את החברה", פתח שורק. "זו חובתי העליונה, אל על היא חלק ממדינת ישראל, אנחנו חברה מסחרית הנושאת בגאווה את דגל המדינה. בעת הזו, החובה של כולנו היא להניח את השיקולים האחרים ולהתמקד בהצלה ובשיקום של החברה שלנו. אנחנו פה בשביל הלקוחות שלנו ונחזיר את האמון שלהם באל על. אני רוצה להודות לגונן על תרומתו לחברה לאורך השנים ולאחל לו בריאות והצלחה".
עוד הוסיף: "משבר הקורונה פגע באנושות כולה, הווירוס לא מבדיל בין אנשים ומדינות. זה לא סוד שהחברה שלנו עוברת תקופה לא פשוטה, אני לא מתכוון להסתיר את זה או להתחבא מאחורי מילים יפות. אני יודע שאין מילים שיכולות לתאר את גודל האתגר והקושי של כולנו. המשבר הזה פוגע בחברה, בקהל לקוחותינו ובכל אחד באופן אישי. האתגר הגדול ביותר שלנו הוא פרידה מעובדים שקשרו גורלם איתנו. נעשה זאת בהוגנות, שקיפות ובשיתוף ההסתדרות, נציגי העובדים והמנהלים כדי להבטיח את עתיד החברה שלנו ופרנסתינו".
בהמשך אמר: "אני מבין שלליבם של אנשינו נמצאים בחל"ת מאז חודש מרץ. הדבר הקשה ביותר עימו אנחנו מתמודדים הוא חוסר הוודאות. אני אעשה הכל על מנת לסיים את התקופה הזו ולטוס ולפעילות מהר ככל האפשר. בזמן הקצר שאני איתכם הספקתי להכיר חלק מכם ואשמח להכיר אתכם באופן אישי. מאז בחירתי לתפקיד, למדתי ואני לומד בכל יום את רוח החברה - כמה אתם אוהבים לטוס ולשרת את לקוחותינו. ככל שהפעילות המסחרית תאפשר זאת, נחזיר כמה שיותר עובדים לחל"ת, אנחנו חבל הטבור של ישראל וזו אחריות עצומה".
"אני באמת מאמין שאם נבין את גודל השעה ונעבוד יחד מהמנכ"ל ועד אחרון העובדים, נוכל לאתגרים אשר לפנינו. האתגר הראשון שכולנו שותפים לו, הוא לא להוציא כסף שאין לנו, כל אחד על מה שהוא אחראי, האתגר השני הוא לחזור לטוס. אין משהו שכולנו רוצים יותר מלחזור לפעילות, גם כאן אנחנו חלק מהפתרון, אנחנו השגרירים הכי טובים של החברה. התקופה הקרובה תהיה לא פשוטה, נצטרך לבצע התאמות ביחס למה שהורגלנו ולעבוד קשה מאוד, אין לנו ברירה אחרת, זו הדרך היחידה להציל את החברה".
לסיום הסבר: "אולם יש תקווה, ישראל תהיה הראשונה בעולם להיחלץ ממשבר הקורונה. כל משבר הוא הזדמנות וננצל את זה. החברה הזו בלב של כל ישראלי ונתאחד סביב המשימה. אני לא יכול להבטיח שתאהבו את כל ההחלטות שלנו ולא יכול להבטיח שכולן יהיו טובות, אבל אני כן יכול להבטיח דבר אחד - שטובת החברה תעמוד תמיד לנגד עינינו. אני גם רוצה לבקש בקשה צנועה - להאמין ולהלחם. אנחנו מבטיחים להקשיב, לא תמיד נוכל לפתור הכל, אבל הדלת שלי פתוחה עבורכם. פתחתי מייל ייעודי שתאפשר לכם לפנות ולהמליץ, ניתן באופן אישי לפנות לכל ההנהלה. דרך ארוכה לפנינו ונלך בה יחד, כדי להשיג את המטרות שלנו, ביחד ננצח".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הכי חשוב שיתוף פעולה עם העובדים (ל"ת)
    מורן 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    השמיים הם הגבול?
    אזרחית 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חברה שלא טסה 60 יום בשנה (שבתות, חגים) שלא תלין שאינה רווחית. חברת תעופה לא משאירה מטוסים ונוסעים על הקרקע
    סגור
  • 1.
    כשחברה כושלת פוגשת רוכש חרדי שלא טס בשבת הסוף ידוע מראש
    אבנר שיבולת 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    12 0
    זה לא הלך בעבר ובטח לא ילך כעת. המצב של התעופה גם ככה בקרשים. כל משקולת נוספת רק גוררת את החברה החבוטה הזאת למצולות.
    סגור