מינויים

ONE מינתה את נעם מלר למנהל פעילות ספידבייס

החברה שמסייעת ליותר מ-250 חברות גדולות ובינוניות להניע חדשנות ולשפר את האופרציה שלהן באמצעות הפקת תובנות מהירות מתוך המידע העסקי שברשותן, צירפה את מי שהיה שותף להקמת שלוש חברות סטארט-אפ
כפיר אדר | 
נעם מלר (צילום נעם צימרמן)
ONE, חברת ה-IT השנייה בגודלה בישראל, מודיעה על מינויו של נעם מלר למנהל פעילות ספידבייס בחטיבת ONE BI. בעקבות המינוי ינהל מלר את מערך השיווק, המכירות, התמיכה והשירות בלקוחות ספידבייס בישראל, ויהיה אחראי על מרכז הידע והמצוינות הטכנולוגית של צוותי ONE BI המיישמים את פלטפורמת ספידבייס בשוק הישראלי. ספידבייס (Speedbase) הנה פלטפורמה טכנולוגית למנהלי נתונים ומפתחי BI, המיוצגת בישראל באופן בלעדי על ידי ONE BI.
למלר ניסיון רב בעולם ה-BI וכן בניהול שותפים וצוותי מכירות ותמיכה מקצועית, בעולמות הפיתוח והיישום של פתרונות מחשוב עסקי. הוא כיהן כסמנכ"ל שותפים עסקיים וכמנהל מכירות ב-Qlik ישראל (לשעבר QlikView) והיה שותף להקמת שלוש חברות סטארט-אפ. לפני תפקידיו ב-Qlik עבד מלר כמנהל מכירות בחברת הטכנולוגיה IFP. מלר הינו בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה מאוניברסיטת בן-גוריון.
חטיבת ONE BI, בראשות המנכ"ל עודד טהורי, מתמחה בפיתוח ויישום פתרונות טכנולוגיים מקיפים לעולמות ה-BI. החברה מעסיקה מהנדסי תוכנה, אנליסטים עסקיים, מעצבי UI/UX וכלכלנים מנוסים ממגוון תעשיות.
כמו כן היא מסייעת ליותר מ-250 חברות גדולות ובינוניות להניע חדשנות ולשפר את האופרציה שלהן באמצעות הפקת תובנות מהירות מתוך המידע העסקי שברשותן. בין לקוחותיה ניתן לציין את: תנובה, הבנק הבינלאומי, מנורה מבטחים, בזק ונייס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה