מינויים

מנכ"לית קבוצת המגזינים של ידיעות הודיעה על פרישה מתפקידה

יוכי לזר-חדד שכיהנה כמנכ"לית קבוצת המגזינים של ידיעות אחרונות הודיעה  על פרישתה מהתפקיד ועזיבתה את קבוצת ידיעות אחרונות לאחר 23 שנים בתפקידים שונים בקבוצה: "הגיעה השעה לנצל את הניסיון שצברתי בקבוצה ולצאת לדרך חדשה"
שירה יום טוב |  3
יוכי לזר-חדד (צילום שימוש חופשי)
קבוצת ידיעות אחרונות מודיעה היום (שלישי) על פרישתה של יוכי לזר-חדד מתפקידה כמנכ"לית קבוצת המגזינים של הקבוצה. לזר-חדד כיהנה ב-23 השנים האחרונות במגוון תפקידים בקבוצה, כשלאחרון שבהם מונתה לפני קצת יותר משנה. נוסף על התפקידים השונים שמילאה, לזר-חדד הייתה חברת פורום הנהלת הקבוצה.
לזר-חדד הודיעה על פרישתה מתפקידה כמנכ"לית קבוצת המגזינים של "ידיעות אחרונות". לזר-חדד מונתה כאמור לתפקיד זה לפני כשנה ובמסגרתו הייתה אחראית על כלל הירחונים והשבועונים של קבוצת ידיעות אחרונות בהם "לאשה", "פנאי פלוס", "בלייזר", "מנטה", במהדורה המודפסת והדיגיטלית והאתר XNET.
"על פרישתה מהתפקיד ועזיבתה את קבוצת ידיעות אחרונות אמרה לזר-חדד: "לאחר 23 שנים בהם קבוצת ידיעות אחרונות הייתה לי בית שני, אני מרגישה שהגיעה השעה לצאת לדרך חדשה ולנצל את הידע  והנסיון הניהולי הרב שצברתי בקבוצה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פרשה?! .. אחרי שחרבה את מנטה , בלייזר , Xnet , Gostyle
    Miko 03/2021/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כבר לט נשאר מה להרוס שתחפש עבודה כקבלן הריסה בפרויקטי תמ"א 38 ... צפוי לה עתיד מזהיר
    סגור
  • 2.
    פרשה חה חה חה חה חה
    גיל 03/2021/17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    העיפו אותה לכל הרוחות מהרגע להרגע. 23 שנה!!! נדרשו לידיעות אחרונות (כמה אופייני לידיעות) שמדובר בעצלנית, שקרנית פתולוגית עם ערך מוסף ניהולי עלוב ביותר. מדובר באישה מבחילה, דו פרצופית, לקקנית מקצוענית, פשוט אין מילים לתאר באיזו זזוהמה בהמית מדובר.
    סגור
  • 1.
    פרישה עלק
    אחת שיודעת 03/2021/17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פשוט לא נשאר לה מה לנהל כבר
    סגור