מינויים

כמה יעלה לנו המינוי הפוליטי של דרעי הבן?

בנו של אריעה דרעי ימונה בקרוב לראש מחלקת גיוס הכספים של ההסתדרות הציונית העולמית, זאת בעקבות הקמת הקואליציה במוסדות הציוניים, גורמים בהסתדרות: "לא יגייס אפילו מחצית משווי עלות העסקתו"
מערכת ice |  3
אריה דרעי (צילום הדס פרוש פלאש 90)
ינקי דרעי, בנו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, מונה לתפקיד ראש המחלקה לגיוס כספים בהסתדרות הציונית העולמית. המינוי לתפקיד נעשה בעקבות הקמת הקואליציה במוסדות הציוניים לפני מספר חודשים, אז מונה דרעי במסגרת ההסכמים הקואליציונים עם ש"ס כמנהל המחלקה. כעת הוא ישודרג לתפקיד ראש המחלקה.
עלות העסקתו בתפקיד זה היא כ-2.3 מיליון שקל בשנה. השכר שיהנה ממנו דרעי הבן שווה ערך לשכרו של שר בממשלה, ועומד על כ-50 אלף שקל בחודש. בחישוב מהיר, עלות העסקתו תגיע למיליון שקל בשנה. נוסף על משכורתו האישית הוא זכאי להעסיק שלושה עובדים: מנהל מחלקה עם שכר ברוטו של 21 אלף שקל, עוזר אישי ומזכירה. עלות העסקתם הכוללת של העובדים מגיעה לכ-1.3 מיליון שקל בשנה.
גורמים מההסתדרות הציונית העולמית טוענים כי הרחבת המחלקה מיותרת ובזבזנית כשכל זאת על חשבון כספי הציבור. לדבריהם מדובר במינוי פוליטי לטובת ש"ס בלבד. ההערכה היא שדרעי לא יצליח לגייס בעבודתו במחלקה אפילו מחצית מסכום עלותו.
מההסתדרות הציונית התייחסו לטענות ואמרו, "ינקי דרעי עתיד להיות אחראי על גיוס משאבים והקשר עם הקהילות. המחלקה עוסקת בתחומי פעילות חדשים והליך גיבוש תוכניות העבודה טרם הושלם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דרעי
    יהודה ר. 04/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוז'י הרצוג מתחנף לש"ס, שתתמוך בו בבחירות לנשיא,ולכן מאפשר תועבה שכזו. כספי הציבור אמרנו?
    סגור
  • 2.
    פוטה לה מדר'ה מדינת ישראל (ל"ת)
    מתה הבושה 04/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא נמאס?!
    חציל 04/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה כל דבר טוב צריכים מיד לנסות להשמיץ, להכפיש ולקטר????????? תגידו לא נמאס לכם??????????? מזה חוסר פרגון או משהו? תת רמה
    סגור