מינויים

ישר מריקושט: מינוי חדש בצמרת קבוצת H&O

מינוי חדש בקבוצת H&O, עדי ברק-אגמון מונתה למנהלת השיווק של הקבוצה זאת לאחר שורת תפקידים ארוכה בתחום. ברק-אגמון: "מודה  וגאה על ההזדמנות להצטרף  לקבוצה".
שירה יום טוב |  1
עדי ברק אגמון (צילום מקסים בלנקי)
עדי ברק – אגמון, מונתה למנהלת השיווק של קבוצת H&O. במסגרת המינוי החדש תהיה אמונה על מערך השיווק, הפרסום, הדיגיטל, המיתוג התקשורת השיווקית ומערך יחסי הציבור של הרשתות ומותגי הקבוצה H&O, Carter's-OshKosh, Reserved ו- SKIP HOP.
עדי ברק אגמון בוגרת תואר ראשון בניהול עסקי ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, בעבר כיהנה במספר תפקידים ניהוליים בכירים. בין השנים 2010 – 2018 שימשה כסמנכ"ל השיווק של רשת ריקושט, בשנים 2008 – 2010 שימשה כסמנכ"ל השיווק של חברת התקשורת אקספון 018 ולפני כן ניהלה מס' קטגוריות בחטיבת המזון של יוניליוור ישראל. 
 יוסי מלכה מנכ"ל הקבוצה הגיב על המינוי, "אנו שמחים על הצטרפותה של לעדי ברק – אגמון  לשורותינו, אנו סמוכים ובטוחים כי בזכות ניסיונה רב השנים בתחום השיווק והיכורת מעמיקה  בענף הקמעונאות, היא תוביל מהלכים שיווקים לסייע לשמור על מותגי הקבוצה כמובילים בתחום. אנו  מאחלים לה הצלחה רבה." 
 לדברי ברק – אגמון, "אני מודה  וגאה על ההזדמנות להצטרף  לקבוצת H&O  ולקחת חלק פעיל בקידום וחיזוק מותגי החברה: H&O , Carter's-OshKosh , Skip hop  ו- Reserved " .
 קבוצת H&O מעסיקה מעל 1,000 עובדים ומפעילה כ- 100 חנויות בישראל של רשתות  H&O,   קרטרס-אושקוש (Carter's-OshKosh וריזרבד, הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר על שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר'. כמו כן פתחה לאחרונה הקבוצה 3 אתרי סחר למותגים:  קרטרס,   רשת H&O וריזרבד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסומת ל H&o
    מדלן הופמן 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרסומת שמשודרת בימים אלה בטלויזיה , חסרת חן, חסרת קצב וחסרת יופי.
    סגור