מינויים

מינוי חדש בהתאחדות התעשיינים: רן טוטנאור מונה ליו"ר המועצה

אחרי 30 שנות פעילות בהתאחדות, התעשיין קיבל את התפקיד הבכיר ויפעל להתוויית עתידה של ההתאחדות והתעשייה הישראלית וניהול אתגריה השונים, ביחד עם חברי המועצה: "כולי תקווה כי נוכל למצוא את הדרכים להתגבר על האתגרים הגדולים"
כפיר אדר | 
רן טוטנאור (צילום דוברות התאחדות התעשיינים)
התעשיין רן טוטנאור מונה ליו"ר מועצת התעשיינים בהתאחדות התעשיינים, ויפעל להתוויית עתידה של ההתאחדות והתעשייה הישראלית וניהול אתגריה השונים, ביחד עם חברי המועצה.
התפקיד הבכיר כיו"ר המועצה, מגיע אחרי כ- 30  שנה בהם טוטנאור פעיל מאוד בהתאחדות התעשיינים בתפקידי מפתח שונים כגון יו"ר איגוד המתכת חשמל ותשתית, יו"ר מרחב ירושלים, יו"ר דור ההמשך, יו"ר ועדת עבודה ועוד. כמו כן, בנוסף לתפקידו כיו"ר המועצה, טוטנאור ימשיך  לכהן כיו"ר פורום המנכ"לים בהתאחדות התעשיינים וכן כחבר בהנהלות רבות.
לצד תפקידיו הציבוריים בהתאחדות, רן טוטנאור מכהן כיום כמנכ"ל ר.טוטנאור ייעוץ והשקעות. החברה עוסקת בהשקעות בתעשייה וסטרטאפים. בעבר היה הבעלים והמנכ"ל של חברת הציוד הרפואי טוטנאור בע"מ, אחת החברות הידועות בעולם לייצור מכשירי סטריליזציה.
יו"ר מועצת התעשיינים החדש, התעשיין רן טוטנאור: "אני מודה לעמיתיי התעשיינים שבחרו בי לתפקיד חשוב זה. תפקיד בעל משמעות רבה לעתידה של ההתאחדות והתעשייה, בייחוד בתקופה קשה זו, בה החברה והכלכלה הישראלית נאלצת להתמודד עם אחד מהמשברים הגדולים שידעה בתולדותיה לצד שאר מדינות העולם בשל וירוס הקורונה. כולי תקווה כי נוכל למצוא את הדרכים להתגבר על האתגרים הגדולים הניצבים בפנינו, והתעשייה הישראלית תצא אף גדולה וחזקה יותר מהמשבר, תוך ניצול הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בכדי להצעיד את מדינת ישראל קדימה לאופק חדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה