מינויים

מיטל מנדל ועו"ד לירון ירקוני מצטרפות לצוות החממה של MEDX

מיטל מנדל תתרום לחברות הפורטפוליו של MEDX מניסיונה בפיתוח עסקי, עו"ד לירון ירקוני אפל, יועצת משפטית כללית תספק ייעוץ משפטי רחב עבור חברות  החממה. שי פוליקר מנכ"ל  החממה MEDX, מסר: "זו תקופה מרגשת  עבורנו" 

אורן שטרנברג | 
מיטל מנדל ולירון ירקוני (צילום יחץ)
החממה הטכנולוגית  MEDX המתמקדת במכשור רפואי בדגש על טכנולוגיות לכלי-דם, מכשור זעיר-פולשני ורובוטיקה רפואית, מתרחבת וזאת על מנת להעניק תמיכה עבור כלל חברות הפרוטפוליו שלה. לשם כך, הודיעה החברה על גיוסן של מיטל מנדל, מנהלת פיתוח עסקי ושל עו"ד לירון ירקוני אפל המתמחה בפיתוח תהליכים ותמיכה משפטית לצוות החממה.
מיטל מנדל תתרום לחברות הפורטפוליו של MEDX מניסיונה בפיתוח עסקי והשיווק עם מיקוד בתעשייה הבריאות ובנוסף תוביל את עבודת ה-scouting והמחקר בנושאי פרויקטים חדשים המתמודדים לחממה. בתפקידיה האחרונים היתה מנהלת אסטרטגיה ומנהלת מערכות מידע עבור ניסויים קליניים בחטיבת המו"פ הגלובלי של חברת התרופות טבע. במסגרת תפקידה הובילה שיתופי פעולה במודלים עסקיים חדשניים של risk-sharing בכדי להאיץ פיתוח של פרויקטי מחקר בשלבים שונים. טרם עבודתה בטבע, מיטל עבדה בחטיבת המו"פ הביולוגי הגלובלי בחברת התרופות פייזר שבקיימברידג', ארה"ב שם שיתפה פעולה עם קהילת היזמות והמחקר. קודם לכן, מיטל שרתה כ-רב סרן בחטיבת המחקר של חיל המודיעין. למיטל תואר ראשון (BsC) בביולוגיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת בן גוריון.
עו"ד לירון ירקוני אפל, יועצת משפטית כללית תספק ייעוץ משפטי רחב עבור חברות  החממה, לצד חברת הייעוץ יגאל ארנון ושות' עימה MEDX עובדת. ללירון ניסיון  מזה 15 שנים בתחומי המשפט ותפעול עסקי בתעשיית הטק, בהם הובילה מיזוגים ורכישות, אינטגרציות לאחר מיזוג, בניית תהליכים חוצי ארגון, ניהול שיתופי פעולה מסחריים ותמיכה בפעילויות פיתוח תאגידי כמו גם הובילה צוות גלובלי.
בנוסף לכך, לירון מתמחה בפיתוח תהליכים ותמיכה משפטית לסטארטפים ומסייעת לחברות להקים תהליכי משילות וקבלת החלטות וכן ייעוץ בסוגיות מסחריות. לירון הקימה את היחידה המשפטית בחברות הטכנולוגיה SkyVision ו- Vibe, הובילה פרויקטים רחבי היקף בחברת  Eden ובעיריית ת"א-יפו ומילאה תפקידים מגוונים בייעוץ משפטי, אופרציה עסקית וניהול פרויקטים בחברות גלובליות ובחברות הון סיכון. לירון בעלת תואר LLB מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בפיננסים מאוניברסיטת בר-אילן. 
 
חממת מדקס  MEDX היא זכיינית של הרשות לחדשנות והיא יוזמת ומשקיעה בחברות מתחום המכשור הרפואי והרפואה הדיגיטלית. היא הוקמה לפני חמש שנים ובין שותפיה ביה"ח שיבא (תל-השומר), חברת Boston Scientific , אחת מחברות המכשור הרפואי המובילות בעולם וקבוצת ההשקעות ,MEDX Ventures. החממה  מתמקדת במכשור רפואי בדגש על טכנולוגיות לכלי-דם, מכשור זעיר-פולשני ורובוטיקה רפואית. את החממה מוביל צוות מנוסה בעל ניסיון של עשרות שנים ביצירה ומסחור של חדשנות רפואית בהנהלתו של שי פוליקר.

שי פוליקר מנכ"ל  החממה MEDX, מסר: "זו תקופה מרגשת  עבורנו בה אנחנו מרחיבים את יכולתנו לתת תמיכה משמעותית ליזמים שלנו ולתרום להצלחתם בפיתוח מוצרים רפואיים חדשניים ורפואה דיגיטלית ייחודית. אחד המרכיבים להצלחתם של חברות סטארט אפ הוא ההון האנושי המקיף אותן ואנו שמחים כי הצלחנו לצרף לשורותינו שתי שנים בעלות ניסיון רב בתחומן שיסייעו לנו המון בהשגת המטרות שהצבנו לעצמינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה